Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Slapper af, mens farmand putter børn. Skal have smurt madpakker allerede i aften, eftersom vi skal op kl. 5 i morgen...Gaaaab!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slapper af, mens farmand putter børn. Skal have smurt madpakker allerede i aften, eftersom vi skal op kl. 5 i morgen...Gaaaab!!

Puha, her er det hedigvis en time senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og ser hvem vil være millionær og venter på manden kommer hjem med BK mad (Burger King ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på Viborg sygehus og venter på at se min mor som har været kniven siden i morges..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at gå i seng så jeg kan være frisk når knægten vågner kl 4 :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har været til Zumba, i bad og nu har jeg så lige smidt mig på sofaen og kværnet 3 hele rygbrødder med Hamburgerryg, Mayo og Agurk i mig.. :badgirl UPS, så var den Zumbatime vist til ingen verdens nytte.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, her er det hedigvis en time senere

Det plejer det heldigvis også at være her, men i morgen skal jeg selv aflevere begge børn og det tager som regel 1 times tid i alt pga cykelafstanden til mindstemusens vuggestue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det plejer det heldigvis også at være her, men i morgen skal jeg selv aflevere begge børn og det tager som regel 1 times tid i alt pga cykelafstanden til mindstemusens vuggestue.

Puha, her bor vi heldigvis 30 meter ca, fra børnehaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige læst lidt nyheder og læste bla, om at Sebatian Bach har været en af de uheldige med orkanen/tropiske storm (eller hvad hun nu endte med at være) Irene, hans hjem er blevet ødelagt. Så jeg kom lige til at tænke på Troldemor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på toget, så jeg kan komme hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser frokost og forsøger at holde mig oprejst trods smerter :(

Ser frem til senere - hvor veninden bortføre mig...

Og ser frem til fridag i morgen med skøn veninde i centeret <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er træt af, at være blevet lidt snottet efter at have siddet i træk til en barnedåb <_< Og jeg vidste bare, at det ville give en forkølelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af, at være blevet lidt snottet efter at have siddet i træk til en barnedåb <_< Og jeg vidste bare, at det ville give en forkølelse <_<

Øv det lyder ikke rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige nu en smule træt af at Isaac ikke sover endnu, men vi har fået bagt halvmislykkede bolle pindsvin. Med lidt glasur og fantasi kan man godt se hvad det er :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er jeg ked af det, på min svigerinde og svogers vejne. Han er lige blevet fyret i dag og har sidste dag den 25. oktober. De sidder hårdt i det, da hun er i et løntilskudsjob som lærer. Håber snart det vender for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder ikke rart

Nej det er rigtig træls :( Og ødelagde også lidt af "oplevelsen", desværre, for det var rigtig gourmetmad. Og så er det lidt irreterende, at man sidder og fryser og ved, at man bliver forkølet dagen efter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige nu en smule træt af at Isaac ikke sover endnu, men vi har fået bagt halvmislykkede bolle pindsvin. Med lidt glasur og fantasi kan man godt se hvad det er :whistling

Det lyder ellers rigtig hyggeligt, at I har bagt bolle pindsvin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og stresser lidt over at Emilie ikke har nogen jakke til efteråret :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er jeg ked af det, på min svigerinde og svogers vejne. Han er lige blevet fyret i dag og har sidste dag den 25. oktober. De sidder hårdt i det, da hun er i et løntilskudsjob som lærer. Håber snart det vender for dem.

:( En masse positive tanker til dem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er rigtig træls :( Og ødelagde også lidt af "oplevelsen", desværre, for det var rigtig gourmetmad. Og så er det lidt irreterende, at man sidder og fryser og ved, at man bliver forkølet dagen efter <_<

Ja, det gør bare ikke noget godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ellers rigtig hyggeligt, at I har bagt bolle pindsvin :)

Det var også meget hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( En masse positive tanker til dem :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og har det lidt skidt - plukveerne er stygge ved bækkenet nu og jeg har kæmpemæssig halsbrand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER