Verdier

Svært at glæde sig for andre..

18 indlæg i dette emne

Ja, jeg har to kusiner som er gravide og den ene med en "ups´er".. Problemet er bare at hun er total gravid og skriver og snakker ikke om andet.. Hun skriver konstant på FB - hvor jeg iøvrigt bruger masser af tidwhistling.gif - og lige nu skriver hun om hvor meget hun glæææder sig til scanning imorgen, hvor de forhåbentlig skal se kønnet!! Og ja, jeg kan selv huske det og hvor var det fedt.. Men bare ikke fedt for mig.. Har lige været til scanning idag og det var kun for at se "hvor tom" jeg var.. Ingen rester af foster ol.

Hmm.. Ved godt hun skal have lov til at glæde sig alt det hun kan og mere til.. Det skal de begge, men puha hvor er det hårdt i disse dage.. Men det går vel snart over og forhåbentlig står jeg snart med 2 streger..

Undskyld mit sure opstød dry.gif, men det var nok lige her jeg tænkte folk ville lytte smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår dig virkelig godt :kram

Hivs det gør for ondt at læse om det, så kan du måske overveje at skjule din kusines opslag og så kan du jo altid gøre hende synlig, når du er ordentlig oven på igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår FULDstændig hvad du siger!!!

Og det må man sgu ærlig talt også have lov til :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig virkelig godt :kram

Hivs det gør for ondt at læse om det, så kan du måske overveje at skjule din kusines opslag og så kan du jo altid gøre hende synlig, når du er ordentlig oven på igen :kram

Det kunne være en god ide.. har ihvertfald slettet de seneste så jeg ikke støder på det hver gang jeg logger på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er klart du har det sådan - masser af forståelse herfra!

Og som Nitzen skriver, kunne det måske være fornuftigt at blokere hendes updates - det havde jeg nok overvejet hvis jeg var i din situation. :) Det er jo ikke en permanent blokering, og det er jo ikke noget din kusine finder ud af. :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv ja det er en rigtig nederen situation og være i (har selv været der x 2) :boo

Og i øjeblikket har jeg selv 6 veninder/kusiner der er gravide og jeg vil jo rigtig gerne være glad på deres vegne, men det er bare såååå svært :unsure

Men mon ik det snart er vores tur...... igen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv ja det er en rigtig nederen situation og være i (har selv været der x 2) :boo

Og i øjeblikket har jeg selv 6 veninder/kusiner der er gravide og jeg vil jo rigtig gerne være glad på deres vegne, men det er bare såååå svært :unsure

Men mon ik det snart er vores tur...... igen :7himmel

Det håber jeg.. Og krydser fingre for os bd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi er flere herinde, som kender alt til den der stikkende fornemmelse af jalousi, som kommer når andre kommer og fortæller, at de er gravide. Fordi det er det man selv ønsker sig af alt i verden. Men det er vigtig for dig, at du acceptere den følelse, fordi det bliver kun værre, hvis du går med den i dig selv.

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage en snak med pågældende, fordi de ved jo måske ikke, at der skal vises en smule hensyn til jer.

Vi havde jo valgt ikke at delagtiggøre andre i vores babyplaner, og derfor kunne folk jo heller ikke vise hensyn til os. Men det gør de nu, hvor vi skal adoptere, og vi har meldt det ud, fordi de ved, hvor svært det er for os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har to kusiner som er gravide og den ene med en "ups´er".. Problemet er bare at hun er total gravid og skriver og snakker ikke om andet.. Hun skriver konstant på FB - hvor jeg iøvrigt bruger masser af tidwhistling.gif - og lige nu skriver hun om hvor meget hun glæææder sig til scanning imorgen, hvor de forhåbentlig skal se kønnet!! Og ja, jeg kan selv huske det og hvor var det fedt.. Men bare ikke fedt for mig.. Har lige været til scanning idag og det var kun for at se "hvor tom" jeg var.. Ingen rester af foster ol.

Hmm.. Ved godt hun skal have lov til at glæde sig alt det hun kan og mere til.. Det skal de begge, men puha hvor er det hårdt i disse dage.. Men det går vel snart over og forhåbentlig står jeg snart med 2 streger..

Undskyld mit sure opstød dry.gif, men det var nok lige her jeg tænkte folk ville lytte smile.gif

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig absolut!!! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, forstår dig alt for godt. Man får bare lige et stik i hjertet!! Du får lige et :kram herfra.

Jeg har to kolleger der blev gravide i første hug, lige efter hinanden.. Og så står man der og smiler og smiler, for de skal jo ikke se at man inderst inde er skide jaloux og ked af det (og selvfølgelig også super glad på deres vejne, men av altså alligevel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan virkelig godt forstå dig :kram2

Har også lige været der.. Jeg bliver også jaloux, for jeg synes da virkelig det skulle være vores tur efter 3 x SA sidste sommer men nej :boo også er det lidt svært når folk er ups gravid og måske overvejer at få det fjernet :( så bliver jeg helt ked af det og tænker så giv dog mig barnet i stedet for :loveshower

Håber du snart bliver gravid igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig udemærket godt :kram2 :kram2

Det er bare SÅ svært når det lykkes for alle andre og ikke for en selv. Og kunne forestille mig at det må være ekstra hårdt når man nu har været gravid og mistet. Håber det snart lykkes for jer igen at få en blivende bebs.

Du får lige nogle af dem her:

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2

Må desværre ikke sende flere :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været der. Og det er forfærdeligt..

Jeg håber du kommer igennem det.

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER