Verdier

Fristet

62 indlæg i dette emne

Er det kun mig eller sidder der andre små trofaste fristet seere?? Jeg æder sådanne programmer råt! whistling.gif Elsker intriger.. Haps haps..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser det også. Selvom jeg rigtig rigtig meget burde gå i seng :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde også sove, men ser det også.. :whistling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det ikke. Og har faktisk heller ikke set andet af det, end reklamer derfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ser det også, men tør ikke være med i diskussionerne eftersom jeg har fundet ud af at de afsnit jeg ser på nettet er snigpremiere afsnit. Har ikke noget fjernsyn så aner ikke hvilket afsnit i andre er nået til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det også, men tør ikke være med i diskussionerne eftersom jeg har fundet ud af at de afsnit jeg ser på nettet er snigpremiere afsnit. Har ikke noget fjernsyn så aner ikke hvilket afsnit i andre er nået til.

Du kan kun være et afsnit foran :) Og det er kun det ene afsnit hvor der står "SNIGPREMIERE" der ikke er blevet vist i tv ;)

Jeg ser det også..

Er det kun mig der synes der er nogle som får nogle ENORMT grænseoverskridende udfordringer - og andre der får nogle enormt lette <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan kun være et afsnit foran :) Og det er kun det ene afsnit hvor der står "SNIGPREMIERE" der ikke er blevet vist i tv ;)

Jeg ser det også..

Er det kun mig der synes der er nogle som får nogle ENORMT grænseoverskridende udfordringer - og andre der får nogle enormt lette <_<

Det synes jeg også!!!! Men hvad der er let for den ene er jo nok svært for den anden. :) Tror sgu også at jeg var besvimet hvis jeg skulle stikke en nål i mit lår. Adr! Men frøerne og den søde lille mis fra sidste uge, det ville godt nok rage mig en høstblomst at skulle i nærkontakt med dem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg også!!!! Men hvad der er let for den ene er jo nok svært for den anden. :) Tror sgu også at jeg var besvimet hvis jeg skulle stikke en nål i mit lår. Adr! Men frøerne og den søde lille mis fra sidste uge, det ville godt nok rage mig en høstblomst at skulle i nærkontakt med dem :rolleyes

Ja præsist..

Men stikke en nål i sig selv - overfor at smide den ring ud.. Altså, det med ringen.. Det er ligesom noget "forevigt" der er væk.

Og jeg kan slet ikke sætte mig ind i det med frøerne og katten.. Jeg er selv ligeså bange for fugle - men jeg havde da ikke tøvet overhovedet.. Havde de sagt jeg skulle have taget nøgenbilleder.. Hvilket igen er noget "forevigt", så havde jeg også sagt nej ;)

Jeg synes bare der er nogle som får nogle ting som netop kommer til at "følge dem", hvor konsekvenserne rækker længere end dem selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja præsist..

Men stikke en nål i sig selv - overfor at smide den ring ud.. Altså, det med ringen.. Det er ligesom noget "forevigt" der er væk.

Og jeg kan slet ikke sætte mig ind i det med frøerne og katten.. Jeg er selv ligeså bange for fugle - men jeg havde da ikke tøvet overhovedet.. Havde de sagt jeg skulle have taget nøgenbilleder.. Hvilket igen er noget "forevigt", så havde jeg også sagt nej ;)

Jeg synes bare der er nogle som får nogle ting som netop kommer til at "følge dem", hvor konsekvenserne rækker længere end dem selv..

Well, allerede her kan vi så se at der er forskel på hvad der er "stort" for folk... Jeg ville takke nej til sprøjten, jeg synes det er for voldsomt at der ligefrem skal være en læge tilstede og tænk hvis man kom til at overføre bakterier eller gøre noget andet dumt.

Tilgengæld ville jeg ikke tøve med nøgenbilleder, i hvert fald ikke hvis jeg var single og så ud som hende ;)

Det med ringen ville jeg ALDRIG have gjort selv men man kunne jo også tænke at det reelt bare er en ting, og at det ikke ændrer på at hendes far jo altså ER væk + måske kan hun vinde den tilbage igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvis i er sikre på det kun er det afsnit der står snigpremiere på så tør jeg godt være med i diskussionen :rolleyes Jeg har ingen fobier og har derfor svært ved at forstå den enorme angst de har. Jeg bryder mig ikke om edderkopper, men jeg ville uden tøve tage i mod en edderkoppe udfordring :)

Ringen nej, det kan man jo næsten kun fortryde og nøgenbilleder nej tak, også fordi jeg vil være bange for at fortryde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fulgt ivrigt med....synes det er imponerende hvor meget de manipulerer med hinanden, hvor taktiske de er, og hvor lidt de kan stole på hinanden.

Jeg ville aldrig kunne være med i sådan et program.

Angående deres fristelser, er det vel netop deres svage punkter de rammer. Nøgen billeder og den uerstattelige ring ville jeg aldrig gå med til.

At sidde ved katten, ville jeg blot nyde.

Men vi er forskellige, og det udnytter de

Desværre kan vi ik se det mere, da vi kun havde tv 3 på prøve.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig, der synes det er lidt weird at TV3 gerne viser diverse knaldescener men samtidig bipper ved ordet "cock"? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh har ik set det denne uge...... Nogen der kort vil ridse det op for mig... Tak :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm jeg kan prøve :)

Sy Lee er rigtig ked af at Rune er væk.

Nellie Jane Darling er kommet ind i spillet. Hun blev tilbudt en dyr designerkjole og dyre designersko, og sagde hun nej til én af tingene fik hun 5000 med til sit hold, sagde hun nej til begge fik hun 10000 med til sit hold og sagde hun jatak fik hun 1 kr med til sit hold. Hun sagde nej tak til begge dele. Joachim synes hun er lækker og vil gerne have hende på sort hold, men hun vælger rødt fordi det er splittet --> Hun ser en chance for at få en plads

Nadia og Irina var i fristelsernes kammer med kufferter, alle troede at én af dem skulle hjem. Men fristelsen gik ud på at de kunne afgive deres kufferter for evigt for et beløb (har glemt hvor meget... 15000?). Ingen af dem tog imod det, og alle holdkammerater synes det var okay, bortset fra Joachim, der var lidt møf. Både Nadia& Andreas og Irina& Kasper har sex.

Irene+Sogol og Irina+Kasper (begge par selvvalgt af holdet) skal kysse i en time, og lykkes det, får de 5000 til holdet. Irine og Sogol klarer den på trods af at Sogol falder i søvn. Irina og Kasper holder 58 minutter, hvorefter Irina bliver distraheret fordi Joachim bryder ind med et "Hey Irina, man kan se din nippel"

Sophie ryger på hospitalet med noget forgiftningshalløj (betændelse i bugspytkirtlen, tror jeg?)

Idag har Joachim trykket på panikknappen til stor irritation for Sogol. Sogol og Sophie blev nomineret...

Har jeg glemt noget? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusínd tusínd tak. Hvor sødt af dig. Også lidt irriterende vi begyndte at se det . Nu hvor tv tre er væk, er vi jo lidt nysgerrige....

Tak for dit resumé....dejligt at kunne følge lidt med. Kan høre det stadig er med intriger....

:kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm jeg kan prøve :)

Sy Lee er rigtig ked af at Rune er væk.

Nellie Jane Darling er kommet ind i spillet. Hun blev tilbudt en dyr designerkjole og dyre designersko, og sagde hun nej til én af tingene fik hun 5000 med til sit hold, sagde hun nej til begge fik hun 10000 med til sit hold og sagde hun jatak fik hun 1 kr med til sit hold. Hun sagde nej tak til begge dele. Joachim synes hun er lækker og vil gerne have hende på sort hold, men hun vælger rødt fordi det er splittet --> Hun ser en chance for at få en plads

Nadia og Irina var i fristelsernes kammer med kufferter, alle troede at én af dem skulle hjem. Men fristelsen gik ud på at de kunne afgive deres kufferter for evigt for et beløb (har glemt hvor meget... 15000?). Ingen af dem tog imod det, og alle holdkammerater synes det var okay, bortset fra Joachim, der var lidt møf. Både Nadia& Andreas og Irina& Kasper har sex.

Irene+Sogol og Irina+Kasper (begge par selvvalgt af holdet) skal kysse i en time, og lykkes det, får de 5000 til holdet. Irine og Sogol klarer den på trods af at Sogol falder i søvn. Irina og Kasper holder 58 minutter, hvorefter Irina bliver distraheret fordi Joachim bryder ind med et "Hey Irina, man kan se din nippel"

Sophie ryger på hospitalet med noget forgiftningshalløj (betændelse i bugspytkirtlen, tror jeg?)

Idag har Joachim trykket på panikknappen til stor irritation for Sogol. Sogol og Sophie blev nomineret...

Har jeg glemt noget? :)

Nej, det var dælme et godt resume du fik lavet her... Tror du har fået det hele med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusínd tusínd tak. Hvor sødt af dig. Også lidt irriterende vi begyndte at se det . Nu hvor tv tre er væk, er vi jo lidt nysgerrige....

Tak for dit resumé....dejligt at kunne følge lidt med. Kan høre det stadig er med intriger....

:kram:

Det var så lidt, skulle det være en anden gang :) Men ellers så tror jeg også, at du kan lure en del på tv3s hjemmeside. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøj, det ser spændende ud i aften.. Man kunne jo tydeligt se hvad udfordringen er - gad vide om der er nogle der gør det...?? :glad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm jeg kan prøve :)

Sy Lee er rigtig ked af at Rune er væk.

Nellie Jane Darling er kommet ind i spillet. Hun blev tilbudt en dyr designerkjole og dyre designersko, og sagde hun nej til én af tingene fik hun 5000 med til sit hold, sagde hun nej til begge fik hun 10000 med til sit hold og sagde hun jatak fik hun 1 kr med til sit hold. Hun sagde nej tak til begge dele. Joachim synes hun er lækker og vil gerne have hende på sort hold, men hun vælger rødt fordi det er splittet --> Hun ser en chance for at få en plads

Nadia og Irina var i fristelsernes kammer med kufferter, alle troede at én af dem skulle hjem. Men fristelsen gik ud på at de kunne afgive deres kufferter for evigt for et beløb (har glemt hvor meget... 15000?). Ingen af dem tog imod det, og alle holdkammerater synes det var okay, bortset fra Joachim, der var lidt møf. Både Nadia& Andreas og Irina& Kasper har sex.

Irene+Sogol og Irina+Kasper (begge par selvvalgt af holdet) skal kysse i en time, og lykkes det, får de 5000 til holdet. Irine og Sogol klarer den på trods af at Sogol falder i søvn. Irina og Kasper holder 58 minutter, hvorefter Irina bliver distraheret fordi Joachim bryder ind med et "Hey Irina, man kan se din nippel"

Sophie ryger på hospitalet med noget forgiftningshalløj (betændelse i bugspytkirtlen, tror jeg?)

Idag har Joachim trykket på panikknappen til stor irritation for Sogol. Sogol og Sophie blev nomineret...

Har jeg glemt noget? :)

Nej, denne update dækker vist det hele meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadia og Irina var i fristelsernes kammer med kufferter, alle troede at én af dem skulle hjem. Men fristelsen gik ud på at de kunne afgive deres kufferter for evigt for et beløb (har glemt hvor meget... 15000?). Ingen af dem tog imod det, og alle holdkammerater synes det var okay, bortset fra Joachim, der var lidt møf.

Og Joachim er nok den sidste der kan tillade sig at være mopset over at de sagde nej til den fristelse, eftersom han sagde nej til sin første fristelse som blot gik ud på at have et døgn med en anden tøjstil end vanligt :rolleyes

En fristelse der ikke ville koste ham noget modsat pigernes hvor de ville miste alle deres ejendele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Joachim er nok den sidste der kan tillade sig at være mopset over at de sagde nej til den fristelse, eftersom han sagde nej til sin første fristelse som blot gik ud på at have et døgn med en anden tøjstil end vanligt :rolleyes

En fristelse der ikke ville koste ham noget modsat pigernes hvor de ville miste alle deres ejendele...

Ja, plus han kostede holdet 10000 kr, pga det fodbold noget han sagde ja til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm jeg kan prøve :)

Sy Lee er rigtig ked af at Rune er væk.

Nellie Jane Darling er kommet ind i spillet. Hun blev tilbudt en dyr designerkjole og dyre designersko, og sagde hun nej til én af tingene fik hun 5000 med til sit hold, sagde hun nej til begge fik hun 10000 med til sit hold og sagde hun jatak fik hun 1 kr med til sit hold. Hun sagde nej tak til begge dele. Joachim synes hun er lækker og vil gerne have hende på sort hold, men hun vælger rødt fordi det er splittet --> Hun ser en chance for at få en plads

Nadia og Irina var i fristelsernes kammer med kufferter, alle troede at én af dem skulle hjem. Men fristelsen gik ud på at de kunne afgive deres kufferter for evigt for et beløb (har glemt hvor meget... 15000?). Ingen af dem tog imod det, og alle holdkammerater synes det var okay, bortset fra Joachim, der var lidt møf. Både Nadia& Andreas og Irina& Kasper har sex.

Irene+Sogol og Irina+Kasper (begge par selvvalgt af holdet) skal kysse i en time, og lykkes det, får de 5000 til holdet.Irine og Sogol klarer den på trods af at Sogol falder i søvn. Irina og Kasper holder 58 minutter, hvorefter Irina bliver distraheret fordi Joachim bryder ind med et "Hey Irina, man kan se din nippel"

Sophie ryger på hospitalet med noget forgiftningshalløj (betændelse i bugspytkirtlen, tror jeg?)

Idag har Joachim trykket på panikknappen til stor irritation for Sogol. Sogol og Sophie blev nomineret...

Har jeg glemt noget? :)

Hmm... Tror vi Irene er en kedelig kysser? :D

Jeg ville ikke have et problem med nøgenbilleder (hvis jeg var single - ville faktisk forvente det, hvis jeg meldte mig til et program der hed Fristet... Men de ved jo, at hendes familie er indremissionske og derfor er det lige præcis hende der får den udfordring - er ret sikker på de andre piger havde gjort det.)

Jeg er ikke gode venner med edderkopper, men jeg tror jeg ville prøve at gennemføre en evt. edderkoppe-udfordring. Sprøjten er voldsom, men jeg er ret sikker på, at lægen mest er der fordi det er godt tv :rolleyes Tænk på alle dem (insulin/hormoner) der stikker sig hver eneste dag - der er jo ingen forskel, bortset fra at Irene er bange for nåle. Der er helt sikkert ikke noget farligt i det.

Jeg ser det ikke mere fordi jeg i virkeligheden synes alt det der intrige-spil er mega kedeligt, men synes udfordringerne er lidt sjove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså da jeg skulle opereres fik vi en sprøjte, og et stykke papir med en guide - så kunne vi nemlig selv give os den blodfortyndende som vi skulle have 24 før, og 24 timer efter operationen hehe :) Så det kan ikke være farligt når det bare er vand jo..

Men ja - det er ligesom med håret jo - det har de jo også givet til netop to piger som der går meget op i dem selv.. Flere af drengene havde jo bare gjort det - ligeså havde jeg, da mit hår jo er ret kort i forvejen - det ville ikke tage mere end en måned eller to at gro ud.. At få det langt igen ville jo tage flere år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kææææææææææææææft jeg glæder mig til at se de andres reaktion, når Maria fortæller at hun ikke er født som kvinde. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER