Ezri

Hvis BK kunne afgøre valget

Hvem stemmer du på?   48 members have voted

  1. 1. Hvem stemmer du på?

    • Socialdemokratiet ( A )
      16
    • Socialiatisk Folkeparti ( F )
      13
    • Radikale Venstre ( B )
      2
    • Enhedslisten ( Ø )
      3
    • Jeg stemmer på Blå blok
      13
    • Jeg stemmer blankt, men jeg er mest enig med Rød blok
      1
  2. 2. Hvem stemmer du på?

    • Venstre ( V )
      7
    • Det Konservative Folkeparti ( C )
      3
    • Dansk Folkeparti ( O )
      2
    • Liberal Alliance ( I )
      1
    • Kristendemokraterne ( K )
      1
    • Jeg stemmer på Rød blok
      34
    • Jeg stemmer blankt, men jeg er mest enig med Blå blok
      0
  3. 3. Hvis du kunne give en negativ stemme - altså på hvem, der IKKE skulle i folketinget, hvem skulle det så være?

    • Socialdemokratiet ( A )
      5
    • Socialiatisk Folkeparti ( F )
      2
    • Radikale Venstre ( B )
      0
    • Enhedslisten ( Ø )
      5
    • Venstre ( V )
      6
    • Det Konservative Folkeparti ( C )
      1
    • Dansk Folkeparti ( O )
      23
    • Liberal Alliance ( I )
      2
    • Kristendemokraterne ( K )
      2
    • Det vil jeg ikke svare på
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

10 indlæg i dette emne

Nu har vi jo haft en debat i Smalltalk. Men der er det måske ikke alle, der har givet deres mening til kende af den ene eller anden grund. Så nu kan det gøres helt anonymt. Man behøver ikke argumentere for, hvorfor man stemmer som man gør :)

Jeg synes det kunne være sjovt at se, hvem der kunne få regeringsmagten, hvis BK kunne bestemme. Vi repræsenterer måske ikke et "bredt udsnit af befolkningen".

Og så synes jeg det kunne være interessant at se, hvem vi absolut ikke ville have ind i Folketinget.

Håber I vil være med til dette lille "VALG"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det sjovt, at du har oprettet denne afstemning, Nina.

Jeg havde tænkt mig at gøre det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på liberal alliance. Det gør jeg udfra at jeg ønsker frihed til den enkelte også frihed til selv at forvalte sine penge = lavere skat. Hjælpe de svageste i samfundet, mindre bureaukrati og gang i den danske økonomi.

Der er flere kandidater til posten om hvem jeg gerne så ud af folketinget, men SF vinder.

Jeg ved godt mange SF'er bryster sig af at de mener SF har et fantastisk menneskesyn. Jeg er af den modsatte holdning og så kan jeg virkelig ikke udstå Villy, for fnidder hver gang han toner frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt initiativ i disse valgtider :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok det er lidt underligt det sidste spørgsmål.. Og jeg forstår egentlig ikke hvad det skal til for.

Jeg er konservativ, men jeg har det bestemt ikke sådan at der er et parti jeg ikke ønsker i folketinget! Jeg ønsker et folketing der representerer vores samfund - også selvom det ikke går efter mine overbevisninger. Jeg valgte at stemme Enhedslisten til spørgsmålet, men det er valgt udfra hvem jeg er mindst enig med. Hvis der er nogle vælgere der ønsker Enhedslisten i folketinget, så hører de til og så ønsker jeg dem der også :)

Jeg håber lidt på at det bare er formuleringen den er gal med. Jeg kan bedre forholde mig til hvis spørgsmålet gik på hvem man er mindst enig med. :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok det er lidt underligt det sidste spørgsmål.. Og jeg forstår egentlig ikke hvad det skal til for.

Jeg er konservativ, men jeg har det bestemt ikke sådan at der er et parti jeg ikke ønsker i folketinget! Jeg ønsker et folketing der representerer vores samfund - også selvom det ikke går efter mine overbevisninger. Jeg valgte at stemme Enhedslisten til spørgsmålet, men det er valgt udfra hvem jeg er mindst enig med. Hvis der er nogle vælgere der ønsker Enhedslisten i folketinget, så hører de til og så ønsker jeg dem der også :)

Jeg håber lidt på at det bare er formuleringen den er gal med. Jeg kan bedre forholde mig til hvis spørgsmålet gik på hvem man er mindst enig med. :)

:balloons

Jeg kan godt se, at formuleringen er lidt sjov. Jeg har lige tilføjet en mulighed mere.

Grunden til at jeg valgte at tilføje det spørgsmål, er fordi jeg synes det er interessant at lave en "omvendt" afstemning. Altså lidt a la Robinson, Big Brother und so weiter... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ræverød og stemmer derfor på SF :)

Efter at have læst at Lars Barfod ønsker brugerbetaling på lægebesøg har jeg stemt at jeg IKKE ønsker dem ind.. ( de konservative )

Det er rigtig godt at læse en masse forskellige meninger og holdninger og jeg håber tonen forbliver god :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer SF.

Kunne jeg stemme negativt, ville stemmen gå til DF (eller alternativt de konservative).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også så ræverød som man kan blive, og stemmer stolt på SF :loveshower (og kan se at jeg bestemt ikke er den eneste røde BK'er :) )

Min "negative" stemme går klart til DF.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke flere der ville "stemme"?

Lige nu ser det ud til at generaliseringen om, at kvinder stemmer holder stik lol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER