Guest

Fortælle det til familien

11 indlæg i dette emne

Jeg vil lige høre hvornår i fortæller jeres familie at i er gravide? jeg er i dag i 6+4 og skal holde fødsesldag for familien på søndag. Vi havde snakket om at fortælle det der men jeg er nu blevet i tvivl om det er for tidligt.

Tanja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der jo mange der venter til efter 12 uge - sidst fortalte det vi da jeg var i 9 uge. og stod det til mig havde jeg allerede sagt det til familien. mine bedste veninder har fået det afvide simpelthen fordi jeg ikek kan holde på sådan noget, skal dele min glæde med nogen.

Du skal nok afgøre med dig selv hvis du skulle tabe fosteret hvor mange vil du så have skulle vide du har været gravid. hvis jeg taber har jeg tænkt mig at sige til familien at jeg tabte et så for min skyld ville jeg også gerne dele den glæedelig nyhed med dem allerede nu.. men manden er ikke klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun dig der kan svare på... Tror jeg fortalte det til den nærmeste familie i uge 8-9 stykker... Men hvis det var op til mig kunne jeg godt have ventet et par uger mere.. Der stod vi bare og skulle i sommerhus med min familie og ville ikke bruge en masse krudt på at bortforklare min træthed og manglende alkoholindtag, så det gav mest mening at sige det der. Vi fortalte det dog kun til de aller nærmeste (mine forældre, mandens forældre, vores søskende og et par venner), dem vi også ville dele det med hvis det gik galt.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid med Laura fortalte vi det da jeg var omkring 8 uger henne.

Mht. den nye graviditet så ved mine svigerforældre det. De spurgte selv lidt forsigtigt ind til emnet og så kom det ud. Vi har ikke fortalt min datter på 4 år det endnu. Det venter vi lige lidt med.

Men jeg kender mange der venter til efter de 12 uger men jeg kan ikke holde ud, at vente så længe med at fortælle sådan en fantastisk nyhed.

Hilsen Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her ved mine søstre det+ min mor og en god veninde, er bare så glad så måtte dele det med nogen. :loveshower

Ellers vil vi gerne vente til ca uge 8, hvis jeg ellers kan holde min mund lukket :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det først når vi føler os sikre på at vores lille spire bliver derinde...

Så det bliver nok omkring de 12 uger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortalte det til en veninde lige efter je fandt ud af det...men familien fik det først af vide da jeg var 8 uger henne... og det var kun fordi jeg har mistet tidligere, for ellers havde de fået det vide tidligere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet at vente til jeg har været til første undersøgelse d. 28. Sep. Så er jeg 7 uger henne. Dog fik min kusine det afvide i går og min genbo. Det viste sig nemlig at min genbo også er gravid og er ca. 6-7 uger henne.

Det er lidt sjovt, for da jeg blev gravid med noah viste det sig at vores naboer også skulle ha og der var kun 2 dage mellem vores terminer og vi fødte også med 2 dages mellemrum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet at fortælle det til min fødselsdag (28 oktober) der vil jeg være ca 9 uger henne..

Hele familien komme til kaffe, så Josefine får en "jeg skal være storesøster" t-shirt på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tak for alle jeres svar. Familien kommer på besøg i dag så vi vil fortælle dem det under kaffen. Min lillesøster ved det allerede for hun kommer ikke. Mandens lillesøster ved det også og hun blev så glad på vores vejne. Glæder mig helt til at fortælle det så vi ikke skal passe på med hvad vi siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil vente så længe som overhovedet muligt... Er 6+0 imorgen, men har mistet tidligere i uge 12... Så vi beholder vores søde hemmelighed for os selv indtil videre. Det føles rigtigt for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER