Nitzen1987

De der har pletblødt i forbindelse med graviditeten

19 indlæg i dette emne

Blødte I meget? Var det menstruationslignende, eller? Hvor lang tid blødte I? Blødte I af flere omgange? Hvor langt var henne i graviditeten?

Jeg er begyndt at pletbløde igen og jeg kan bare ikke lade være med at bekymre mig og alt er som det skal være... :unsure Jeg har plet blødt en smule fra jeg var 3+6 til jeg var 4+4, men det var kun ganske lidt jeg blødte og det meste af det var gammelt blodig udflåd. Men i går aftes (5+5) var der igen lidt blod da jeg tørrede mig efter et toiletbesøg :( Har sygemeldt mig i dag og vil forsøge at få en tid hos min læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor pletblødte jævnligt hele graviditeten igennem ved begge graviditeter.

Krydser fingre for, at det ikke er noget :goodluck :goodluck :goodluck

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet, blødte jeg når vi havde sex...

En eller to gange blødte jeg også uden vi havde sex, og det var grunden til jeg fik en tidlig scanning... Jeg blev simpelthen ved med at kontakte lægen hver gang jeg blødte, så de lige som kunne forstå jeg var nervøs...

Kan godt forstå du er nervøs, især når du har haft en abort før...

Håber det hele er i orden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet, blødte jeg når vi havde sex...

En eller to gange blødte jeg også uden vi havde sex, og det var grunden til jeg fik en tidlig scanning... Jeg blev simpelthen ved med at kontakte lægen hver gang jeg blødte, så de lige som kunne forstå jeg var nervøs...

Kan godt forstå du er nervøs, især når du har haft en abort før...

Håber det hele er i orden...

Ville lægen så se dig eller fik du bare en tid til en scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pletblødte on/off fremtil uge 18 og det var mine MEGET sarte slimhinder. Det var mere end en 5'er men ofte omkring en 5'er i trusserne og gerne brunligt. Jeg blev scannet hver gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet pletblødte jeg on/off de første 12 uger. Til NF viste det sig så, at fostrene var gået til grunde omkring uge 8 :boo

I min anden graviditet pletblødte jeg også de første 12 uger og fik pga. min MA tilbudt en tidlig scanning i uge 8, hvor alt heldigvis så fint ud. I dag har jeg en skøn datter på snart 4 år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg blødte i uge9+3 en enkelt dag, frisk rød blod, men det aftog for hver gang jeg gik på toilettet den dag.

dagen efter nf scanning i uge 12+5 blødte jeg os nogle timer frisk blod, men det gik over igen, så gjorde ik mere ved det..

så jeg er os mega nervøs for hvergang jeg opdager blod, måske jeg bare er den der bløder lidt engang imellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville lægen så se dig eller fik du bare en tid til en scanning?

Hun så mig første gang og sagde så til mig at hvis det fortsatte, så skulle ejg kontakte hende... og det gjorde jeg to eller tre gange og så sendte hun mig til scanning..

jeg ved godt det er almindeligt man blødeer lidt i graviditeten, men hvis du bløder regelmæssigt ville jeg forlange en scanning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej ikke igen har du talt med din læge :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej ikke igen har du talt med din læge :balloons

Jeg har talt med min læge i dag, men hun vil gerne, at vi ser tiden an til på mandag, inden at hun henviser mig til en scanning, da hun mener, at det ville være for tidligt at se hjerteblink endnu... Hvis jeg fortsat pletbløder mandag bliver jeg henvist til en scanning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja okay...kan godt forstå hun lige vil se tiden an når du kun er i uge 5..

Jeg blev scannet i uge 8 i sidste graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 19+2 og jeg har blødt on/off gennem hele graviditeten indtil nu og gør det stadig. Tror jeg et blevet scannet 12 gange nu og heldigvis har den lille dreng det godt og vokser. Jeg samler blod i livmoderen engang imellem. Jeg må ha meget sarte slimhinder. Jeg får også ofte næseblod for tiden.

Jeg håber alt er som det skal være hos dig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg blødte så for første gang i morges, jeg er i uge 6+6 i dag... men mit blød er ikke blod blod syntes jeg ikke mere brunt udfåde på størrelse med en 5er og ja ikke mere.... indtil vidre :help

Jeg har lette smerter i undervogen også mega kvalme i morges men ellers fint fint

undre mig over nogle har lidt blødning er alt er ok ander med lidt blødning ja de mister... det er sådan lidt meget forvirrenden syntes jeg... men jeg har jo heller aldrig prøvet det før :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå, at du er bekymret. Jeg ville også se tiden an, og selvfølgelig holde øje med om det bliver værre.

Jeg blødte efter sex omkring uge 8, og jeg blev sendt til scanning - alt var fint, og jeg har ikke blødt igen (7-9-13) :whistling

Min blødning fortsatte hen over 2 dage, og var klart mere end en femmer - men det er åbenbart meget normalt især efter sex, eller på det tidspunkt, hvor du normalt ville få menstruation.

Håber på det bedste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle men jeg var i dag til scanning og der var intet i livmoderne så jeg må ha apoteret eller også sidder den uden for men det får jeg tjkket i næste uge så jov æv æv

vi må på den igen, fanden osse :hump

men ja hvordan kunne jeg egenlig også regne med at skulle være heldig og at det bare ville gå let

håber nu bare at jeg snart er smerte fri og ikke bløde mere har nu blødt i over et døgn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle men jeg var i dag til scanning og der var intet i livmoderne så jeg må ha apoteret eller også sidder den uden for men det får jeg tjkket i næste uge så jov æv æv

vi må på den igen, fanden osse :hump

men ja hvordan kunne jeg egenlig også regne med at skulle være heldig og at det bare ville gå let

håber nu bare at jeg snart er smerte fri og ikke bløde mere har nu blødt i over et døgn.

Ja det var også resultatet her :( Jeg begyndte dog med menstruationsblødning, efter at jeg havde pletblødt i 5 dage.... Så her endte pletblødningerne også med en SA <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, det er jeg ked af at høre.

Håber du har det ok trods omstændighederne - så får du et kram herfra :kram2

Og jeg krydser fingre for bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita.

så vi to jo i samme båd, desværre.

Har du ikke ondt i undervågnen nu her hvor du bløder?

kunne du se noget på din scanning? på min var der som sagt ingen ting, så enten var det ude eller også sidder det uden for livmoderen.... jeg skal ha taget blodprøve igen for at se om alt er ok.. skal du også det?

nu glæder man sig ligepludselig til at få sin mens så man kan regne men en normal cyklus igen

kæmpe meget held og lykke til jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita.

så vi to jo i samme båd, desværre.

Har du ikke ondt i undervågnen nu her hvor du bløder?

kunne du se noget på din scanning? på min var der som sagt ingen ting, så enten var det ude eller også sidder det uden for livmoderen.... jeg skal ha taget blodprøve igen for at se om alt er ok.. skal du også det?

nu glæder man sig ligepludselig til at få sin mens så man kan regne men en normal cyklus igen

kæmpe meget held og lykke til jer! :kram

Jeg så ikke selv skærmen, men lægen kunne ikke se noget på skærmen, men kunne ud fra en gynækologisk undersøgelse konkludere, at det sandsylnigvis har været en SA. Jeg havde ret kraftige menstruationssmerter i lørdags, de varede dog kun et par timer og siden har jeg ikke rigtig mærket noget i underlivet. Min mave har opført sig træls, men tror at det er psyken der spiller ind der. Umiddelbart skal der ikke følges op på mig, medmindre at jeg mærker brystspændinger, kvalme mv. der kan indikere, at jeg stadig er gravid. Jeg regner dog med, at jeg beder om en opfølgning hos min læge, men det er mest fordi jeg havde en MA (missed abortion) i december sidste år, så det er 2. gang jeg aborterer og er derfor ekstra nervøs for, at det sker igen... Så jeg har behov for at få talt ud hos min læge og få lavet en plan for hvad, der skal ske næste gang jeg (forhåbentlig) bliver gravid.

Også held og lykke til jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER