tinap2

sover jeres børn på 1 år igennem ?

13 indlæg i dette emne

ja jeg har 4 børn, så er ikke fordi jeg ikke helt kender til det.

men den mindste på 1 år, har bare været andreledes end de andre, læger osv. har også været ind over, og han har været fulgt tæt. men vi fandt ud af, han bare har været lang somme til tingene. og gør tingene i den række følge han vil, han vil åbenbart ikke pludre rigtigt, men snakke rigtigt osv.men han trives virkelig godt.

men han var langt om længe, begyndt at sove igennem inden sommeren, men efter vi var på ferie 1 uge, i juli mdr. har han simpelhen vågnet så mange gange, skal ha flaske 2 gange om natten, kan ikke ellers få ham til ro, og skal ha sutten måske 5 gange, og ja jeg er virkelig udmattet efterhånden, og håber jo på, det bare er en periode.

sover jeres børn igennem om natten ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min dreng på 1½år sover stort set igennem. Men vi har perioder hvor han græder i søvne eller vi skal lægge ide ved ham ellers kan vi rende i pendulfart imellem værelserne, og så er det nemmere at lægge inde hos ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen af mine børn har sovet igennem ved 1 år, nok snarre 1 1/2 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er 15 mdr men har sovet igennem siden han var 6 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er rart at hører, at der er andre børn der heller ikke sover igennem, syns bare alle dem vi kender, de sover igennem, . og ja den næst sidste sov nu heller ik helt igennem før han var næsten 2 år, men de to første sov hurtigt igennem. børn er jo heldigvis forskellige..

glæder mig til at sover nogen lunde igennem, og håber da også jeres snart gør det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da det snart vender, for nøj det må da være hårdt ikke at få sovet igennem :( :kiss

Her har alle 3 unger sovet igennem fra de var 3 uger - 1 mdr, men det har også været flaskebørn, så det har jo nok lidt at sige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elisa er lige blevet 1 år, og hun sover igennem. En sjældent gang imellem vil kalder hun på os, sikkert fordi hun ikke kan finde en af de 5 sutter hun har liggende i sengen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har sovet igennem siden hun var 4 uger gammel og var ammebarn. Gjorde egentlig intet for det, hun gjorde det bare pludselig. :)

Nu hvor hun er begyndt at sove i en alm. seng end tremmesengen, vågner hun nok en enkelt gang om natten for at få et glas vand. Intet som er krævende og hun lægger sig til at sove med det samme bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frida er ikke helt 1 år endnu, men hun sover igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har været meget forskellige.

Kasper sov igennem, da han var 4 mdr., Andreas var 3 1/2 år før det gik nogenlunde med at sove, men han har tidlige traumer, så der var en forklaring. Josephine var 1 1/2 før hun sov rigtigt igennem, så der er store variationer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng er lige blevet 1 år og har sovet igennem siden han var 4 mdr...undtagen når han er syg....Men kan godt forstå det må være hårdt at være oppe så mange gange... Man fungere bare ikke rigtig uden den fornødne søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den yngste er 2 1/2, og hun sover stadig ikke igennem <_<

Jeg tror at hun sammenlagt har sovet en hel nat uden at vågne, omkring 10 gange i hele hendes liv :o

(Og jeg vil gerne have én til!? :blink :D )

Til sammenligning har hendes storesøster stort set sovet igennem siden hun var 6 uger. Utroligt, at der kan være sådan en forskel :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min den store var 5 uger og den lille var 22 mdr, og hende kan der stadig være kamp med om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER