Guest Lillemig

Tudefjæs!!!

18 indlæg i dette emne

Åhh jeg er ved at blive idiot af at høre på Cody lige i tiden, der er altid noget galt, så er det tøjet der er forkert, så er det maden, så har glasset en forkert farve mm <_<

Han NÆGTER at hjælpe til med noget, og han tuder bare man kigger på ham, han er sur og tvær hele tiden, f*** hvor er det bare ved at være irriterende med sådan en brokrøv i huset... Hvordan er jeres 4 årige unger?? Er det bare min der er total på tværs eller er det alderen?? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh, hvor jeg kender det.

Jeg blev næsten helt glad for at læse dit indlæg, for så er jeg da ikke den eneste med et umuligt 2007-barn.

Min datter er fra nov. 2007 og hun er også bare helt umulig. Det er de mindste ting, der udløser surmuleri, hysteri, grådanfald osv. Der er ingen forvarsel, og nogle gange ved vi ikke engang, hvad hun bliver sur over ... Når vi så spørger, hvad der er galt, får vi bare besked på at lade hende være i fred, og når vi så gør det, er det også galt. Det er godt nok ikke nemt, og nøj, hvor er der bare mange sure miner i øjeblikket. Jeg håber virkelig, at denne fase går hurtigt over!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh, hvor jeg kender det.

Jeg blev næsten helt glad for at læse dit indlæg, for så er jeg da ikke den eneste med et umuligt 2007-barn.

Min datter er fra nov. 2007 og hun er også bare helt umulig. Det er de mindste ting, der udløser surmuleri, hysteri, grådanfald osv. Der er ingen forvarsel, og nogle gange ved vi ikke engang, hvad hun bliver sur over ... Når vi så spørger, hvad der er galt, får vi bare besked på at lade hende være i fred, og når vi så gør det, er det også galt. Det er godt nok ikke nemt, og nøj, hvor er der bare mange sure miner i øjeblikket. Jeg håber virkelig, at denne fase går hurtigt over!! <_<

ÅHHH TAK :loveshower :loveshower

Ej er da ked af at i gennemgår det samme, men det er også rart at vide at man ikke er alene :rolleyes

Jeg synes det startede et par mdr før han blev 4, og så er det bare fortsat, han var simpelthen så nem og glad før i tiden, nu er han bare en bombe der venter på at springe - hysteriske apperat <_<

Tror fremover bare han får lov til at smutte på værelset når han surmuler, for indtil nu har jeg bare ladet ham gå, men nu kan jeg virkelig mærke på mig selv at det tænder noget i mig, og det går jo også ud over de andre, så fremover må han nok hellere på hans værelse - irriterende, men det skal heller ikke gå ud over vi andre at han mugger :( Håber godt nok også snart at det stopper, ellers flytter jeg hjemmefra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare give dig et kram :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare give dig et kram :loveshower

Tak søde :loveshower

Underligt nok har han faktisk opført sig helt normalt idag - SKØNT :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅHHH TAK :loveshower :loveshower

Ej er da ked af at i gennemgår det samme, men det er også rart at vide at man ikke er alene :rolleyes

Jeg synes det startede et par mdr før han blev 4, og så er det bare fortsat, han var simpelthen så nem og glad før i tiden, nu er han bare en bombe der venter på at springe - hysteriske apperat <_<

Tror fremover bare han får lov til at smutte på værelset når han surmuler, for indtil nu har jeg bare ladet ham gå, men nu kan jeg virkelig mærke på mig selv at det tænder noget i mig, og det går jo også ud over de andre, så fremover må han nok hellere på hans værelse - irriterende, men det skal heller ikke gå ud over vi andre at han mugger :( Håber godt nok også snart at det stopper, ellers flytter jeg hjemmefra :D

Det er helt i orden :) Det er jo altid rart at vide, at man ikke er alene, så jeg forstår dig udmærket. Jeg tænkte jo det samme, da jeg læste dit indlæg ;)

Jeg skal lige spørge dig om en ting - vågner din søn også meget om natten i øjeblikket og er ked? For det gør vores datter.

Hun plejer ofte at vågne og bare tusse ind, lægge sig mellem os og falde i søvn med det samme igen, men på det sidste er hun begyndt at vågne grædende, og huun bliver siddende i sin seng og venter på, at vi kommer og henter hende. Oplever I også det? For det kan da være, at det hænger sammen med den sure fase?

Vi havde ellers også en god aften i går, hvor hun stik mod sædvane blot satte sig til bords og begyndte at spise UDEN brok - endda noget mad, som jeg forventede, at hun ikke ville kunne lide, men hun spiste en kæmpe portion - hurra. Sejr til moar :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt i orden :) Det er jo altid rart at vide, at man ikke er alene, så jeg forstår dig udmærket. Jeg tænkte jo det samme, da jeg læste dit indlæg ;)

Jeg skal lige spørge dig om en ting - vågner din søn også meget om natten i øjeblikket og er ked? For det gør vores datter.

Hun plejer ofte at vågne og bare tusse ind, lægge sig mellem os og falde i søvn med det samme igen, men på det sidste er hun begyndt at vågne grædende, og huun bliver siddende i sin seng og venter på, at vi kommer og henter hende. Oplever I også det? For det kan da være, at det hænger sammen med den sure fase?

Vi havde ellers også en god aften i går, hvor hun stik mod sædvane blot satte sig til bords og begyndte at spise UDEN brok - endda noget mad, som jeg forventede, at hun ikke ville kunne lide, men hun spiste en kæmpe portion - hurra. Sejr til moar :lolhit

Det kan være vi bare skal brokke os lidt, så arter de sig måske de unger :D

Nej Cody sover godt nok igennem, så det problem har vi ikke - i hvertfald ikke endnu da :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv troede ikke det blev ved i fire års alderen.. Min datter er kun 3 og vi har det lige sådan herhjemme... Pyh.. Kunne da godt tænke mig at vide hvordan I andre håndterer disse situationer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeps, her hjemme har vi også en pre-teenager af en snart 4 årig, for pokker hun kan trække tænder ud nogle dage :gal

F.eks i går da hun skulle hentes i børnehave, der ville hun have gummistøvler på hjem, ja ja fred være med det, så fik hun det. Vi lader skoene stå, for der er jo grænser for hvad vi gider slæbe frem og tilbage hver dag. Da manden så skulle køre dem i børnehave i morges, så ville hun have sine sko på og gad ikke have gummistøvler på. Arhmen for f****** da, så flippede hun lige en kriger igen, så manden overlod en godt sur datter til hendes stuepædagog i morges ;) For gummistøvlerne fik hun altså på. Hun fik af vide at det var dem eller strømpesokker ud til bilen.

Men det er sådan nogle små ting som kan tænde hende lige for tiden, det er virkelig til at få grå hår af, for man ved aldrig hvad der tænder hende eller hvornår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

Emilie er kun knap 3,5 og opfører sig præcis som I beskriver. Kan da ikke lige overskue det hvis det skal fortsætte så længe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

Emilie er kun knap 3,5 og opfører sig præcis som I beskriver. Kan da ikke lige overskue det hvis det skal fortsætte så længe :(

Isaac er kun knap 3 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må vist alle trøste os med, at vi ikke er alene i båden ... :lolhit

Dog synes jeg faktisk at min datter har været mere medgørlig de sidste to dage :loveshower Håber bare, at det holder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med Noah

Han er fra februar 2007. Han er ekstrem pre-teenager. Svarer igen, sender dræber blikke, er bevist "uartig" Han begynder også at græde over de underligste ting. Vi forsøger at tage det med ophøjet ro, selvom det nogle gange kan være lidt svært

Så sent som i morgen græd han fordi han skulle i bad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med Noah

Han er fra februar 2007. Han er ekstrem pre-teenager. Svarer igen, sender dræber blikke, er bevist "uartig" Han begynder også at græde over de underligste ting. Vi forsøger at tage det med ophøjet ro, selvom det nogle gange kan være lidt svært

Så sent som i morgen græd han fordi han skulle i bad!

Vi forsøger også bare at tage det stille og rolig og tælle til 10, når hun begynder, for alt andet hjælper ikke noget. MEN nogle gange kommer man altså til at tælle til 10 lidt for hurtig, især når kl. kun er 6.15 om morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af at fortælle jer piger at det fortsætter. Først troede jeg ser var alderen (3år) men da det fortsatte til hun blev 4 mistænkte jeg det pga hendes køn. Men nu er hun snart 5 og det er om muligt kun blevet værre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man må håbe det giver en god teenager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med Noah

Han er fra februar 2007. Han er ekstrem pre-teenager. Svarer igen, sender dræber blikke, er bevist "uartig" Han begynder også at græde over de underligste ting. Vi forsøger at tage det med ophøjet ro, selvom det nogle gange kan være lidt svært

Så sent som i morgen græd han fordi han skulle i bad!

Det er nøjagtig det sammen med Malthe, han er fra Maj 2007. Messer for mig selv at det kun er en fase, det er kun en fase, det er kun en fase, håber ikke jeg stadig siger det når han er 17. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liva er lige sådan. Trodsig og bestemt. Hun hører ikke efter og går som hun selv vil. Hun er lige fyldt 5. Det er bare så røv.

Kan huske freja var lige sådan men det stoppede ca ved 6 års alderen. Startede så igen da hun blev 8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chloe er 3 år og kan opføre sig lige sådan, blive så sur over ingenting

og så bare stikke i skrig. og hun gør lige det modsatte af det man siger.

og at høre efter ? det kender hun ikke til <_<

Glæææææder mig til den trods alder er ovre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER