Barbamama

Fristet

40 indlæg i dette emne

Det er vel ikke kun mig, der ser det?

Synes faktisk det var lidt cool at ham Ellegaard fik den tatovering. Kan tilgengæld slet ikke kapere hvis de blender guldfisken! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÅH godt de havde pillet ved blenderen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh.. Det er totalt sort for mig! Hvad handler det om? :blush ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ti mennesker fordelt over to hold, der skal samle penge ind til holdet. Det hold med flest penge går i finalen, hvor de så slås indbyrdes om at få pengene. Og penge tjenes sammen ved at gå med til værtens syrede udfordringer.

Indtil videre har to personer tjent 10.000 til holdet ved at undvære deres hårprodukter i en uge, én har tjent 20.000 (som han så valgte at beholde selv, da han fik muligheden) ved at få tatoveret en ged på røven, og to har tjent 30.000 ved at tænde for en blender med en guldfisk i (de vidste ikke, at der var pillet ved blenderen, så guldfisken ikke kom til skade).

Og så er det vist også sådan lidt paradise hotel-ish med folk der smides hjem og nye mennesker, der kommer ind. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ti mennesker fordelt over to hold, der skal samle penge ind til holdet. Det hold med flest penge går i finalen, hvor de så slås indbyrdes om at få pengene. Og penge tjenes sammen ved at gå med til værtens syrede udfordringer.

Indtil videre har to personer tjent 10.000 til holdet ved at undvære deres hårprodukter i en uge, én har tjent 20.000 (som han så valgte at beholde selv, da han fik muligheden) ved at få tatoveret en ged på røven, og to har tjent 30.000 ved at tænde for en blender med en guldfisk i (de vidste ikke, at der var pillet ved blenderen, så guldfisken ikke kom til skade).

Og så er det vist også sådan lidt paradise hotel-ish med folk der smides hjem og nye mennesker, der kommer ind. :)

Ej, det lyder godt nok lidt grotesk i mine ører.

Syntes der går lidt for meget reality-show i tv i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder godt nok lidt grotesk i mine ører.

Syntes der går lidt for meget reality-show i tv i dag.

Meget grotesk, jeg må indrømme at jeg er vild med det :whistling

BTW, advarsel til fellow-fristet-seere: Der er spoiler på eb.dk. <_< Ogginokker, altså! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det også... :loveshower

Havde nu godt tænkt tanken at der var pillet ved de blendere. Det havde vist været lige grotesk nok til tv og tangeret til dyreplageri, hvis de små fisk var blevet blendet for åben skærm.. :rolleyes

Waaauuw, hun er virkelig en flot mand, hende Maria.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det også :) Havde helt sikkert selv også valgt at få den tatoo...

Synes egentlig det er et ret fedt program...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde sagt nej til tattoen... Men jeg ville gerne bilde mig selv ind, at jeg var klog nok til at regne ud at det med fisken var fup, og at jeg derfor ville have trykket :whistling

Og ja, hun er rigtig flot, hende Maria. :) Glæder mig til at ham der, der er så glad for sig selv (ja, dem er der flere af... Æhm, ham, der ikke skulle undvære hårprodukter) opdager at han har lagt an på en mand :P

Edit: Rune ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde sagt nej til tattoen... Men jeg ville gerne bilde mig selv ind, at jeg var klog nok til at regne ud at det med fisken var fup, og at jeg derfor ville have trykket :whistling

Og ja, hun er rigtig flot, hende Maria. :) Glæder mig til at ham der, der er så glad for sig selv (ja, dem er der flere af... Æhm, ham, der ikke skulle undvære hårprodukter) opdager at han har lagt an på en mand :P

Rune.. :whistling Ja, det skal nok blive skægt.. :lolhit

Synes i øvrigt den var vildt sød den gede-tattoo og den klædte hans "popo" rigtig godt.. :rolleyes

Ihhh intriger i morgen... LOVE IT!! :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja gedetattoen passede faktisk godt til ham, jeg synes det var friskt gjort :) (Og top klasse, at han selv hapser pengene bagefter!!)

Yay, intriger!!!! :glad

Glæder mig altså til at se det afsnit, som de har vist et lille klip fra, hvor hende den rødhårede sidder med en kanyle og siger at hun er ved at besvime :o Synes det virker voldsomt, men der er sikkert noget trick i det, det er aldrig så slemt som det ser ud, når det er TV3 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det også. Jeg er så ikke så interesseret i intrigerne, men synes det er sjovt at se hvilke udfordringer der kommer. Indtil videre kunne jeg sagtens have klaret dem der var. Også selv om blenderen virkede. Jeg synes egentlig slet ikke man kan kalde det dyrplageri. Det er da en meget hurtigere død end mange af slagtedyrene oplever. Men usmageligt og uetisk det er det da.

Var det forresten ikke ret sjovt at ingen af dem egentlig vidste hvad etik og moral er? Nå mon ikke bare de blev forvirret over kameraet, deres uddannelser taget i betragtning fejler intelligensen vel ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det også. Jeg ved ikke helt om jeg bliver fanget af det, de virker skisme lidt rigeligt overfladiske. Helt ærgerligt at gå så meget op i sit hår, det fatter jeg nok ikke.

Men konceptet er sjovt og jeg synes også det bliver sjovt hvis de finder ud af at Maria har været en mand. Puha, sikke et drama der kan blive :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja gedetattoen passede faktisk godt til ham, jeg synes det var friskt gjort :) (Og top klasse, at han selv hapser pengene bagefter!!)

Yay, intriger!!!! :glad

Glæder mig altså til at se det afsnit, som de har vist et lille klip fra, hvor hende den rødhårede sidder med en kanyle og siger at hun er ved at besvime :o Synes det virker voldsomt, men der er sikkert noget trick i det, det er aldrig så slemt som det ser ud, når det er TV3 :P

Jeg tror måske hun bare er meget bange for kanyler og egentlig bare skal stikke sig selv, og der kun er saltvand i eller noget i den stil.

Jeg glæder mig rigtig meget til det afsnit hvor de 2 piger står med en trimmer, selvom jeg tvivler på der er nogle af dem der tør trimme alt sit hår af.

Jeg skulle min have 100.000 for at trimme alt mit hår af, pyha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske hun bare er meget bange for kanyler og egentlig bare skal stikke sig selv, og der kun er saltvand i eller noget i den stil.

Jeg glæder mig rigtig meget til det afsnit hvor de 2 piger står med en trimmer, selvom jeg tvivler på der er nogle af dem der tør trimme alt sit hår af.

Jeg skulle min have 100.000 for at trimme alt mit hår af, pyha

Ja mere er det vel ikke, men synes alligevel det er RET grænseoverskridende alligevel! :o

Det med håret, det tror jeg sg* godt at jeg ville for 10.000. Er rigtig glad for mit hår, men det vokser jo ud igen, og jeg skal jo strengt taget ikke bruge det til noget :P (Men stod det til min mand, skulle vi nok mindst have en million for at trimme mit hår af, haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker forargelses-tv. Selvfølgelig ser jeg det! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker forargelses-tv. Selvfølgelig ser jeg det! :glad

Haha godt sagt. :P

Bare irriterende, at de sender det så sent <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er stor tilhænger af extensions og ved hvordan min selvtillid daler når jeg ikke har det i, fordi jeg ikke føler mig feminin. så tror hurtigt jeg ville bruge masser af pengene på extensions, derfor ikk under 100.000. det sjove er min mand der kiggede på mig og sagde dybt seriøst han også ville have 100.000 at gøre det. og han er altså bare 6mm i sider og nakke og strit på toppen haha :lolhit

Jeg har købt adgang til viaplay, så kan jeg se afsnittene lidt før alle andre, og desuden se dem når det passer mig UDEN REKLAMER :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha godt sagt. :P

Bare irriterende, at de sender det så sent <_<

Det er også for sent til mig :blush

Jeg vil faktisk vildt gerne se det, for den rødhårede (Irene) er faktisk studentermedhjælper inde på mit arbejde, så det er da lige lidt ekstra sjovt ;) Men i går var jeg simpelthen for træt - så frem til første reklamepause og så måtte jeg gå i seng. Måske jeg kan holde til lidt mere i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gør sig selv total til grin..... Lige tv for mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var faktisk lidt skuffet over de tests igår.. men mon ikke de trapper op undervejs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må indrømme at jeg æder det råt! whistling.gif Elsker tv der bare udstiller folk.. Og at der er en Maria med er da for fedt.. Det er da nok den største skandale der kan komme frem i det hus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der i øvrigt for, at de fleste er pædagoger eller pædagogstuderende? Har de mon fundet dem alle sammen samme sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der i øvrigt for, at de fleste er pædagoger eller pædagogstuderende? Har de mon fundet dem alle sammen samme sted?

Det har jeg også luret på. Blev også lidt utryg, da en af de pædagogstuderende (tror det var ham Andreas) sagde noget med "Jeg har ingen moral overhovedet" :blink :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes GODT NOK at der er forskel i sværhedsgraden på Irenes og Sofies fristelser! :o

Jojo, det kan godt være at Irene synes det er stort (negativt) hvis hun er nøgen i avisen, men synes godt nok at Sofies udfordring er MEGET hårdere...

Hmm, men måske synes jeg bare sådan, fordi jeg personligt ville være lidt ligeglad med at være nøgen i en avis (i hvert fald hvis jeg var single) og samtidig er mega fars pige :rolleyes

Hvad siger I, er det fair med de to udfordringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER