MissingLink

"Hjælpetråde"

30 indlæg i dette emne

Er der nogen der har mod på at starte en op? For så vil jeg da kigge vores ting igennem næste gang vi skal igang med den store sortering. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kigger lige på det i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke tidligere erfaring med sådanne tråde, men jeg synes ideen er rigtig god.. og ud fra de poster jeg har læst fra folk på dette fora, så virker I alle som nogle dejlige og empatiske kvindfolk, så jeg har forhåbninger til at det kunne fungere uden at blive misbrugt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er første gang for ganske nylig, at jeg andetsteds i cyberspace har tilbudt ting til værdigt trængende.

Ingen har dog meldt interesse for effekterne, så jeg har ikke de store erfaringer at øse ud af. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stor fan af at dele ud af ting, som man ikke længere bruger men som stadig er fine og funktionelle :)

Jeg synes dog, at man lige så godt kan lægge det i "Køb og salg" og så bare skrive 'Bortgives/gratis'. Alternativt kan man jo sætte en temmelig lav pris, så man får en smule for sine ting, men den anden person føler, at det er en god handel. På den måde tror jeg også, at man sikrer sig lidt mere seriøse henvendelser - der ER altså forskel på at give en symbolsk pris og så få noget gratis!

Jeg er lidt nysgerrig mht. hvorfor nogle mener, at det er bedre at give tingene til en privatperson end til genbrug? Jeg afleverer MANGE ting i genbrugsen, og køber også en del brugt ;) Synes, at f.eks. Mødrehjælpens Genbrug er et rigtigt godt formål at støtte. Det ville jeg faktisk nok vælge at gøre i stedet for at sende det gratis rundt i DK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER