Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Brokker mig lidt over at have armen placeret i en slynge. Nu har jeg gået i snart to døgn uden, og lige pludselig nu skal jeg have den på?

Men hva' fa'en.. Jeg skulle i det mindste ikke have gips på.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og venter på min søster kommer med taxaen - skal gå op til mine forældre hver dag og tage imod hende indtil min mor kommer hjem eller min mormor kommer d. 23.

Suk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver mad og glæder mig over manden har fået job efter 1,5 år på dagpenge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og slapper af og nyder stilheden..

Hannah er puttet og manden har jeg sendt på sushirestaurant sammen med min veninde.. Jeg kan ikke fordrage fisk, men manden ville gerne prøve sushi og min veninde er garvet sushispiser, så de blev sendt afsted sammen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver mad og glæder mig over manden har fået job efter 1,5 år på dagpenge :glad

Yaaaaaay. Tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger på sofaen og ser Disney sjov med drengene. Er træt efter 11 timer på job. Om lidt skal jeg i seng, skal også på job i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist aftensmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har selv måtte tage et støttebind på. Fik intet overhovedet af lægen og på sygehuset til røngten heller intet andet end et; "Vi har ikke kapacitet til at gøre noget ved det i dag. Kom igen i morgen kl.7:45 og du kan få gips på." <_< Så jeg prøver at holde mig så meget i ro som overhovedet muligt nu.

ej altså :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af efter en dag med pakning, tapesering og streeeeess......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og tuder og kaster op af smerte :(

Åh nej... hvad er der sket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej... hvad er der sket?

Jeg har bare migræne :wacko Det er så bare rigtig slemt denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare migræne :wacko Det er så bare rigtig slemt denne gang :(

:kram2 :kram2 God bedring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har bare migræne :wacko Det er så bare rigtig slemt denne gang :(

Åh nej stakkel :kram2 Håber snart det går over. Har du egentlig ikke nogle migræne-piller? Synes da det er alt for ofte du har migræne :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej stakkel :kram2 Håber snart det går over. Har du egentlig ikke nogle migræne-piller? Synes da det er alt for ofte du har migræne :( :kiss

Tak søde :kiss Ja jeg er desværre begyndt, at få det ofte igen :( Har ellers lige haft to år, hvor jeg måske har haft migræne 1 gang... Nej har desværre ingen migræne piller, men måske jeg skal prøve lægen igen. Den læge jeg var inde ved sidst (for nogle år siden) mente, at migræne er indbildning :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss Ja jeg er desværre begyndt, at få det ofte igen :( Har ellers lige haft to år, hvor jeg måske har haft migræne 1 gang... Nej har desværre ingen migræne piller, men måske jeg skal prøve lægen igen. Den læge jeg var inde ved sidst (for nogle år siden) mente, at migræne er indbildning :wacko

WHAT?? Nå, så lider jeg da af vragsforestillinger, for jeg har sg tit migræne :blink

Jeg får nogle der hedder migea rapid, og de virker ret godt synes jeg- desværre må jeg ikke tage dem nu hvor jeg er gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss Ja jeg er desværre begyndt, at få det ofte igen :( Har ellers lige haft to år, hvor jeg måske har haft migræne 1 gang... Nej har desværre ingen migræne piller, men måske jeg skal prøve lægen igen. Den læge jeg var inde ved sidst (for nogle år siden) mente, at migræne er indbildning :wacko

Årh stakkel.... Kender det alt for godt :kram2 :kram2 :kram2

Hvad er det da for en latterlig læge!!! :blink

WHAT?? Nå, så lider jeg da af vragsforestillinger, for jeg har sg tit migræne :blinkJeg får nogle der hedder migea rapid, og de virker ret godt synes jeg- desværre må jeg ikke tage dem nu hvor jeg er gravid ;)

Vil også anbefale Migea Rapid mod migræne..... Det virker faktisk rigtig godt!

Og så har jeg faktisk haft ok succes med ganske alm Treo, hvis man tager dem så snart man mærker optræk til migrænen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af efter at havde malet skuret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaaaay. Tillykke!!

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slapper af på sofaen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slapper af på sofaen og spiser "rockstar cookies"...... Tak søde Stinna :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker om jeg skal være bekymret over at manden der er på knallerttur lige har skrevet: fu****g panser **** på facebook :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker om jeg skal være bekymret over at manden der er på knallerttur lige har skrevet: fu****g panser **** på facebook :D

det lyder da ikke godt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser Mammamia på DVD og spiser gulerødder med kims holidaydip blandet op med fromage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER