Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

Hvad der sker med ungerne når/hvis deres mor tager imod den lejlighed hun er blevet tilbudt... De skal flytte skole, langt væk fra venner og sportsklubber :( Havde håbet de snart kunne få noget stabilitet i deres liv... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad der sker med ungerne når/hvis deres mor tager imod den lejlighed hun er blevet tilbudt... De skal flytte skole, langt væk fra venner og sportsklubber :( Havde håbet de snart kunne få noget stabilitet i deres liv... :huug

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....Ja det var så ikke skoldkopper - trods 3 omgange af det i vs, det lignede det, men er nu blevet til brunlige pletter i myggestikstørrelse så egen læge ville ikke se ham og kaldte det en virusinfektion...............

.........mons tro min mave prøver at overtale mig til at spise lidt mørbrad......

..... Nu kommer der Pyrus....

..... utroligt så underligt en kat kan ligge og sove.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Dejlig pasta med kødsovs manse havde lavet der..)0Oo.

.oO0(Han virker ikke så glad for sin gave :()0Oo.

.oO0(Jeg fik slet ingen ting... <_< Men hvad fa'en gjorde jeg jo heller ikke på vores 1.års bryllupsdag..... :gal )0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om jeg bare skal skride over til mine forældre og se håndbold færdig, nu hvor manden alligevel ligger og snorker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Dejlig pasta med kødsovs manse havde lavet der..)0Oo.

.oO0(Han virker ikke så glad for sin gave :()0Oo.

.oO0(Jeg fik slet ingen ting... <_< Men hvad fa'en gjorde jeg jo heller ikke på vores 1.års bryllupsdag..... :gal )0Oo.

Det lyder da øv med hans gave :( Hva har du givet ham? :kiss

Når du nu ikke har fået noget, så må han jo betale dagen imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da øv med hans gave :( Hva har du givet ham? :kiss

Når du nu ikke har fået noget, så må han jo betale dagen imorgen ;)

Har givet ham denne HER! - i brun...

Og desværre ikke - hans konto er den der er hårdest medtaget.. (utroligt egentligt).. så det er mit dankort der står for skud i morgen.. (men lige meget - det er jo "vores" penge)..

Forventede ikke det store... måske bare en blomst?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har givet ham denne HER! - i brun...

Og desværre ikke - hans konto er den der er hårdest medtaget.. (utroligt egentligt).. så det er mit dankort der står for skud i morgen.. (men lige meget - det er jo "vores" penge)..

Forventede ikke det store... måske bare en blomst?!

Det er da en super fin gave :biglove

Kan godt forstå du havde forventet at få en blomst eller noget :kiss

De kære penge, de er roden til alt ondt, men man kan jo desværre ikke leve uden dem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en super fin gave :biglove

Kan godt forstå du havde forventet at få en blomst eller noget :kiss

De kære penge, de er roden til alt ondt, men man kan jo desværre ikke leve uden dem :blush

Jaaa det syntes jeg os det er.. os fordi han ikke er så god til at huske.. OG jeg har tilbudt jeg gerne skriver ALT ind han skal huske.. hmm

Men ja lidt forventer man vel... :blush

Og kan KUN give dig ret.... penge = ondskab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa det syntes jeg os det er.. os fordi han ikke er så god til at huske.. OG jeg har tilbudt jeg gerne skriver ALT ind han skal huske.. hmm

Men ja lidt forventer man vel... :blush

Og kan KUN give dig ret.... penge = ondskab!

Næste år så skriver du en kæmpe seddel og hænger på køleskabet, så kan han da ikke undgå andet end at se det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO Kan ikke fatte jeg er gravid efter 3 år i fertilitetsbehandling

.oO Hvordan bliver man mon bedst aktiv og lærer alle at kende herinde?

.oO Nu er det langt om længe okay at læse om babyer :loveshower

Kæmpe tillykke med graviditeten!! :kram2 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste år så skriver du en kæmpe seddel og hænger på køleskabet, så kan han da ikke undgå andet end at se det :D

Det er bestemt IKKE fordi han har glemt hvad dag det er.... For vi har været inde på det maaaaange gange den seneste uge... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt IKKE fordi han har glemt hvad dag det er.... For vi har været inde på det maaaaange gange den seneste uge... :(

Ej så er det da fy da :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

.oO(hvor er det bare nogle dejlige mennesker, som er her på BK)

.oO( har lige modtaget en PM på søster BK - bryllupsklar, om hvordan vores fotograf til brylluppet var og prisen. Hvad svare man så?, jeg anbefaler dem jo gerne til alt og alle, da jeg synes de er knalddygtige og nogle skønne mennesker, men angående prisen, så fik vi det jo til vennepris, så derfor kan folk jo ikke regne med vores pris)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan jeg da sidde i "helle"...

Hvor er jeg bare vasted... Er ikke ligefrem vild i varmen for at bruge aftenen på fransklektier...

Hvad fæn stiller man op med en møgunge, der bare griner een lige op i hovedet, når man skælder ham ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på dette tidspunkt for 2 år siden fik jeg opkald om at min mormor var fundet udenfor hendes hovededør bevidstløs, om 3 timer så jeg hende trække vejret for sidste gang, imorgen tidligt sagde hun farvel til denne verden, hun kom aldrig til bevidsthed, på hendes afdødes søns fødselsdag og før hun fik set min prinsesse, hendes oldebarn nr. 8 :boo og på fredag er det 14 år siden min morfar blev indlagt for sidste gang, for 9 dage efter at sige farvel til denne verden, på 2. juledag :boo Øv for nogle dage lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Dejlig dag det har været...)0Oo.

.oO0(Der er SMUKT i Tivoli..)0Oo.

.oO0(Nuiiij det er blevet koldt... liiiige noget manse kan lide!!!)0Oo.

.oO0(Men nu straffer ryggen mig... SUK)0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(skal jeg tage imod forlængelsen af mit vikariat uden brok, eller skal jeg kæmpe og se om jeg kan få lidt bedre forhold, men med risiko for at gøre mig upopulær i ledelsen?)0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på hvad Miss_Matildes mand nu har lavet :D Siden han skal have tæsk med en frossen porrer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Syntes det er for meget han skal blive ved med at fange sygdom :(

-Fedt med en dejlig sagsbehl der ville hjælpe mht Bertram's dagpleje plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på hvad Miss_Matildes mand nu har lavet :D Siden han skal have tæsk med en frossen porrer ;)

Med tanke på mænd generelt... Så er det nok nærmere spørgsmålet hvad han IKKE har gjort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med tanke på mænd generelt... Så er det nok nærmere spørgsmålet hvad han IKKE har gjort ;)

Det kan du jo selvfølgelig have ret i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det har været en dejlig dag.

Hvad for noget konfekt Axel og jeg skal lave på lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på hvad Miss_Matildes mand nu har lavet :D Siden han skal have tæsk med en frossen porrer ;)

Med tanke på mænd generelt... Så er det nok nærmere spørgsmålet hvad han IKKE har gjort ;)

Det kan du jo selvfølgelig have ret i :D

Hmmm tja problematikken er lidt den som Morpige nævnte... at man bliver "glemt" af sine mænd..

Her finder jeg mig i at der intet særligt var ved vores 1 års bryllupsdag.. (der er dyreskue den weekend - så det stod på arbejde arbejde arbejde) MEN så forventede jeg sgu i det mindste en lille gave eller noget d. 14/12 - her hvor vi havde 8 års dag.. men nej INTET..

Trods jeg gav ham en gave (som han vidst overhovedet ikke gider have) - så har han faktisk ikke sagt "tillykke" eller "tak" - det eneste han kan er at joke/drille med jeg er en træls kvinder skal skiftes ud... :/

SÅÅÅ typisk ham! - Og han burde have tæv med en frossen porre!!!!! :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER