Guest Englefryd

Testhold uge 36 (5-11 sep)

132 indlæg i dette emne

Havde jeg en test til at ligge herhjemme, gik jeg ud og tog den nu!!! Kan snart ikke holde det ud mere. Har jo haft smerter siden lørdag og er mega træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har 31 liggende på toilettet..... :whistling

Better safe than sorry :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil gerne på mandag... håber jeg kan stå med de to streger der eller i løbet a ugen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaaaaa du er tester nr. 8 - velkommen til! Du er fluks sat på listen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kiggede lææææææææææænge på graviditetspakken i morges - men dyede mig!

Det synes jeg faktisk godt, jeg kan klappe mig selv på skulderen over :rolleyes

Gad vist, om testen vil kigge mig lige så dybt i øjnene i morgen tidlig... I værste fald må jeg jo give efter - kan ikke lide, når nogle kigger så indgående på mig... :whistling

Synes det er MEEEEGET flot, at du holdt dig fra pakken! Jeg kom til at snydeteste i weekenden, fuldstændig åndssvagt!! :klap

Nå men altså, kan det så måske snart blive næste uge så vi kan komme til at teste, er SÅÅÅ spændt (selvom jeg godt ved at chancen ikke er så stor her, men det kunne jo være :goodluck )

Jeg krydser i hvert fald fingre for jer alle :bd :bd :bd :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 31 liggende på toilettet..... :whistling

Better safe than sorry :rolleyes

Ha ha så kan du bare teste løs.

Jeg køber nogle i morgen, kan ikke vente til mandag...vil bare gerne vide nu om det er fordi der er mens på vej eller om der er en lille spire i maven at jeg har så ondt!! Har regnet lidt forkert mht hvornår jeg kan teste. Jeg kan faktisk allerede teste fredag i denne uge hvis jeg skal gå efter de 22 dage som min sidste cyklus var på.

Jeg havde ikke så ondt i maven da jeg fik mens sidste gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du SÅ komme afsted og købe en test, Gitte! Det Er en ordre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh nej søde piger.

Så klappede min test-fælde - og jeg kom til at teste i dag 3+2.

Lægen sagde sidste mandag, at vi med mandens sædtal kun havde omkring 2% chance for graviditet denne måned.

Meeeeeen..... da jeg testede i morges var er altså en liiiille biiitte teststreg. Det var der altså :loveshower

Jeg kunne faktisk se den i strakt arm på badeværelset....

Nu er hovedet jo selvfølgelig fyyyyldt med tanker! :huug

Jeg har haft en MA en 14. uge + 2 bio. Så nu må englene altså gerne sende lidt godt vores vej...

(Jeg har selvfølgelig forsøgt at tage billeder, men synes ikke rigtig de bliver gode...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er MEEEEGET flot, at du holdt dig fra pakken! Jeg kom til at snydeteste i weekenden, fuldstændig åndssvagt!! :klap

Nå men altså, kan det så måske snart blive næste uge så vi kan komme til at teste, er SÅÅÅ spændt (selvom jeg godt ved at chancen ikke er så stor her, men det kunne jo være :goodluck )

Jeg krydser i hvert fald fingre for jer alle :bd :bd :bd :goodluck :goodluck

og jeg krydser for dig!! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du SÅ komme afsted og købe en test, Gitte! Det Er en ordre! :)

Jeg køber nogle når jeg skal ind og handle....men ved ikke om jeg skal vente til i morgen eller om jeg bare skal tage den i dag?? Fik nogle slemme jag i underlivet her til morgen hvor jeg måtte stoppe op og lige tage fat i ryglænet på stolen, for det gjore altså lidt ondt. Jeg er ikke øm i beysterne, men har bare en lidt ubehagelig følelse i kroppen og havde lidt kvalme i går.

Er bare bange for jeg bliver så skuffet hvis den er negativ, for vi har virkelig arbejdet på sagen denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh nej søde piger.

Så klappede min test-fælde - og jeg kom til at teste i dag 3+2.

Lægen sagde sidste mandag, at vi med mandens sædtal kun havde omkring 2% chance for graviditet denne måned.

Meeeeeen..... da jeg testede i morges var er altså en liiiille biiitte teststreg. Det var der altså :loveshower

Jeg kunne faktisk se den i strakt arm på badeværelset....

Nu er hovedet jo selvfølgelig fyyyyldt med tanker! :huug

Jeg har haft en MA en 14. uge + 2 bio. Så nu må englene altså gerne sende lidt godt vores vej...

(Jeg har selvfølgelig forsøgt at tage billeder, men synes ikke rigtig de bliver gode...)

Ihhh, hvor spændende!!! Håber bebs hænger ved! :glad

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh nej søde piger.

Så klappede min test-fælde - og jeg kom til at teste i dag 3+2.

Lægen sagde sidste mandag, at vi med mandens sædtal kun havde omkring 2% chance for graviditet denne måned.

Meeeeeen..... da jeg testede i morges var er altså en liiiille biiitte teststreg. Det var der altså :loveshower

Jeg kunne faktisk se den i strakt arm på badeværelset....

Nu er hovedet jo selvfølgelig fyyyyldt med tanker! :huug

Jeg har haft en MA en 14. uge + 2 bio. Så nu må englene altså gerne sende lidt godt vores vej...

(Jeg har selvfølgelig forsøgt at tage billeder, men synes ikke rigtig de bliver gode...)

:loveshower håber den bliver hængende :loveshower

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne skrives på Torsdag :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne skrives på Torsdag :-).

Endnu en torsdagstester! Herligt! Velkommen til - og kryyydser for II hos dig på torsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i mange.. :goodluck til jer alle håber at se jer i Maj terminen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt, at vi er så mange :)

Krydser fingre for alle i næste uge! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber nogle når jeg skal ind og handle....men ved ikke om jeg skal vente til i morgen eller om jeg bare skal tage den i dag?? Fik nogle slemme jag i underlivet her til morgen hvor jeg måtte stoppe op og lige tage fat i ryglænet på stolen, for det gjore altså lidt ondt. Jeg er ikke øm i beysterne, men har bare en lidt ubehagelig følelse i kroppen og havde lidt kvalme i går.

Er bare bange for jeg bliver så skuffet hvis den er negativ, for vi har virkelig arbejdet på sagen denne gang.

Kan så godt følge din bekymring... ! Måske skal du bare købe to tests så du kan teste både i dag og i morgen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gravid

Endnu en torsdagstester! Herligt! Velkommen til - og kryyydser for II hos dig på torsdag :loveshower

Mange tak :-)... krydser også for at du kan stå med II :-)..

Og held og lykke til ALLE :goodluck

Håber der kommer en masse :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh nej søde piger.

Så klappede min test-fælde - og jeg kom til at teste i dag 3+2.

Lægen sagde sidste mandag, at vi med mandens sædtal kun havde omkring 2% chance for graviditet denne måned.

Meeeeeen..... da jeg testede i morges var er altså en liiiille biiitte teststreg. Det var der altså :loveshower

Jeg kunne faktisk se den i strakt arm på badeværelset....

Nu er hovedet jo selvfølgelig fyyyyldt med tanker! :huug

Jeg har haft en MA en 14. uge + 2 bio. Så nu må englene altså gerne sende lidt godt vores vej...

(Jeg har selvfølgelig forsøgt at tage billeder, men synes ikke rigtig de bliver gode...)

Hååååber sådan for dig at den er god nok og at den lille spire bliver der :goodluck :goodluck

Jeg har virkelig lyst til at snydeteste, bare en lille bitte test.. Men nej, nu holder jeg mig i skindet og sætter vasketøj over istedet <_< :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at snydeteste i dag......negativ, men det var heller ikke morgenurin, så chancen er der stadig.....håber jeg!

Nu venter jeg til mandag og håber ikke mens kommer i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hååååber sådan for dig at den er god nok og at den lille spire bliver der :goodluck :goodluck

Jeg har virkelig lyst til at snydeteste, bare en lille bitte test.. Men nej, nu holder jeg mig i skindet og sætter vasketøj over istedet <_< :yiepie

You rock! :respekt

Jeg har allerede testet 2. gang - og denne var også positiv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at snydeteste i dag......negativ, men det var heller ikke morgenurin, så chancen er der stadig.....håber jeg!

Nu venter jeg til mandag og håber ikke mens kommer i weekenden.

Ååh hvor jeg krydser fingre for dig! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You rock! :respekt

Jeg har allerede testet 2. gang - og denne var også positiv :loveshower

Hvor er det bare fantastisk for jer :) Så skal den bare blive siddende, jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan :loveshower :loveshower :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You rock! :respekt

Jeg har allerede testet 2. gang - og denne var også positiv :loveshower

FANTASTISK!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You rock! :respekt

Jeg har allerede testet 2. gang - og denne var også positiv :loveshower

WUUHUUUU!!! :loveshower :loveshower

Hvor er det en fantastisk besked at læse! Stort tillykke!

Så håber jeg bare inderligt, at den lille spire nbliver siddende :goodluck

Jeg har også snyde-testet i dag :badgirl

Den var bragende negativ! Og så tror jeg min mens er på vej, jeg små-bløder allerede.

Jeg blødte også ved Victoria og var gravid alligevel. Men tror det er almindelig mens denne gang. Og så lidt for tidligt -ØV!

MEN håber da endnu!! :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER