qnp

Vintertøj har I allerede købt det?

25 indlæg i dette emne

I mit hovedet er det stadig sommer og jeg har det meget svært med reklamerne for vinterstøvler, vinterjakker, huer mv. Har I allerede købt vintertøjet til jeres børn???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep jeg mangler kun huer og vanter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Suk hvor er I hurtige. Jeg mangler tre vinterjakker, huer, vanter, støvler til to børn, flyverdragt eller todelt sæt til den ældste. Har flverdragt til den mellemste.

Suk har bare slet ikke lyst til at købe vintertøj lige nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Mille har jeg købt termostøvler ( overgangsstøvler ) vinterstøvler, vinterjakke, overtræksbukser og et nyt sæt regntøj :)

Vanter er købt og hun kan stadig passe hendes elefanthue fra sidste år, så jeg mangler faktisk ingenting, nu jeg tænker over det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har nu også købt til alle vores 4 børn, mangler lige et par vinter, men ellers burde alt andet være hjemme, syns det er rart og være i lidt god tid og ha lidt at vælge imellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet købt endnu. Deres termostøvler fra sidste år tror jeg nu nemt de stadig kan passe og nogle af huerne, vanterne og lufferne ligeså.

Så du er ikke ene. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke købt noget endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke, planen er Emil skal bruge sin flyverdragt fra sidste år men det også så langt jeg er kommet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler termostøvler, en ekstra flyverdragt og skibukser.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler en flyverdragt til Max og støvler til begge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en flyverdragt i går også har jeg købt en brugt :D

Støvler var jeg også ude efter, men de havde ingen i den rigtige størrelse som var på tilbud <_<

Mangler både handsker og huer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet købt endnu. Deres termostøvler fra sidste år tror jeg nu nemt de stadig kan passe og nogle af huerne, vanterne og lufferne ligeså.

Så du er ikke ene. ;)

Tak, det er rart at vide at jeg ikke er den eneste der har svørt ved at komme ud af starthullerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja

jeg har købt flyverdragter og vinterjakker i januaer til udsalget som hænger klar, det gør jeg hvert år :loveshower

støvler køber jeg inden for den næste måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja

jeg har købt flyverdragter og vinterjakker i januaer til udsalget som hænger klar, det gør jeg hvert år :loveshower

støvler køber jeg inden for den næste måned

Det er også det jeg har gjort :)

Jeg høstede overgangsstøvler og vinterstøvler til 99 kroner pr par, sat ned fra 599 :)

Hendes vinterjakke er en Ticket der var sat ned fra 899 til 270 kroner, så det var en god høst der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler huer, handsker og støvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps - mangler kun hue og vanter som passer til.

min erfaring siger at man skal være hurtigt ude, hvis der er bestemte styles man vil ha fingre i.

Jeg købte en didriksons på januar udsalget - og har lige købt en molo, der ikke var på udsalg.

og så hun har 2 flyvere i samme str.

Jeg køber dog begge næste års flyverdragter på januar udsalget næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ved I hvad strid. I skal købe i til året efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mangler kun huer og vanter til mine.

Arbejder med sko, vi får allerede vinterstøvler hjem i slutningen af juli/starten af aug.

Så det hænger en langt ud af halsen, når vi får det hjem, fordi vi jo mener og syntes det er sommer i aug. måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler huer, handsker og støvler

Så mangler jeg kun en elefanthue, hvis jeg kan finde en der passer og handsker. Jeg venter dog og ser, for det kunne være han fik det til fødselsdag af mine forældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAr fundet det hele frem og købt det der manglede - lige med undtagelse af huer og vanter - er egentlig imod at købe det så tidligt men hvis jeg venter er der ikke de rigtige størrelser og der er ikke så meget at vælge mellen såååå det blev tidlig shopping...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler støvler og hue/vanter.. ellers er alt i hus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En flyverdragt i str. 80/86 - hvad er godt? Hvad med Ticket to heaven, er de lækre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En flyverdragt i str. 80/86 - hvad er godt? Hvad med Ticket to heaven, er de lækre?

De to første til Leo har været af mærket Didriksons, jeg havde jo luret på en Molo i år, men efter at have pillet ved den, så måtte jeg bare konstatere, at den ikke var så dejlig i kvaliteten som Didriksons (efter min smag).

Så jeg har bestilt en Didriksons igen i år.

HER KAN DU SE MIT VALG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler vanter og vinterstøvler til Jessie, det er vist det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER