Gitte111

Hvordan havde i det

10 indlæg i dette emne

Jeg har haft nogle underlig mavesmerter siden i lørdags, nogle jag i underlivet og næsten konstant smerte/ubehag.

Tog en snyde test her til middag og den var negativ

Har først testdag på mandag....kan jeg stadig være gravid selvom den var negativ i dag??

Hvordan havde i det før i testede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De to gange jeg har været gravid har jeg ikke haft nogle symptomer op til.... og så alligevel, sidste gang rendte jeg på toilet konstant, men drak også virkelig meget vand, så det var nok mere derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke umiddelbart nogen særlige symptomer. Det murrede lidt - det plejer det også i dagene op til mens, men det føltes lidt anderledes end ellers.

Hvis du først er 4+0 på mandag, så kan du godt være gravid selvom dagens test var negativ. Nogen kan teste positivt så tidligt, men det er ikke alle.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev gravid med noah for 5 år siden synes jeg heller ikke jeg rigtig havde nogle symptomer på graviditet før den positive test. Kvalmen begyndte først i uge 5. Mener ikke jeg havde brystspændninger, øget tissetrang eller mærket af træthed.

Håber virkelig at jeg tester positiv i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede 4+1 og den var negativ, testede så igen 4+5 og så var den positiv. Jeg havde såmænd ingen symptomer på jeg var gravid, anet end jeg bare havde det på fornemmelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog en test ´+3 og den var negativ og så tænkte jeg sådan set ikke mere over det...

Begyndte så at få kvalme 5+0 ca. og så testede jeg positivt 5+3...

Men havde ikke nogen symptomer ud over kvalmen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden jeg testede positiv havde jeg også spændinger i maven, det gjorde ikke ondt, jeg kunne bare mærke mit underliv hele tiden.

Lidt småkvalme og enorme humørsvingninger:)

Det er noget med at der skal være et vidst antal homoner som kroppen danner når man er gravid, før det kan måles og dermed bekræftes. :) så prøv igen senere held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen symptomer med min første graviditet men denne gang var anderledes. Jeg har haft en del hovedpine, gik meget på toilettet, haft lidt ondt i ryggen og så lidt jag i maven. Så jeg tog en test 3 dage før min menstruation skulle komme og testen var positiv :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde nul symptomer, derfor var det stor forbavsel da jeg testede positiv... Tænkte hvordan det ku lade sig gøre, når vi vidste vi sku ha hjælp til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. Det har givet mig lidt håb tilbage.

Hvis jeg skal gå efter min sidste cyklus på 22 dage, skal mens komme i dag men der er ingen tegn på noget. Kun den fornemmelse jeg har haft siden i lørdags. Kan mærke jeg har et underliv hele tiden og lidt små kvalme ind imellem, men ikke noget vildt.

Prøver at holde mig i skindet med at teste indtil mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER