Havbaek

Ny bruger melder sin stille ankomst.

18 indlæg i dette emne

Et hej herfra :balloons

Før eller siden skulle jeg jo melde min ankomst, og så passer forummet jo perfekt. Som alle jer der er på denne side i forummet, er jeg og kæresten babyklar efterhånden. Det lige før kæresten er mere babyklar for han taler allerede om babytøj m.m :rolleyes Og for ham kan det næsten ikke gå for hurtigt nok med at jeg bliver :gravid mens jeg tager det lidt mere roligt dog.

Han har en søn fra tidligere forhold, hvor han ikke måtte rører hendes mave og det. Så han glæder sig helt vildt til at han må det hos mig, for selvfølelig må han det. Hans søn nyder at ligge op af mig, pjatte med mere, og selvom han endnu ikke er så gammel endnu, spørg han allerede hvornår der er baby :P

Tog ham en dag i, at lege på trampolinen i haven, da jeg hængte vasketøj ud, hvor han havde en gammel legetøjs dukke med ude. Og denne var hans lillebror :D Behøver jeg sige hvor meget mit hjerte smeltede lige der, da jeg så hvor kærlig og sød han var.. men han er nu også en herlig lille dreng, og en baryl men dejlig :P

Korte fact:

Jeg er 27 år, og har haft p-stav i armen, denne skal nu efter snart 3 år fjernes d. 26 August. Og så må vi se hvordan min cyklus/krop reagere derefter.

Har fået afvide der kan gå op til 1 år før min krop er tilbage til normal igen, så enten bliver jeg gravid undevejs eller først efter min krop "fungere" igen. Det må tiden vise.

Så min kalender og notes bog bliver min gode ven, da jeg skriver alt ned ang. min cyklus.

Kæresten er midt i 30`erne, har en søn fra tidligere forhold. Som gerne skulle blive storebror inden han bliver 7, men dertil er der heldigvis godt 2 år til.

Vi vil bare nødig have der bliver for længe mellem dem, så de kan få bare lidt glæde af hinanden.

Og lige mit første spørgsmål: Hvilken G-TEST kan I bedst anbefale og som er så sikker som muligt?

Hilsen Helene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke anbefale nogen bestemt g-test.

Vil bare sige velkommen til :balloons og held og lykke med projekt baby :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

og :goodluck med babyprojekt

angående g-test vil jeg mene at Clearblue digital (gravid/ikke gravid) er den man får størst vished med, men det er også klart den dyreste, så den ville jeg ikke købe medmindre jeg havde testet positivt med en strimmel- eller stavtest først :) Netto har VALMED stavteste en pk. med to stk. test til ca. 40 kr. væsentlig billigere end samme mærke koster i Føtex :) Og ellers kan jeg stærkt anbefale billigteste.dklink de har både stavteste, strimmelteste og Clearblue digitalteste.... Deres strimmelteste er de billigste og de helt fine, men ikke helt så hygiejniske som stavteste, men hvis man alligevel opsamler urinen i et kop eller lignende er det jo lige meget :)

Endnu engang :goodluck håber at du får stor glæde af forummet her :) og kommer det flere spørgsmål til undervejs, så spørger du bare - vi har alle været i begynderstadiet af projekt baby og kan sagtens huske, hvor nyt, spændende og FORVIRRENDE det hele kunne være :rolleyes

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg køber mine GT på babyornot.dk, så slipper du for portoen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey velkommen på Babyklar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til herinde og held og lykke med projekt baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Håber projekt baby vil lykkes hurtig for jer.

Jeg køber mine teste på billig-teste.dk. De har super hurtig levering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen hertil.

Ønsker dig alt det bedste med projektet..

Mange hilsner

Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

velkommen til babyklar - held og lykke med at blive gravid

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke med projekt Baby! :balloons

Jeg brugte apotekets G-tests, og dem var jeg meget tilfreds med. Dog tror jeg at du med fordel kan undersøge markedet på nettet, da du sikkert kan finde nogle gode tilbud der. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER