Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Sidder og griner fjoget, hævnen er sød :P

Tell us! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lytter til en russisk radiostation, der udelukkende spiller Depeche Mode - nonstop. Uh, hvor er det godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tell us! :P

Høhø.. Jeg har lidt meget af underlivssvamp hele graviditeten, og min mand har derfor ikke fået så meget som han gerne så. I nat overtalte han mig så efter en del "plagen" (og jeg har jo været i behandling længe) - det var meget godt, men han blev efter noget tid, rød og hævet, så jeg har smittet ham :D haha.. nu plager han ihvertfald ikke det næste stykke tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av...tja, så kan jeg vel lære det ;-)

Spøg til side, så fik hun endelig sin hævn, hvorend det bevirker at jeg næsten ikke kan gå, øv :)

PS. Du skal straffes ved førstkommende lejlighed :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at gå i seng. Er i mega dårligt humør :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liggesidder i min SOFA med computer og fjernsynet der kører- ikke dårligt at være hjemme igen :)

Men føler mig godt nok lidt basket, og synes ikke helt om, at manden har lavet aftale med mekaniker kl 7:30 i morgen tidlig- INDEN jeg skal på sygehuset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av...tja, så kan jeg vel lære det ;-)

Spøg til side, så fik hun endelig sin hævn, hvorend det bevirker at jeg næsten ikke kan gå, øv :)

PS. Du skal straffes ved førstkommende lejlighed :-p

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

og velkommen herind Jesper :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undrer mig over hvorfor ungerne stadig ikke sover <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jo tak :)

Holder mig nu væk med mindre der er noget jeg skal blande mig i, min dejlige skat skal nu have lov at have et fristed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liggesidder i min SOFA med computer og fjernsynet der kører- ikke dårligt at være hjemme igen :)

Men føler mig godt nok lidt basket, og synes ikke helt om, at manden har lavet aftale med mekaniker kl 7:30 i morgen tidlig- INDEN jeg skal på sygehuset ;)

Det er bare fantastisk efter at have levet primitivt :D

Ej det er jo dårlig planlægning :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undrer mig over hvorfor ungerne stadig ikke sover <_<

Tilde lider af det samme <_< :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jo tak :)

Holder mig nu væk med mindre der er noget jeg skal blande mig i, min dejlige skat skal nu have lov at have et fristed :)

:respekt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde lider af det samme <_< :D

det må dælme være omgangs"syge" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det må dælme være omgangs"syge" :lolhit

Tror jeg bestemt også :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tazdiginez: Hahahaha.. Så kan han lære det!! :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og hænger i sofaen og overvejer om jeg ikke skulle tage at gå tidligt i seng.. (Det gør jeg snart hver aften, men kommer ALDRIG tidligt i seng).. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og hænger i sofaen og overvejer om jeg ikke skulle tage at gå tidligt i seng.. (Det gør jeg snart hver aften, men kommer ALDRIG tidligt i seng).. :rolleyes

Jeg øver mig også i, at gå tidligt i seng. Overvejer det hver aften, men der kommer bare altid noget i vejen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg øver mig også i, at gå tidligt i seng. Overvejer det hver aften, men der kommer bare altid noget i vejen :rolleyes

:lol synes også du truer med at gå tidligt i seng ret så tit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol synes også du truer med at gå tidligt i seng ret så tit :D

Det gør jeg også, men det er bare tomme trusler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde lider af det samme <_< :D

Og Isaac sover faktisk - som et rent englebarn :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg øver mig også i, at gå tidligt i seng. Overvejer det hver aften, men der kommer bare altid noget i vejen :rolleyes

Lige præcis! I søndags da jeg var på vej i seng, siger manden; "Du skal lige huske at du skal bestille biografbilletter til Cars 2" (og det skulle helst være med det samme.. Bagefter siger han; "Jeg har da forresten også lige en fed gyser vi skal se"(NOT! - Total B-FILM). :rolleyes <_<

I går sad jeg også i sofaen og overvejede at gå i seng, men så satte manden Grown Ups på flimmeren og så var jeg væk i den.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Isaac sover faktisk - som et rent englebarn :whistling

Det er bare godt at komme i børnehave :D

Hun faldt endelig i søvn kl. 20.30 - 1 time senere end normalt :blink Møgungen blev ved med, at ligge og kalde og ville have "en lille mule mer milk" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis! I søndags da jeg var på vej i seng, siger manden; "Du skal lige huske at du skal bestille biografbilletter til Cars 2" (og det skulle helst være med det samme.. Bagefter siger han; "Jeg har da forresten også lige en fed gyser vi skal se"(NOT! - Total B-FILM). :rolleyes <_<

I går sad jeg også i sofaen og overvejede at gå i seng, men så satte manden Grown Ups på flimmeren og så var jeg væk i den.. :glad

Ej han er da ikke en ret god støtte :D ;) Der er flere ting jeg kan komme i tanke om, at jeg lige skal nå inden jeg går i seng - og det griber altså om sig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej han er da ikke en ret god støtte :D ;) Der er flere ting jeg kan komme i tanke om, at jeg lige skal nå inden jeg går i seng - og det griber altså om sig :D

Han er en lømmel.. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, Jesper og Taz! :D

Hvor er I go'e! God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER