Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

ja så kan du bare lærer at lade være med at skrive det, for så sover de ikke mere :D

Jeps! Og så lå hun ovenikøbet og sk....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

selvfølgelig gør hun det, hun er på vej ind og gøre det nu.

og skal vi undværer dig imorgen og hele aftenen :boo er slet ikke sikker på, at vi kan undvære dig

Der er ikke sket noget endnu?? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Og så lå hun ovenikøbet og sk....!

okay forsøger virkelig at holde masken, for ved godt at det jo ikke er sjovt, men kan altså ikke holde det tilbage ha ha ha ha ha ha :lol

ja så lærer man hurtigt ikke at jinxe igen en anden gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinna, jeg kan ikke få lov til at tilmelde dig igen, hvorfor ved jeg ikke, men inde i tråden FB er der et link til gruppen, for må heller ikke på fb sende dig et link til gruppen over beskeder... Min fb er lidt træls for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg snart må gå i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinna, jeg kan ikke få lov til at tilmelde dig igen, hvorfor ved jeg ikke, men inde i tråden FB er der et link til gruppen, for må heller ikke på fb sende dig et link til gruppen over beskeder... Min fb er lidt træls for tiden

Jamen det link ender os ud i en blank side... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det link ender os ud i en blank side... :(

hmmm træls, jeg prøver lige igen engang i morgen, måske mit facebook, bare lige skal have en skrive pause....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det larmer når sneen ryger ned fra taget ;) Håber ikke ungerne vågner ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay forsøger virkelig at holde masken, for ved godt at det jo ikke er sjovt, men kan altså ikke holde det tilbage ha ha ha ha ha ha :lol

ja så lærer man hurtigt ikke at jinxe igen en anden gang

Det er ok! Man bliver jo alligevel formildet når man ser hende grine helt vildt og smile over hele femøren, når man så henter hende for at skifte hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ok! Man bliver jo alligevel formildet når man ser hende grine helt vildt og smile over hele femøren, når man så henter hende for at skifte hende.

nåååhhhh jeg smelter helt bare ved at høre om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Er på vej til Svendborg... Glædeeeer mig til Julefrokosten)0Oo.

.oO0(Mon jeg huskede bordkortene? Og har jeg mon generelt husket det hele?!)0Oo.

.oO(Glædet mig til at dele den flaske Asti der med manden ;))0Oo.

.oO0(Håber alle de skønne BK kvinder må få en fantastisk dag <3 )0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(hmmm hvorfor havde postmanden ikke skrevet, at det var en pakke, som jeg skulle hente på posthuset, så jeg netop ikke sendte min mand af sted efter brevet, som var fra Chelsea fanklubben og han kunne så godt gætte, at det var hans julegave. Postmanden havde heller ikke skrevet afsender på. ØV altså)

.oO(manden fik spillet, som jeg havde bestilt fra fanklubben, og skulle havde været med i julegaven, men skuffende er spillet altså, jeg troede det var et fifa fodboldspil kun med chelsea, men det er bare et almindelig fifaspil)

.oO(mon manden bliver sur, når han kommer hjem i aften og ser, at jeg har fjernet gulvtæppet i stuen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(hmmm hvorfor havde postmanden ikke skrevet, at det var en pakke, som jeg skulle hente på posthuset, så jeg netop ikke sendte min mand af sted efter brevet, som var fra Chelsea fanklubben og han kunne så godt gætte, at det var hans julegave. Postmanden havde heller ikke skrevet afsender på. ØV altså)

.oO(manden fik spillet, som jeg havde bestilt fra fanklubben, og skulle havde været med i julegaven, men skuffende er spillet altså, jeg troede det var et fifa fodboldspil kun med chelsea, men det er bare et almindelig fifaspil)

.oO(mon manden bliver sur, når han kommer hjem i aften og ser, at jeg har fjernet gulvtæppet i stuen)

Han vil nok kigge lidt når tæppet er væk ;) Hvad har i da neden under tæppet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(hvor er det rart at vi fik købt så mange julegaver i dag... ihh hvor jeg glæder mig til at høre om folk kan lide det vi har fundet på :))

.oO(HVORFOR var der nogen der kom og tog al sneen? Nu var her lige så fint over det hele... :boo)

.oO(godt vi har rester fra i går til aftensmaden.... er da egentlig ret doven lige nu, ovenpå den lur :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han vil nok kigge lidt når tæppet er væk ;) Hvad har i da neden under tæppet???

vi har trægulv under.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(er ved at være godt brugt, efter at have kæmpet med det gulvtæppe som er blevet fjernet... Det var en lidt større opgave end jeg lige havde regnet med)

.oO(synes det ser rigtig godt ud med trægulvet i stedet for gulvtæppet.)

.oO( hvorfor er der ikke noget ordentlig i fjerneren)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om jeg skal gå ud og hente mig en cola :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig lidt ensom.. Og det selvom manden sidder lige ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig lidt ensom.. Og det selvom manden sidder lige ved siden af

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(( om jeg mon får ny status end bestis, som jeg læser som bes tis, når jeg rammer 1600 beskeder)

.oO( hvor ser det bare godt ud, at gulvtæppet er fjernet, og vi igen har trægulv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor jeg tabte min stemme henne i nat ;)

Hvorfor kommer vi altid så sendt hjem, når vi er sammen med mandens kollegaer :)

Er ikke sikker på jeg er ædru i morgen

Av mit hovede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor leverer MacD ikke ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor leverer MacD ikke ud ;)

det har jeg faktisk også ærget mig over før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at jeg er helt vildt træt, og der er lang tid til aften GAAB :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER