Tante Trine

Er lige nød til at dele en FB opdatering med jer

12 indlæg i dette emne

Min søster havde denne opdatering idag fra min nevø på 6 år... han er bare altid så fyldt med guldkorn, som dengang han lavede en dummert og jeg bankede ham på hovedet og sagde "Hallooooo... Er der nogen hjemme" Hvor til han svarer "Nej de er taget på ferie"... Idag havde de så denne oplevelse

ding dong...Jonas dribler ud og lukker op, Johova mænd på den anden side af døren...MOOOOOOOOOOOR det er gamle mænd med bøger.....øh det er ikke lige os, fine historier men nej tak......Tror i da ikke på noget??.....Jonas ryster på hoved og klikker med tungen, altså gamle mand, er du helt tosset, jeg tror sgu da på påskeharen og julemanden, ellers få jeg jo ik gaver og chokolade.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:haha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha sejt... gad modt have set ham manden i hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det reddede lige min formiddag! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit

Jeg ELSKER bare, når børn siger den slags - det kommer bare lige fra hjertet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAAHAH, frisk unge!!! :biglove :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:lol

Mon ikke snak om julemanden kunne jagde JV væk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvor dumt kan man spørge :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

:lolhit

Børn altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er bare så sjov engang imellem... Men Så skal I da lige ha resten af historien også ;)

ja man kan aldrig helt vide hvad der kommer ud af munden på krudt-bananen, smiler........han fik sådan en lille fin bog med tegnede billede i, manden spurgte så Jonas om han troede verden kunne komme til at se så smuk og lys ud, Jonas glor på ham i bedste Jonas stil....øhhhhh du ved godt det bare er en tegneserie og min mor siger at alle de farlige ting i tegneserier ikke findes i virkeligheden, smiler....mors dreng, smiler..............Simon skyndte sig dog at gribe ind og forklare Jonas at manden troede på at den glade mand under træet var gud og alle damerne var hans kærester som var så glade fordi de det havde gud lovet dem de ville være når de nu var døde.......Ja og så gik den gamle mand, smiler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER