evita

Langsigtet projekt baby

95 indlæg i dette emne

Jeg kan godt forstaa, at det er et svaert valg.

Jeg er gravid i uge 23+ og er igang med at starte mit eget op. Det er en webshop og dermed skal jeg ikke vaere fysisk paa et bestemt sted paa et bestemt tidspunkt hver dag. Jeg startede projekt selvstaendig op foer, jeg blev gravid og vi ville foerst starte PB op i januar paa bryllupsrejsen, Det blev saa oktober istedet og det er bare fint rolleyes.gif Her i Italien tager det unaegteligt en del tid at komme igang med alle de tilladelser og en stor afhaengighed af en revisor, som skal skaffe dig alle dine tilladelser. Nu har projektet haengt i luften i maanedsvis, men det ser ud til at jeg er klar indenfor en maaned. JEg havde altsaa regnet med at vaere igang nu og dermed have en god base, naar lille Noah kommer til verden. Men kan da godt se, at det nok bliver lidt anderledes haardt og at jeg bliver afhaengig af min mands hjaelp baade med baby og butik en periode. Jeg har valgt at fortsaette, ogsaa fordi jeg ikke har et job og ikke vil kunne tage barsel ellers. Om det saa for alvor bliver barsel faar vi at se. Jeg foeler mig overbevost om at det loeser sig og jeg vil arbejde haardt for at vaere velkoerende i juni!

Nu tilbage til dig og din svaere valgsituation!

- Hvis du saetter dig ned og skal pause PB eller PS (projekt selvstaendig) - hvad er saa absolut det, der skaerer mest i dit hjerte?

- Vil du have mest overskud til at starte som selvstaendig, hvis I har smaa boern?

- eller vil du have mest overskud til at tage barsel, naar din virksomhed er kommet op at koere?

- Vil du kunne overskue at skulle overlade din nystartede butik til en anden, hvis du pludselig skal gaa fra pga. en graviditet?

- Hvad synes din mand VIRKELIG?

Jeg tror, du vi have gavn af at din mand ogsaa svarer paa de her spoergsmaal ud fra sit synspunkt. Ikke at jeg mener han er en kujon ved at overlade det til dig, for han er saamaend bare en af de gode maend, der ikke vil staa i vejen for sin hustrus droemme - ligesom min mand. Det er der ikke noget forkert i, men deres mening betyder alligevel noget. Herhjemme giver vi hinanden vores mening, men det betyder ikke, at det fire valg frafalder(medmindre der er en meget staerk mening om noget, selvsagt).

Det kan vaere virkelig svaert, ja, naermest umuligt at fravaelge PB, for det er et instinkt og et voldsomt naturligt oenske, som vi ikke bare kan laegge fra os. Omvendt er det vaesentligt at realisere sine droemme og tage nogle chancer - maaske mere end nogensinde. Der ingen garantier i livet og saa kan du jo spoerge dig selv, hvad du ville vaelge at faa idag, hvis ikke der var en opstartsfase paa en virksomhed og hvis man ikke lige skulle barsle 9 maaneder med en baby?

Kast evt, to sammenkroellede sedler, hvorpaa du har skrevet hvert enkelt valg paa. Traek en og goer det, der staar der! Hvad giver det anledning til at taenke og foele?

Hvad siger din mand til det valg? Skriv ned og laeg vaek. Taenk i den bane og gaa med den smag i munden i en uge. Tag saa sedlen frem og se, hvad der i virkeligheden byder sig for dig nu.

good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er beslutningen taget, det bliver simpelthen PROJEKT BABY :gravid :gravid :gravid :loveshower :loveshower :loveshower

Christian og jeg var på romantisk tur til Venedig denne weekend hvor emnet faldt på "baby eller buissenes", og egentlig havde vi truffet et valg, om at jeg blev selvstændig først, men jeg blev simpelthen SÅ tung om hjertet hver gang jeg tænkte på, at projekt baby blev yderligere skubbet.

Så aftalen er, hvis Christian bliver fastansat, i det firma han er konsulent for nu, så påbegyndes PROJEKT BABY :hump :gravid til august...

Så aftalen med Christian er nu: at jeg "klargører" mig på at blive gravid, I ved, spiser folsyre, spiser lidt sundere end nu og tager vitaminpiller.

Ud over det: VI STOPPER BEGGE MED AT RYGE FRA 1. APRIL !!!!!

:bd :bd Kan der anbefales andre ting jeg skal gøre, drikke, spise? C, B, D vitaminer ??? Bestemte ting der skal gøres inden man bliver gravid? :bd :bd

WHAT TO DO?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beslutning! :loveshower

Du kan godt begynde at tage forlinsyre. Da vi havde taget beslutningen om at nu skulle det være, begyndte jeg at tage gravid vitaminpiller for der er jo alt det i som vi skal bruge til at give vores barn en god start. :bd :bd :bd :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen! :D

Synes det er en god en. Når i nu ved at i gerne vil have børn synes jeg personligt at det må være hårdere at udskyde end din forretning. Bl.a. fordi man ikke ved hvor længe det tager at blive gravid og jeg vil gerne have børn så tidligt som muligt så jeg kan opleve dem og deres børn så længe som muligt.

Og et barn frarøver dig jo på ingen måde efterfølgende at starte op.

I hvert fald, tillykke med beslutningen! Vi har selv også lige besluttet at begynde PB og er igang med min folsyre :) Den første pille af sidste pakke p-piller blev taget i dag, så om 3 uger er vi officielt igang!

Jeg ville råde dig til evt at tænke over hvilke plejeprodukter du bruger. Selv har jeg skiftet ALLE mine ud med svane- og asta allergi mærkede produkter og makeup uden parabener og parfume. Derfor fortsætter jeg også med pillerne 1 måned til selv om beslutningen er taget, simpelthen for at afgifte kroppen så et kommende barn ikke tager skade.

Held og lykke med det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beslutning! :loveshower

Du kan godt begynde at tage forlinsyre. Da vi havde taget beslutningen om at nu skulle det være, begyndte jeg at tage gravid vitaminpiller for der er jo alt det i som vi skal bruge til at give vores barn en god start. :bd :bd :bd :goodluck :goodluck :goodluck

Tusinde tak :-)

Jeg vil begynde at tage det. Tog du både Gravitamin og Folinsyre inden graviditet eller KUN Gravitamin?

Jeg har idag været i Frederiksberg Centeret og købt en bog om mad til gravide og ammende, den skal læses.

Uhh jeg er så spændt, næsten mere end op til vores bryllup......og alligevel ikke.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen! :D

Synes det er en god en. Når i nu ved at i gerne vil have børn synes jeg personligt at det må være hårdere at udskyde end din forretning. Bl.a. fordi man ikke ved hvor længe det tager at blive gravid og jeg vil gerne have børn så tidligt som muligt så jeg kan opleve dem og deres børn så længe som muligt.

Og et barn frarøver dig jo på ingen måde efterfølgende at starte op.

I hvert fald, tillykke med beslutningen! Vi har selv også lige besluttet at begynde PB og er igang med min folsyre :) Den første pille af sidste pakke p-piller blev taget i dag, så om 3 uger er vi officielt igang!

Jeg ville råde dig til evt at tænke over hvilke plejeprodukter du bruger. Selv har jeg skiftet ALLE mine ud med svane- og asta allergi mærkede produkter og makeup uden parabener og parfume. Derfor fortsætter jeg også med pillerne 1 måned til selv om beslutningen er taget, simpelthen for at afgifte kroppen så et kommende barn ikke tager skade.

Held og lykke med det hele!

Aaarh ja, det var da en god ide at skifte produkterne ud.

Se det er jo ikke fordi jeg selv synes at jeg er uansvarlig eller en "dårlig mor" men det er jo en helt ny verden for mig, at skulle lave en mini me eller mini he...

Der er tusinde ting at tænke på :) Så tak for råd...

Og ja jeg kan jo sagtens starte op efterfølgende, eller så småt imens jeg er gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen! :D

Synes det er en god en. Når i nu ved at i gerne vil have børn synes jeg personligt at det må være hårdere at udskyde end din forretning. Bl.a. fordi man ikke ved hvor længe det tager at blive gravid og jeg vil gerne have børn så tidligt som muligt så jeg kan opleve dem og deres børn så længe som muligt.

Og et barn frarøver dig jo på ingen måde efterfølgende at starte op.

I hvert fald, tillykke med beslutningen! Vi har selv også lige besluttet at begynde PB og er igang med min folsyre :) Den første pille af sidste pakke p-piller blev taget i dag, så om 3 uger er vi officielt igang!

Jeg ville råde dig til evt at tænke over hvilke plejeprodukter du bruger. Selv har jeg skiftet ALLE mine ud med svane- og asta allergi mærkede produkter og makeup uden parabener og parfume. Derfor fortsætter jeg også med pillerne 1 måned til selv om beslutningen er taget, simpelthen for at afgifte kroppen så et kommende barn ikke tager skade.

Held og lykke med det hele!

Glemte lige at ønske held og lykke med Projektet til jer :-)

Håber det går jer godt og hurtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak :-)

Jeg vil begynde at tage det. Tog du både Gravitamin og Folinsyre inden graviditet eller KUN Gravitamin?

Jeg har idag været i Frederiksberg Centeret og købt en bog om mad til gravide og ammende, den skal læses.

Uhh jeg er så spændt, næsten mere end op til vores bryllup......og alligevel ikke.... :-)

jeg tog kun gravitamin, for der skulle være den anbefaldet mængde folinsyre i. Mener det er 400 mikrogram dagligt.

Det lyder som en god bog og god og sund mad skader ihvertfald ikke!

Håber i hurtigt vil få de 2 streger! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog kun gravitamin, for der skulle være den anbefaldet mængde folinsyre i. Mener det er 400 mikrogram dagligt.

Det lyder som en god bog og god og sund mad skader ihvertfald ikke!

Håber i hurtigt vil få de 2 streger!

Tak tak :-)

Jeg vil købe mig Gravitamin så :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte lige at ønske held og lykke med Projektet til jer :-)

Håber det går jer godt og hurtigt...

Tak skal du have :kram2 . Ja det er jo aldrig til at vide, håber virkelig ikke at det tager alt for lang tid. Har aldrig sådan fået testet min tålmodighed og styrke før, men er ikke sikker på at den er stor nok til at skulle ud i behandlinger osv.

Nu 19 dage til PB begynder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beslutningen er taget!!!

Såååå er der både godt nyt og skidt nyt...

Vi tager lige de3n dårlige nyhed først. Christian blev ikke fast ansat i firmaet hvor han arbejdede... MEN MEN MEN MEN MEN han er jo samtidig selvstændig og hér sommeren over er det væltet ind med nye kunder - så han har slet ikke tid til, at have andet arbejde ved siden af. :balloons

Den GODE nyhed er: VI BEGYNDER PB NU = SNAREST!!!!

:loveshower :loveshower

Mit firma starter jeg op, og samtidig laver en bebs... Sådan er det blevet...

Firmaet er en drøm, men det er bebs fanme også, og hvorfor skulle man ikke kunne have et firma samtidig med at man har 3 stk. bedste forældre der står i kø for at måtte passe bebs...

Jeg blev udlært konditor i juli måned og op til svendeprøven havde jeg ikke haft min mens, så der blev taget et utal af tests - NEGATIVE... Vi kom frem til, at jeg var stresset...

Efter svendeprøven kom mens igen :box og nu er jeg i skrivende stund i usa, hvilket passer med, at jeg tager mine p-piller ud, hvilket vil sige at jeg tager den sidste ca den 25. august og derfra begynder vi med at :cell :seng :hophop :klap :hump :hophop

Og jeg glæder mig... GLÆDER, GLÆDER, GLÆDER mig... Det ved jeg Christian også gør...

Efter vi har taget beslutningen er det som om, at stemningen er blødt op, jeg er ikke semi-depri mere og livet er skønt - endnu mere skønt ville det være hvis jeg allerede NU var: :gravid :gravid

Det var blot en lille update fra mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det da som en helt fantastisk beslutning for jer.. Tillykke med det og mange gange held og lykke med alle jeres projekter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det da som en helt fantastisk beslutning for jer.. Tillykke med det og mange gange held og lykke med alle jeres projekter!!!

Tusinde tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! :loveshower Masser af held og lykke til jer! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dejligt det er at høre fra dig igen, nu med denne gode beslutning! Tillykke med beslutningen, håber ikke der går længe før der er gevinst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo skønne nyheder, du kommer med :loveshower

Ser frem til at følge jeres PB og dit projekt Firma - og så vil jeg sige, at jeg selv også, lige som dig, kom ud af en semi-depri tåge, da min mand endelig proklamerede, at han var klar til at gå igang med PB :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! :loveshower Masser af held og lykke til jer! :)

Tusinde tak, FRU Nielsen.... Og tillykke med den nylige 1-års bryllupsdag :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dejligt det er at høre fra dig igen, nu med denne gode beslutning! Tillykke med beslutningen, håber ikke der går længe før der er gevinst :)

Tusinde tak :loveshower Ifølge Hr. Husbond Christian, så vil der være gevinst i første omgang. Han mener jo selv, at han render rundt med "Super-soldater" :whistling

Men lad os nu tage det oppe fra og ned, og se hvornår der sker noget :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo skønne nyheder, du kommer med :loveshower

Ser frem til at følge jeres PB og dit projekt Firma - og så vil jeg sige, at jeg selv også, lige som dig, kom ud af en semi-depri tåge, da min mand endelig proklamerede, at han var klar til at gå igang med PB :loveshower

Hvor er jeg glad for, at høre, at jeg ikke er den eneste med en sådan "depri-tåge"... Tro det eller ej, det letter faktisk lidt.

Jeg kan se du lige har haft 1-års bryllupsdag... TILLYKKE :balloons :balloons :balloons

Og tusinde tak... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for, at høre, at jeg ikke er den eneste med en sådan "depri-tåge"... Tro det eller ej, det letter faktisk lidt.

Jeg kan se du lige har haft 1-års bryllupsdag... TILLYKKE :balloons :balloons :balloons

Og tusinde tak... :loveshower

Tak for det :loveshower

Altså, jeg var i én slags depri-tåge, indtil manden sagde, at nu var han klar. Og så kom der en anden, da jeg fandt ud af, at det ikke skulle blive så nemt fordi jeg har PCOS (og ja, jeg er da blevet glad på folks vegne, når de er blevet gravide, men jeg syntes, det var forfærdeligt at kigge på alle de gravide maver ude på gaden, når jeg ikke selv kunne få en sådan bare lige). Men nu har hormoner og medicin fået min krop op at køre igen, så jeg fungerer normalt, og BUM - så er jeg ude af dén depri-tåge. It's as easy as that - utroligt, som forskellige ting kan påvirke vores humør.

Håber, det må gå super hurtigt for jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :loveshower

Altså, jeg var i én slags depri-tåge, indtil manden sagde, at nu var han klar. Og så kom der en anden, da jeg fandt ud af, at det ikke skulle blive så nemt fordi jeg har PCOS (og ja, jeg er da blevet glad på folks vegne, når de er blevet gravide, men jeg syntes, det var forfærdeligt at kigge på alle de gravide maver ude på gaden, når jeg ikke selv kunne få en sådan bare lige). Men nu har hormoner og medicin fået min krop op at køre igen, så jeg fungerer normalt, og BUM - så er jeg ude af dén depri-tåge. It's as easy as that - utroligt, som forskellige ting kan påvirke vores humør.

Håber, det må gå super hurtigt for jer :biglove

Tusinde tak... Må jeg være så fræk at spørge, hvad det vil sige at have PCOS?

Jeg er ikke helt inde i det?

Jeg har haft det på samme måde, når jeg så højgravide glade damer gå rundt der smilende med deres maver. Jeg følte mig let deprimeret og fik næsten lyst til at slå... Ikke dem, men bare afreagere.. Nu er jeg til gengæld helt ovre i en anden boldbane. Nu går jeg konstant rundt og småshopper babykluns... :badgirl :badgirl :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak... Må jeg være så fræk at spørge, hvad det vil sige at have PCOS?

Jeg er ikke helt inde i det?

Jeg har haft det på samme måde, når jeg så højgravide glade damer gå rundt der smilende med deres maver. Jeg følte mig let deprimeret og fik næsten lyst til at slå... Ikke dem, men bare afreagere.. Nu er jeg til gengæld helt ovre i en anden boldbane. Nu går jeg konstant rundt og småshopper babykluns... :badgirl :badgirl :badgirl

Selvfølgelig - det er også næsten en hel videnskab. PCO betyder polycystiske ovarier, dvs man har en masse små ægblærer på æggestokkene, fordi deres vækst går i stå på et tidspunkt i cyklus pga en hormonubalance. PCOS er så, når de polycystiske ovarier ledsages af symptomer som fx lange og/eller uregelmæssige cykli pga den her dårlige ægudvikling samt øget hårvækst (!) pga forhøjet mandligt kønshormon.

I mit tilfælde smed jeg p-pillerne, men fik ikke rigtigt nogen nævneværdig menstruation før efter en del måneder (og der var jeg allerede henvist til behandling) - så nu tager jeg hormoner og sukkersygemedicin (Metformin), hvilket har gjort, at min cyklus er normal igen (på omkring de 30 dage - frem for over 100 dage), og jeg har normal ægløsning.

Puha, det var teknisk, men håber det gav mening :)

Det er en forfærdelig følelse, det der med at have det skidt over, at man ikke selv lige kan få sådan en fin gravid mave. Det trykker mere, end man egentlig regner med, tror jeg, og det kan man jo mærke, når man kommer ud af tågen :rolleyes Jeg har fået det ligesom dig, jeg har lyst til at shoppe babyting og -tøj, men jeg MÅ ikke for mig selv før jeg er gravid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig - det er også næsten en hel videnskab. PCO betyder polycystiske ovarier, dvs man har en masse små ægblærer på æggestokkene, fordi deres vækst går i stå på et tidspunkt i cyklus pga en hormonubalance. PCOS er så, når de polycystiske ovarier ledsages af symptomer som fx lange og/eller uregelmæssige cykli pga den her dårlige ægudvikling samt øget hårvækst (!) pga forhøjet mandligt kønshormon.

I mit tilfælde smed jeg p-pillerne, men fik ikke rigtigt nogen nævneværdig menstruation før efter en del måneder (og der var jeg allerede henvist til behandling) - så nu tager jeg hormoner og sukkersygemedicin (Metformin), hvilket har gjort, at min cyklus er normal igen (på omkring de 30 dage - frem for over 100 dage), og jeg har normal ægløsning.

Puha, det var teknisk, men håber det gav mening :)

Det er en forfærdelig følelse, det der med at have det skidt over, at man ikke selv lige kan få sådan en fin gravid mave. Det trykker mere, end man egentlig regner med, tror jeg, og det kan man jo mærke, når man kommer ud af tågen :rolleyes Jeg har fået det ligesom dig, jeg har lyst til at shoppe babyting og -tøj, men jeg MÅ ikke for mig selv før jeg er gravid <_<

Aaaah tusinde tak for forklaringen, og jo det gav mening. Nu forstår jeg da hvad folk taler om, når de taler om PCOS.... Det er rart...

Gad vide om jeg skulle blive tjekket for det, da jeg ved, at så snart jeg smider p-pillerne, så får jeg den først kommende mens og de resterende udebliver. Jeg får det måske engang hver tredje-fjerde måned. Og jo så har jeg da også meget hår diverse steder, men nu ved jeg ikke lige om det er specille steder du mener. Ja undskyld jeg deler det, men eksempelvis får jeg på tæerne, som er meget maskulint at få...

Jeg kan desværre ikke rigtigt afhjælpe mit shopping gen, men har sagt til mig selv at jeg må kun købe bodies... I neutrale farver selvfølgelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaah tusinde tak for forklaringen, og jo det gav mening. Nu forstår jeg da hvad folk taler om, når de taler om PCOS.... Det er rart...

Gad vide om jeg skulle blive tjekket for det, da jeg ved, at så snart jeg smider p-pillerne, så får jeg den først kommende mens og de resterende udebliver. Jeg får det måske engang hver tredje-fjerde måned. Og jo så har jeg da også meget hår diverse steder, men nu ved jeg ikke lige om det er specille steder du mener. Ja undskyld jeg deler det, men eksempelvis får jeg på tæerne, som er meget maskulint at få...

Jeg kan desværre ikke rigtigt afhjælpe mit shopping gen, men har sagt til mig selv at jeg må kun købe bodies... I neutrale farver selvfølgelig...

Godt du kunne bruge det.

Uden at vide noget, da jeg jo ikke er specialist, så kunne det godt lyde lidt PCO(S)-agtigt, hvis du kun har mens hver 3.-4. måned - hårene på tæerne har jeg også, de er kommet tilbage, da jeg smed pillerne :) Ellers er det typisk på overlæben, op mod navlen og ved brystvorterne, jeg har/har haft det (sorry også her for the details :)) Nogle har også mange hår på indersiden af lårene.

Jeg synes, du skal snakke med din læge om en henvisning til gyn, nu hvor du ved, hvordan din krop plejer at være uden pillerne, men lægen vil nok helst give det nogle måneder for at se, hvad der sker. Min egen læge syntes det var helt i orden at sende mig videre, da der ikke rigtigt var sket noget 3-4 måneder efter p-pillestop. Og det har været så dejligt for mig for første gang i mit liv at få regelmæssig mens (altså nuværende cyklus er så den første, der kommer til at ligge på normalen, som er mellem 21 og 35 dage). Før i tiden havde jeg måske max 3 menstruationer om året - og så er det jo ikke så forudsigeligt, hvornår man er fertil + der er langt mellem forsøgene.

Det er helt ok med den shopping, og du ved jo, at det bliver brugt - og forhåbentlig snart :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du kunne bruge det.

Uden at vide noget, da jeg jo ikke er specialist, så kunne det godt lyde lidt PCO(S)-agtigt, hvis du kun har mens hver 3.-4. måned - hårene på tæerne har jeg også, de er kommet tilbage, da jeg smed pillerne :) Ellers er det typisk på overlæben, op mod navlen og ved brystvorterne, jeg har/har haft det (sorry også her for the details :)) Nogle har også mange hår på indersiden af lårene.

Jeg synes, du skal snakke med din læge om en henvisning til gyn, nu hvor du ved, hvordan din krop plejer at være uden pillerne, men lægen vil nok helst give det nogle måneder for at se, hvad der sker. Min egen læge syntes det var helt i orden at sende mig videre, da der ikke rigtigt var sket noget 3-4 måneder efter p-pillestop. Og det har været så dejligt for mig for første gang i mit liv at få regelmæssig mens (altså nuværende cyklus er så den første, der kommer til at ligge på normalen, som er mellem 21 og 35 dage). Før i tiden havde jeg måske max 3 menstruationer om året - og så er det jo ikke så forudsigeligt, hvornår man er fertil + der er langt mellem forsøgene.

Det er helt ok med den shopping, og du ved jo, at det bliver brugt - og forhåbentlig snart :loveshower

Ååååh jeg bliver helt nervøs nu, det er præcis de steder jeg døjer med behåring...

Nåå jeg tror da lige jeg skal et smut til lægen når jeg kommer hjem til Danmark igen.

lige pt sidder jeg i Chicago og føler mig lidt alene... :unsure

Well, jeg er meget glad på dine vejne at din mens fungerer igen - fingers crossed...

Er der nogle bestemte typer der gerne får PCO/S: undervægtige, overvægtige etc etc?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER