MissingLink

"Hjælpetråde"

30 indlæg i dette emne

(hvordan har I det med dem?)

Det er ret populært med de her "hjælpetråde" på forskellige sider og fora. Altså tråde, hvor man kan hjælpe hinanden med diverse ting, tjenester eller andet man mangler- som regel kvit og frit eller mod betaling af porto.

Som udgangspunkt vil jeg rigtig gerne hjælpe hvis jeg kan. Specielt når det handler om ting der bare ligger og ligger. Jeg har da også af og til sendt noget til nogen der har efterlyst forskellige ting, hvis det er noget jeg lige har haft liggende. Jeg har også deltaget i de her hjælpetråde- men altså primært som afgiver.

Jeg ville egentlig derfor gerne i princippet lave en hjælpetråd. Mit "problem" kommer her:

1. Jeg synes ofte jeg oplever, at det er de samme der melder sig på banen til at overtage diverse ting. Der gives ofte efter "først til mølle" princippet, og derved er det meget tit de samme der melder sig som aftager. Det synes jeg er lidt en skam. Altså man vil jo gerne fordele tingene lidt ud til alle.

2. Jeg har oplevet at forære en del børnetøj væk, hvor vedkommende gerne ville have sendt tøjet. Helt fint, mod betaling af porto (da det vejede en del=der var en del). Vedkommende skal meddeler så, at hun lige skal høre (det er åbenbart slet ikke hende der skal have tøjet) om det er ok at betale for tøjet. Det vil hun så godt. Derefter sender jeg det, og hører ikke mere. Skriver efter noget tid for at sprøge om hun har modtaget tøjet. Hun svarer ja, og skriver "Tak for handlen" :blink Skriver så tilbage, at jeg er glad for hun har modtaget tøjet, men at det altså ikke har været en handel for mig, da jeg ikke har tjent noget på det, men givet det væk. Det svarer vedkommende aldrig på, og jeg hører ikke mere.

3. Jeg synes et eller andet sted, det er go´stil lige at skrive tak, hvis man får noget forærende- eller i det mindste en tilkendegivelse af, at man har modtaget den/de pågældende ting. Synes lidt det andet virker "utaknemmeligt" (ikke dermed sagt at man skal bukke og skrabe, men bare et simpelt "tak")

Som skrevet, er jeg tilhænger af disse tråde, men jeg synes det er super ærgeligt, at sådan nogle oplevelser fraholder mig fra at være med i dem. Nu er det her selvfølgelig et andet forum, så det ville nok være anderledes her, men hvad er jeres holdning til de hjælpetråde? Bør der være nogle "regler" for at det kan være ens for alle? Der har da også været gange, hvor jeg har tænkt, at det eller dét kunne jeg godt bruge, men tænker så, at der er andre der "trænger" mere end jeg, og derfor skriver jeg så ikke, medmindre vi er på *øven. Men hvad er jeres holdning til dette punkt også?

Til de af jer, der ikke ved hvad en hjælpetråd er, så er det en tråd, hvor man kan skrive hvad man "har i overskud" eller gerne vil give væk, eller man kan skrive, hvis der er noget man mangler eller søger. Pointen med trådende er, at det ikke skal koste noget.

Hvordan skal man gøre det "optimalt" og mest "fair" :)

N.B: skal lige sige, at jeg ikke hentyder til noget eller nogen speciel herinde- det er sådan helt generelt og mine oplevelser omkring emnet. Er skrevet fordi jeg er lidt i dilemma. Vi er nemlig ved at rydde ud, og derfor har vi sikkert en masse andre måske kan bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har også været med i sådan en hjælpetråd, og fandt ud af priser og alt sådan noget omkring forsendelse, den ene ville sende halvdelen af forsendelsen før jeg sendte anden halvdel ved modtagelsen, men jeg fik aldrig nogen penge og hun trak det ud og ud hele tiden, jeg endte med at give det væk til en genbrugsbutik.

Jeg har også selv skrevet "ønsker/mangler" og blev lovet noget og samme dag som det skulle være sendt til mig, var det pludseligt lovet væk til en anden <_<

og så mener jeg det samme som dig, tit de samme igen og igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det lidt ligesom dig, at det oftest er de samme, som er modtager og de samme som altid af giver. Og tænker også lidt som dig, at jeg vil da gerne aftage noget, men hvis nogle er mere trængende, så vil jeg lade det gå til dem.

Men regler kan man sætte sådan nogle op på sådan et område? du må kun modtage, hvis du virkelig har behovet, men hvem og hvad skal så definere, hvis behov er størst og hvem der er mest trængende??

Jeg er også en af dem, som har det skidt med bare at smide ting ud, derfor har jeg ofte flere møbler end jeg har behov for, for når nogle kommer og fortæller, at de vil smide deres sofa ud, fordi de har købt en ny, så tager jeg gerne imod den, som skal ud, og så har jeg dem stående indtil en dag, hvor en kommer og siger, de mangler lige en sofa indtil de får råd til en ny. Og så har jeg jo lige en i overskud de kan få.

Men hvordan man gør det mest fair, det har jeg desværre ikke et bud på, for igen, så skal man til at definere, hvem der er mest trængende, eller sige, har man modtaget et hvis antal donationer, så bør tingen gå videre til en anden, frem for, at det altid er først til mølle.

Jeg er jo selv en af de hurtige i forbindelse med køb, derfor har jeg jo bl.a. erhvervet mig en super lækker klapvogn til billige penge, og fedt børnetøj også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også været med i sådan en hjælpetråd, og fandt ud af priser og alt sådan noget omkring forsendelse, den ene ville sende halvdelen af forsendelsen før jeg sendte anden halvdel ved modtagelsen, men jeg fik aldrig nogen penge og hun trak det ud og ud hele tiden, jeg endte med at give det væk til en genbrugsbutik.

Jeg har også selv skrevet "ønsker/mangler" og blev lovet noget og samme dag som det skulle være sendt til mig, var det pludseligt lovet væk til en anden <_<

og så mener jeg det samme som dig, tit de samme igen og igen.

Hvad? Altså forstået sådan, at du ville give noget væk, og modtager ville sende dig halvdelen af portoen inden modtagelse og halvdelen efter?

Hvis det er sådan det skal forstås, synes jeg godt nok det er underligt :blink Man kan da ikke stille krav, når det er noget man får gratis :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad? Altså forstået sådan, at du ville give noget væk, og modtager ville sende dig halvdelen af portoen inden modtagelse og halvdelen efter?

Hvis det er sådan det skal forstås, synes jeg godt nok det er underligt :blink Man kan da ikke stille krav, når det er noget man får gratis :huh

Hold da op at stille krav til gratis ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde som dig.

Jeg hopper altid over sådanne tråde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hjulpet en del her i sommer hvor jeg synes vi havde lidt at dele ud af. Jeg sendte en brugt bærbar computer til en og hun var dybt taknemmelig. SÅ gik den i stykker og jeg sendte fluks en mere og hun er igen dybt lykkelig :)

Men jeg købte også et par dyre drengesko til en og sendte en sms om at de kom. Men jeg har aldrig hørt tilbage, intet tak, ingenting:( Og det har gjort at jeg har mistet lysten til at hjælpe folk som jeg ikke kender lidt til.

Jeg skriver aldrig selv hvad jeg har liggende (lige pånær et bord som jeg forærede væk forleden og kørte til Kolding for at hun kunne få det) Men jeg kigger efter hvad nogen annoncerer efter og har jeg lige det, vil jeg gerne sende det - hvis jeg har pengene til porto. Generelt giver jeg kun noget til børnene - ikke til voksne som mangler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender ikke til Hjælpetråde, men synes det er en forrygende idé når det da ikke udnyttes. Og stor ros til Jer som hjælper rundt omkring :respekt Det er guld værd! Jeg ville kunne få stor stor gavn af sådan et tiltag og er meget rørt over at vide at der stadig er folk derude, som ville hjælpe sådan en som mig. Det er da så stort og fantastisk :respekt :biglove Ærgerligt at det er blevet misbrugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad? Altså forstået sådan, at du ville give noget væk, og modtager ville sende dig halvdelen af portoen inden modtagelse og halvdelen efter?

Hvis det er sådan det skal forstås, synes jeg godt nok det er underligt :blink Man kan da ikke stille krav, når det er noget man får gratis :huh

ja hun ville være sikker på at få varen. Men da jeg intet hørte senere, valgte jeg at give den videre væk. jeg kunne ikke bare sende det til hende, da jeg ingen adresse havde, pengene var jeg ligeglad med, hvis jeg ville have tjent penge havde jeg da ikke sat til afgivelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har rigtig meget børntøj i fede mærker og god stand, som jeg gerne ville give væk. Jeg kan bare ikke finde nogen, der er værdigt trængende.. jeg synes ofte hjælpetrådene oversvømmes af de samme, der er hurtige på tasterne... derfor samler det støv i min skunk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes hjælpetrådene kan være super skønne :) Jeg har selv modtaget en del ting, som rigtig har gjort lykke herhjemme :) Jeg har endnu ikke selv afgivet noget, da vi ikke har haft overskud til at få sorteret ud (har også en masse ting liggende som burde komme til salg, da vi virkelig mangler pengene, men det nytter jo ikke når overskuddet mangler..)

Så ja der foreligger naturligvis en form for skævvridning i den forstand og jeg har da også ofte tænkt på om jeg kunne være bekendt at melde mig IGEN - men tjaa, netop fordi der ingen regler er, så bliver det jo sådan - og det ER svært at sætte regler op for hvem der kan hjælpes - men med lidt omtanke for hinanden tror jeg sagtens det kan fungere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hjulpet en del her i sommer hvor jeg synes vi havde lidt at dele ud af. Jeg sendte en brugt bærbar computer til en og hun var dybt taknemmelig. SÅ gik den i stykker og jeg sendte fluks en mere og hun er igen dybt lykkelig :)

Men jeg købte også et par dyre drengesko til en og sendte en sms om at de kom. Men jeg har aldrig hørt tilbage, intet tak, ingenting:( Og det har gjort at jeg har mistet lysten til at hjælpe folk som jeg ikke kender lidt til.

Jeg skriver aldrig selv hvad jeg har liggende (lige pånær et bord som jeg forærede væk forleden og kørte til Kolding for at hun kunne få det) Men jeg kigger efter hvad nogen annoncerer efter og har jeg lige det, vil jeg gerne sende det - hvis jeg har pengene til porto. Generelt giver jeg kun noget til børnene - ikke til voksne som mangler.

Ej, hvor træls en oplevelse :blink Et sølle "tak" ville da have været rart :kram2 Kan godt huske du skrev om du havde købt skoene. Ærgeligt, at der er nogen der ødelægger der for andre :(

kender ikke til Hjælpetråde, men synes det er en forrygende idé når det da ikke udnyttes. Og stor ros til Jer som hjælper rundt omkring :respekt Det er guld værd! Jeg ville kunne få stor stor gavn af sådan et tiltag og er meget rørt over at vide at der stadig er folk derude, som ville hjælpe sådan en som mig. Det er da så stort og fantastisk :respekt :biglove Ærgerligt at det er blevet misbrugt.

Præcis- så længe de ikke udnyttes, og det ikke er de samme der hele tiden melder sig, bare fordi de er hurtige på tasterne- det kan irritere mig ;)

ja hun ville være sikker på at få varen. Men da jeg intet hørte senere, valgte jeg at give den videre væk. jeg kunne ikke bare sende det til hende, da jeg ingen adresse havde, pengene var jeg ligeglad med, hvis jeg ville have tjent penge havde jeg da ikke sat til afgivelse.

Jeg var bare stået helt af hvis det var mig! Så kunne jeg dælme også hurtigt finde en anden og mere taknemmelig overtager! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det lidt ligesom dig, at det oftest er de samme, som er modtager og de samme som altid af giver. Og tænker også lidt som dig, at jeg vil da gerne aftage noget, men hvis nogle er mere trængende, så vil jeg lade det gå til dem.

Men regler kan man sætte sådan nogle op på sådan et område? du må kun modtage, hvis du virkelig har behovet, men hvem og hvad skal så definere, hvis behov er størst og hvem der er mest trængende??

Jeg er også en af dem, som har det skidt med bare at smide ting ud, derfor har jeg ofte flere møbler end jeg har behov for, for når nogle kommer og fortæller, at de vil smide deres sofa ud, fordi de har købt en ny, så tager jeg gerne imod den, som skal ud, og så har jeg dem stående indtil en dag, hvor en kommer og siger, de mangler lige en sofa indtil de får råd til en ny. Og så har jeg jo lige en i overskud de kan få.

Men hvordan man gør det mest fair, det har jeg desværre ikke et bud på, for igen, så skal man til at definere, hvem der er mest trængende, eller sige, har man modtaget et hvis antal donationer, så bør tingen gå videre til en anden, frem for, at det altid er først til mølle.

Jeg er jo selv en af de hurtige i forbindelse med køb, derfor har jeg jo bl.a. erhvervet mig en super lækker klapvogn til billige penge, og fedt børnetøj også :D

Jeg har det på samme måde som dig.

Jeg hopper altid over sådanne tråde :)

Jeg vil ikke sige jeg hopper over trådene, men jeg bliver ofte lidt ærgelig over, at når jeg læser dem er det meget ofte de samme der melder sig som overtager af noget- nogle er virkelig meget hurtige! Jeg synes måske godt kan kan give plads til andre- også selvom der nødvendigvis ikke er nogle "regler" kan man jo godt tænke, at der måske også var andre der kunne bruge tingene. Det er jo oftes de "attraktive" ting der ryger først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har rigtig meget børntøj i fede mærker og god stand, som jeg gerne ville give væk. Jeg kan bare ikke finde nogen, der er værdigt trængende.. jeg synes ofte hjælpetrådene oversvømmes af de samme, der er hurtige på tasterne... derfor samler det støv i min skunk....

Det synes jeg er super sødt af dig :kram2 Jeg har det lidt på samme måde. Jeg havde (før jeg blev gravid) også nogle ting jeg faktisk gerne ville give væk. Men jeg GIDER bare ikke give det til nogen, der bare tager det for givet, og som knap gider skrive tak tilbage. Så vil jeg næsten hellere give det til genbrug ;)

Alternativt, kunne du jo sætte dit tøj til salg herinde :whistling Jeg kunne f.eks. godt være interesseret i tøsepigetøj- og jeg betaler gerne :)

Jeg synes hjælpetrådene kan være super skønne :) Jeg har selv modtaget en del ting, som rigtig har gjort lykke herhjemme :) Jeg har endnu ikke selv afgivet noget, da vi ikke har haft overskud til at få sorteret ud (har også en masse ting liggende som burde komme til salg, da vi virkelig mangler pengene, men det nytter jo ikke når overskuddet mangler..)

Så ja der foreligger naturligvis en form for skævvridning i den forstand og jeg har da også ofte tænkt på om jeg kunne være bekendt at melde mig IGEN - men tjaa, netop fordi der ingen regler er, så bliver det jo sådan - og det ER svært at sætte regler op for hvem der kan hjælpes - men med lidt omtanke for hinanden tror jeg sagtens det kan fungere :)

Men selvom der ikke er deciderede regler, kan man vel godt give andre en chance for også at komme til. Der er jo en del der arbejder, og som ikke lige kan sidde klar ved tasterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det helt nøjagtigt ligesom dig. Jeg har selv foræret en del væk i disse hjælpetråde, men har aldrig modtaget noget (har heller ikke haft behovet for det dog). Jeg synes ofte det er de samme som modtager tingene eller meget nye brugere af forummet, så man næsten ikke kan lade være med at tænke om profilen er lavet til netop det formål.

Jeg er gang på gang blevet skuffet over modtagerens manglende tak. Nu forærer jeg i stedet væk til venner og bekendte som sætter pris på det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hjulpet en del her i sommer hvor jeg synes vi havde lidt at dele ud af. Jeg sendte en brugt bærbar computer til en og hun var dybt taknemmelig. SÅ gik den i stykker og jeg sendte fluks en mere og hun er igen dybt lykkelig :)

Men jeg købte også et par dyre drengesko til en og sendte en sms om at de kom. Men jeg har aldrig hørt tilbage, intet tak, ingenting:( Og det har gjort at jeg har mistet lysten til at hjælpe folk som jeg ikke kender lidt til.

Jeg skriver aldrig selv hvad jeg har liggende (lige pånær et bord som jeg forærede væk forleden og kørte til Kolding for at hun kunne få det) Men jeg kigger efter hvad nogen annoncerer efter og har jeg lige det, vil jeg gerne sende det - hvis jeg har pengene til porto. Generelt giver jeg kun noget til børnene - ikke til voksne som mangler.

Og så har du givet mig en dejlig graviditetstest af de dyre hvorpå der sstod hvilken dag jeg skulle teste :) Og ja den bragte held for snart 2 år siden. Plus andre teste har duogså givet mig! Du er jo en skat.

Eller den dag hvor dine forældre var forbi med det blå mammut bord + stole!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre også nogle gange i div. hjælpetråde haft fornemmelsen af, at de samme "rager til sig", og jeg får tanken - gad vide, om de vitterligt har brug for det, eller om det ryger med på loppemarked i weekenden, så de selv kan tjene penge på ting, de har fået gratis :unsure

Jeg ved godt, at det ikke er pænt at tænke sådan, men sådan har jeg det lidt efter nogle oplevelser, jeg selv har haft, og hvad jeg ser i div. tråde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men selvom der ikke er deciderede regler, kan man vel godt give andre en chance for også at komme til. Der er jo en del der arbejder, og som ikke lige kan sidde klar ved tasterne :)

Helt bestemt :) Det er også det jeg mener med lidt omtanke :) Jeg tror måske også den slags er nemmere herinde, fremfor større fora - jeg har fornemmelsen af at dette forum er langt mere intimt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det helt nøjagtigt ligesom dig. Jeg har selv foræret en del væk i disse hjælpetråde, men har aldrig modtaget noget (har heller ikke haft behovet for det dog). Jeg synes ofte det er de samme som modtager tingene eller meget nye brugere af forummet, så man næsten ikke kan lade være med at tænke om profilen er lavet til netop det formål.

Jeg er gang på gang blevet skuffet over modtagerens manglende tak. Nu forærer jeg i stedet væk til venner og bekendte som sætter pris på det :-)

Jeg er faktisk "glad" for jeg ikke er den eneste. Men jeg går lige og grubler over, om man mon ikke kan lave en sådan tråd herinde, uden den bliver misbrugt. Måske med nogle få "regler"? Synes virkelig gerne jeg ville hjælpe andre, der måske kan bruge hvad jeg eller ville skille mig af med :)

Og så har du givet mig en dejlig graviditetstest af de dyre hvorpå der sstod hvilken dag jeg skulle teste :) Og ja den bragte held for snart 2 år siden. Plus andre teste har duogså givet mig! Du er jo en skat.

Eller den dag hvor dine forældre var forbi med det blå mammut bord + stole!

Dejlig historie :loveshower

Jeg har desværre også nogle gange i div. hjælpetråde haft fornemmelsen af, at de samme "rager til sig", og jeg får tanken - gad vide, om de vitterligt har brug for det, eller om det ryger med på loppemarked i weekenden, så de selv kan tjene penge på ting, de har fået gratis :unsure

Jeg ved godt, at det ikke er pænt at tænke sådan, men sådan har jeg det lidt efter nogle oplevelser, jeg selv har haft, og hvad jeg ser i div. tråde :(

Jeg kan godt følge dine tanker :)

Helt bestemt :) Det er også det jeg mener med lidt omtanke :) Jeg tror måske også den slags er nemmere herinde, fremfor større fora - jeg har fornemmelsen af at dette forum er langt mere intimt :)

Det tror jeg bestemt også det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også rigtig gerne give det væk som kan bruges, men har også nogle dårlige erfaringer med det, så jeg er blevet lidt sparsomlig med mine donationer :)

Men jeg gør simpelthen det, at alt babyudstyr, legetøj og tøj bliver afleveret til Mødrehjælpen.. Så vi er oppe hos dem ca et par gange eller 3 om året, så vi får samlet en god portion sammen.. Jeg får intet for det, men jeg ved at det går til et godt formål og at det netop ikke er de samme der ønsker det eller at det udnyttes..

Jeg har prøvet, at sende gratis ting til folk hvor jeg oven i købet betalte portoen for ALDRIG at høre noget - Det er simpelthen for flabet til mig <_< <_< <_< Så jeg giver ikke ud mere bare sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også rigtig gerne give det væk som kan bruges, men har også nogle dårlige erfaringer med det, så jeg er blevet lidt sparsomlig med mine donationer :)

Men jeg gør simpelthen det, at alt babyudstyr, legetøj og tøj bliver afleveret til Mødrehjælpen.. Så vi er oppe hos dem ca et par gange eller 3 om året, så vi får samlet en god portion sammen.. Jeg får intet for det, men jeg ved at det går til et godt formål og at det netop ikke er de samme der ønsker det eller at det udnyttes..

Jeg har prøvet, at sende gratis ting til folk hvor jeg oven i købet betalte portoen for ALDRIG at høre noget - Det er simpelthen for flabet til mig <_< <_< <_< Så jeg giver ikke ud mere bare sådan...

Arhmen jeg forstår det simplethen ikke!! :blink

Sidder og bliver forarget faktisk. Troede lidt, at jeg bare havde haft nogle uheldige oplevelser. Men jeg kan se her, at jeg da langt fra er den eneste <_<

Gad vide hvorfor man ikke lige vælger at skrive et simpelt "tak"? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen jeg forstår det simplethen ikke!! :blink

Sidder og bliver forarget faktisk. Troede lidt, at jeg bare havde haft nogle uheldige oplevelser. Men jeg kan se her, at jeg da langt fra er den eneste <_<

Gad vide hvorfor man ikke lige vælger at skrive et simpelt "tak"? :huh

Jeg aner det ikke.. Personligt kunne jeg ikke drømme om, at ignorerer det og da slet ikke hvis tingene + porto var gratis <_< <_< Og da slet ikke når man tænker på de portopriser der efterhånden er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes hjælpetrådene kan være super skønne :) Jeg har selv modtaget en del ting, som rigtig har gjort lykke herhjemme :) Jeg har endnu ikke selv afgivet noget, da vi ikke har haft overskud til at få sorteret ud (har også en masse ting liggende som burde komme til salg, da vi virkelig mangler pengene, men det nytter jo ikke når overskuddet mangler..)

Så ja der foreligger naturligvis en form for skævvridning i den forstand og jeg har da også ofte tænkt på om jeg kunne være bekendt at melde mig IGEN - men tjaa, netop fordi der ingen regler er, så bliver det jo sådan - og det ER svært at sætte regler op for hvem der kan hjælpes - men

med lidt omtanke for hinanden tror jeg sagtens det kan fungere :)

Hvor er jeg glad for at se dig herinde! :kram

Undskyld TS...;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er egentlig for disse hjælpetråde, men jeg synes at de fleste gange er det de samme der melder sig som aftager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at se dig herinde! :kram

Undskyld TS...;)

Iiiih - er du OGSÅ her :glad Skøøønt at se dig søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER