TroldeMor

At udskyde projekt lillebror/søster

10 indlæg i dette emne

Ja...... Vi havde egentlig planlagt at skyde projektet i gang i starten af Oktober..... Vi vil gerne have vores børn tæt aldersmæssigt, så planen var at jeg skulle færdiggøre den pakke p-piller jeg er i gang med, og så skulle vi ellers i gang med at prøve....

Men hver gang jeg har taget én af mine piller, og set pakken blive mere og mere tom, har jeg fået kuldegysninger.... Og ikke på den gode måde :(

Jeg føler mig på ingen måde klar til at få nummer 2, og i går tog jeg den svære snak med manden.... Han var heldigvis meget forstående, og selv om jeg godt kunne mærke han var en smule skuffet, så var han også glad for at jeg lagde kortene på bordet, og sagde fra.

Jeg kan mærke at jeg har det rigtig godt med min beslutning.... Og det gør mig glad at jeg nu kan koncentrere mig fuldt ud om at nyde (og håndtere) min nye rolle som mor til vores lille krudt-i-måsen dreng.... Uden at skulle bekymre mig om en nært forestående graviditet oveni.....

Umiddelbart tror jeg ikke at jeg får lyst til at starte PB før Marlon er blevet 1 år, men nu må vi se :)

Ja..... Jeg ved ikke lige hvad denne tråd skal gøre godt for.... Men havde lige brug for at komme ud med nogle tanker.....

Hilsen én der er glad for at hun alligevel ikke skal være :gravid lige foreløbigt.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå dig når du har den følelse... Jeg kunne godt forestille mig at man ikke kunne nyde den lille guldklump fuldt ud, hvis du har gået og tænkt og frygtet lidt at nu er det lige om lidt vi skal igang...

Men dejligt at manden er forstående, det er så lækkert når de er det...

Men nyd den lille og så bare tage det med ro ind til du er klar til PB...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt du sagde det til manden :kram

Hvis du skulle være klar når Marlon bliver 1 år så får i stadig børn der er tæt aldersmæssigt, så no rush :kiss

Du har gennemgået meget det sidste stykke tid og det kun fair du får lidt mere ro på det hele og lov til at nyde Marlon inden i går igang igen..

Du en fantastisk mor og du bliver en ligeså fantastisk når de har 2 guldklumper - når du er klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig :kiss og selvom der skulle blive to år i mellem børnene, så er det jo heller ikke en stor aldersforskel :) Jeg ville have det på samme måde som dig :) Personligt vil jeg gerne have ca. 2-3 års alders forskel i mellem mine (forhåbentlig) kommende børn, da jeg vil have tyd til at nyde dem enkeltvis, mens de er helt små :) Synes det er godt, at du har taget en snak med manden og hvem ved - måske er du lige pludselig klar til at smide pillerne og så er det jo ikke noget problem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har plaget om at vi laver en lille ny siden Kira blev født. Men det er først nu jeg føler mig klar til det. Jeg smed p-pillerne for 1 måned siden og vi går igang ligeså snart jeg har haft mens. Vi har vejet for og imod i flere måneder og er blevet enige om at vi er klar til en til :) så hvis det bare bliver inden jul, er vi glade. Men jeg kan godt forstå dig og din beslutning om at vente. Hvis det stod til Stefan skulle vi have et helt fodboldhold med minimum 4 udskiftere. Så vi har travlt. Haha. Lad os se hvad fremtiden bringer. Men tag det i jeres tempo. I har jo tid nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også da vi fik Chloe...

Så var jeg klar, så var jeg ikke.. og sådan fortsatte det lidt.

Så blev jeg jo gravid da, hun blev 1år og mistede.

og så blev jeg først gravid igen, da hun lige var blevet 2.

og jeg synes at hendes alder var så perfekt til det.

Det har ikke passet bedre, jeg tror ikke at nogen af os havde været klar

til det før, så på en måde er det godt nok at tingene gik som de jo gjorde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig godt. Jeg var bestemt ikke parat til at begynde på nummer 2, da Isaac var 6 måneder. Dine børn kommer stadig tæt på hinanden, venter I endnu seks måneder :)

Det vigtige er at du fik sagt fra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig når du har den følelse... Jeg kunne godt forestille mig at man ikke kunne nyde den lille guldklump fuldt ud, hvis du har gået og tænkt og frygtet lidt at nu er det lige om lidt vi skal igang...Men dejligt at manden er forstående, det er så lækkert når de er det...Men nyd den lille og så bare tage det med ro ind til du er klar til PB...

Ja, jeg kan mærke at det virkelig har gjort en forskel i forhold til Marlon..... Jeg kan hvile i øjeblikket på en helt anden måde :)

Tak for dit svar :kram2

Hvor er det godt du sagde det til manden :kramHvis du skulle være klar når Marlon bliver 1 år så får i stadig børn der er tæt aldersmæssigt, så no rush :kissDu har gennemgået meget det sidste stykke tid og det kun fair du får lidt mere ro på det hele og lov til at nyde Marlon inden i går igang igen..Du en fantastisk mor og du bliver en ligeså fantastisk når de har 2 guldklumper - når du er klar :)

Ja du har ret.... Der er ikke noget der haster, og jeg glæder mig til at nyde Marlon et langt stykke tid, og se ham lære og vokse, uden at være distraheret af tanker om en ny baby....

Tusind tak for dine søde ord.... Du er guld værd!! :kiss :kram2

Kan godt forstå dig :kiss og selvom der skulle blive to år i mellem børnene, så er det jo heller ikke en stor aldersforskel :) Jeg ville have det på samme måde som dig :) Personligt vil jeg gerne have ca. 2-3 års alders forskel i mellem mine (forhåbentlig) kommende børn, da jeg vil have tyd til at nyde dem enkeltvis, mens de er helt små :) Synes det er godt, at du har taget en snak med manden og hvem ved - måske er du lige pludselig klar til at smide pillerne og så er det jo ikke noget problem :kram2

Jeg er også rigtig glad for at jeg fik snakket med ham, og jeg kan mærke at det gør mig glad indeni :) Og jeg tror også at jeg kommer til at nyde tiden hvor vi kun er os 3..... Dr er sket meget i mit liv de sidste 3 år.... Og jeg tror bare jeg trænger til at der kommer lidt ro på for en tid :)

Tusind tak for ord og kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har plaget om at vi laver en lille ny siden Kira blev født. Men det er først nu jeg føler mig klar til det. Jeg smed p-pillerne for 1 måned siden og vi går igang ligeså snart jeg har haft mens. Vi har vejet for og imod i flere måneder og er blevet enige om at vi er klar til en til :) så hvis det bare bliver inden jul, er vi glade. Men jeg kan godt forstå dig og din beslutning om at vente. Hvis det stod til Stefan skulle vi have et helt fodboldhold med minimum 4 udskiftere. Så vi har travlt. Haha. Lad os se hvad fremtiden bringer. Men tag det i jeres tempo. I har jo tid nok :)

Hvor er det dejligt at i er nået dertil.... Jeg ønsker jer alt held og lykke med projektet :goodluck :kram2

Hehe.... Det lyder lidt som min mand, han vil gerne have mindst 4..... ;)

Sådan havde jeg det også da vi fik Chloe...Så var jeg klar, så var jeg ikke.. og sådan fortsatte det lidt.Så blev jeg jo gravid da, hun blev 1år og mistede.og så blev jeg først gravid igen, da hun lige var blevet 2.og jeg synes at hendes alder var så perfekt til det.Det har ikke passet bedre, jeg tror ikke at nogen af os havde været klartil det før, så på en måde er det godt nok at tingene gik som de jo gjorde.

Der er jo også mange der siger at børn har den bedste alder til at få søskende når de er 2 år.... Så på en måde er det nok også en god ting for Marlon at vi venter lidt.

Jeg har også vaklet meget frem og tilbage med om jeg nu var klar eller ej.... Men de kuldegysninger hver gang jeg tog en pille mere, var ikke til at tage fejl af.... Så nu tager vi den helt med ro det næste lange stykke tid :)

Jeg forstår dig godt. Jeg var bestemt ikke parat til at begynde på nummer 2, da Isaac var 6 måneder. Dine børn kommer stadig tæt på hinanden, venter I endnu seks måneder :)Det vigtige er at du fik sagt fra :kram2

Tusind tak for din besked :kram2

Ja, jeg tror også jeg er ved at have overbevist manden om at det stadig er hurtigt at forsøge med nummer to efter et år, så det er dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) ja, de mænd har en helt klar ide om hvor mange børn de vil have. Men det kan jo ændre sig stille g roligt med tiden (håber jeg da. Ellers får jeg travlt de næste mange år) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER