Besvaret July 3, 2011 Sidder og undrer mig lidt over, at et stort firma har lejet den lokale hal (og næsten-nabo) til et arrangement en søndag aften. Undrer mig over de mange Barvardi-flag, fatboys-stole og andre underlige affekter der var sat op her til eftermiddag. Undrer mig lidt over, at der kom ikke mindre end 4 busfulde med- hvad der lignede unge mennesker der råbte skål inde i bussen. Undrer mig over techno-musikken. Undrer mig over, at vi først i går fik en varsling om, at der forventes larm og støj. Ærgrer mig over, at Isabellas vindue ligger tættest på "gerningsstedet" ;) Overvejer om jeg bare er ved at være tudse-gammel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Leger med min nye tlf. Det går meget bedre nu :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Leger med min nye tlf. Det går meget bedre nu :glad Der gik også lige et par dage eller 3 før jeg kunne finde ud af det. Specielt dét med sms-erne skulle jeg lige bruge lidt tid på, så mine tykke fingre ikke baskede forkert :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Sidder og undrer mig lidt over, at et stort firma har lejet den lokale hal (og næsten-nabo) til et arrangement en søndag aften. Undrer mig over de mange Barvardi-flag, fatboys-stole og andre underlige affekter der var sat op her til eftermiddag. Undrer mig lidt over, at der kom ikke mindre end 4 busfulde med- hvad der lignede unge mennesker der råbte skål inde i bussen. Undrer mig over techno-musikken. Undrer mig over, at vi først i går fik en varsling om, at der forventes larm og støj. Ærgrer mig over, at Isabellas vindue ligger tættest på "gerningsstedet" ;) Overvejer om jeg bare er ved at være tudse-gammel :D Du er ikke Tudsegammel men ÆLD gammel :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Du er ikke Tudsegammel men ÆLD gammel :badgirl Får jeg også at vide dagligt ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Sidder og undrer mig lidt over, at et stort firma har lejet den lokale hal (og næsten-nabo) til et arrangement en søndag aften. Undrer mig over de mange Barvardi-flag, fatboys-stole og andre underlige affekter der var sat op her til eftermiddag. Undrer mig lidt over, at der kom ikke mindre end 4 busfulde med- hvad der lignede unge mennesker der råbte skål inde i bussen. Undrer mig over techno-musikken. Undrer mig over, at vi først i går fik en varsling om, at der forventes larm og støj. Ærgrer mig over, at Isabellas vindue ligger tættest på "gerningsstedet" ;) Overvejer om jeg bare er ved at være tudse-gammel :D Jamen det er jo det jeg siger :haha Nej det kommer bare på et tidspunkt :rolleyes Men godt nok underligt på en søndag :blink Herhjemme overvejer vi, om vi er ved at være for gamle til at ligge i telt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Leger med min nye tlf. Det går meget bedre nu :glad Det skal bare have lidt tid og så er du proff ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Sidder med benene oppe og er bange for, at jeg er ved at blive syg <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Sidder og tænker over, at det ville være ret spøjst hvis min mens ikke kom i morgen :gravid Men tror nu ikke det bliver sådan, har VIIILDT meget luft i maven <_< hi hi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Tror jeg skal have en lille morfar :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Er ved at gøre klar til at tage i bio med pgierne, vi skal se Orla Frøsnapper i 3d Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Er ved at uploade billeder af lille manden som der skal fremkaldes på nettet.. 85,50 kr for 100 billeder.. det er da billigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Spiser softice på arbejde. Vi har nemlig en softice maskine i denne uge i vores afdeling, så der bliver smovset :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Bager spelt-fuldkornsboller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Smelter langsomt i varmen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Har lige væt ved at pakke 4 kg. skinkefars og 4 kg. oksefars i fryseren... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Vi ser Rosa fra Rouladegade. Imens jeg forsøger at råde bod på, hvad jeg tidligere havde glemt, da kæresten og jeg i morges kom til at forbytte vores mobiler <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Vi ser Rosa fra Rouladegade. Imens jeg forsøger at råde bod på, hvad jeg tidligere havde glemt, da kæresten og jeg i morges kom til at forbytte vores mobiler <_< Pyt med det ven. Vi laver bare en date en anden dag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Pyt med det ven. Vi laver bare en date en anden dag :kram2 :yiepie det glæder vi os til :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Smuksakken og jeg slapper af på sofaen under dynen, imens jeg planlægger vores ferie uge, næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Sidder og ser tv, og venter på manden kommer hjem fra arbejde, han har holdt i kø i halvanden time.. Er ved at være godt sulten.. og lille manden er lagt i seng, og sover såå sødt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Bager knækbrød og overvejer om jeg skal smide mig på sofaen eller ordne vasketøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Prøver at beslutte mig for, hvilken film manden og jeg skal se, når Tilde sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites