evita

Langsigtet projekt baby

95 indlæg i dette emne

Så hopper jeg fra Bryllusklar til Babyklar, efter et langt og dejligt år på Bryllupsklar.

Jeg vil starte med at introducere mig selv:

Jeg hedder Eva Astrid Ekman Schirakow, er 27 år gammel og kommer fra København - nærmere betegnet Frederiksberg.

Jeg er udlært kok i december 2008 og startede i lære som konditor oktober 2009, hvor jeg havde brugt 9 måneder på at arbejde i blandt andet hjemmeplejen - Frederiksberg Kommune og i Summerbird på Værnedamsvej. Jeg afslutter min konditor uddannelse i Juni 2012. - Den er nu afsluttet pr. 5. juli :balloons

Derudover blev jeg gift med min eneste ene, Christian, den 9. Juli 2011, efter præcis to års forlovelse.

Vi mødte hinanden via dating.dk og har ikke kunnet undvære hinanden siden mandag d. 14. Januar 2008 hvor vi for første gang mødtes.

Christian er IT-mand og selvstændig.

Sammen har vi to små hunde: Bertram fra 16. Maj 2008 og Nanna fra 10. Juli 2009. De er af racen Parson Jack Russel Terriers.

Hvad angår projekt baby......

Vi har hele tiden talt om, at vi selvfølgelig gerne vil have børn. Dog har jeg altid haft holdningen, at hvad angår mig selv, så ville jeg være færdig udlært og gift før jeg fik børn. Heldigvis bakker Christian op omkring begge punkter. Og det sidste punkt er jo opfyldt.

Det andet punkt mangler endnu, min uddannelse, men vi har talt om, at starte med at prøve lige op til min svendeprøve, således at jeg forhåbentlig er gravid dagen for udlæring eller derefter...

Det var lidt om mig til at starte med, men mon ikke i hører meget mere fra mig.... :-)

Beslutningen er taget...

P-pille stop eller ej???

Navne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

velkommen til og held og lykke med uddannelse og baby projekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Håber du bliver rigtig glad for at være her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Håber du bliver rigtig glad for at være her :)

Tusinde tak for velkomst.... Jeg er sikker på at jeg får lige så mange glædelige timer herinde som på Bryllupsklar.... Lige så mange tårer, grin og smil... :( :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :balloons Dejligt med endnu en fra søster BK!

Vi er heller ikke heeeelt gået i gang endnu. Og jeg kan love dig for at man bliver utålmodig af at være herinde ;)

:goodluck - når I altså kommer så langt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Tusinde tak.... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :balloons Dejligt med endnu en fra søster BK!

Vi er heller ikke heeeelt gået i gang endnu. Og jeg kan love dig for at man bliver utålmodig af at være herinde ;)

:goodluck - når I altså kommer så langt!

Jaaa og selv rigtig mange gange :goodluck når i når så langt. Det med utålmodigheden kan jeg (desværre) allerede mærke, bare ved at sidde og læse nogle indlæg fra andre brugere... Jøses, siger jeg bare....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa og selv rigtig mange gange :goodluck når i når så langt. Det med utålmodigheden kan jeg (desværre) allerede mærke, bare ved at sidde og læse nogle indlæg fra andre brugere... Jøses, siger jeg bare....

Tak! :)

Men du er ikke alene om din utålmodighed - jeg har den også! ;) Og jeg ved slet ikke hvornår vi kan komme i gang med projektet. Det er lige til at blive tosset af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :)

Men du er ikke alene om din utålmodighed - jeg har den også! ;) Og jeg ved slet ikke hvornår vi kan komme i gang med projektet. Det er lige til at blive tosset af!

Uuuuhha, jeg er ret sikker på, at jeg ved hvordan du har det... Og tosset er ikke ordet :-)

Håber ellers at du har det godt, og er kommet dig oven på bryllupsræset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :goodluck

Tak, Lapooh... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og rigtig meget held og lykke! :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuhha, jeg er ret sikker på, at jeg ved hvordan du har det... Og tosset er ikke ordet :-)

Håber ellers at du har det godt, og er kommet dig oven på bryllupsræset...

Bryllup hænger mig langt ud ad halsen. Er næsten ikke på bryllupsklar mere - har ikke en gang fået skrevet min beretning færdig. Haha ;)

Så det er godt man nu kan være tosset her i stedet for. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Taaaak.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllup hænger mig langt ud ad halsen. Er næsten ikke på bryllupsklar mere - har ikke en gang fået skrevet min beretning færdig. Haha ;)

Så det er godt man nu kan være tosset her i stedet for. :)

Uuuuuhhh Jeg ved præcis hvad du mener. Cirka 3-4 dage før brylluppet fik jeg også bare NOK. Gik næsten ikke engang ind og tjekkede når folk havde skrevet til mig. Respekt for de piger der fortsat er derinde og kan holde det ud efter flere år... Jeg har bare fundet ud af, at dét kan jeg så IKKE.

Men troede sgu at jeg var halvt unormal når nu jeg ikke kunne holde det ud, så rart at høre, at du også har det sådan.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuhhh Jeg ved præcis hvad du mener. Cirka 3-4 dage før brylluppet fik jeg også bare NOK. Gik næsten ikke engang ind og tjekkede når folk havde skrevet til mig. Respekt for de piger der fortsat er derinde og kan holde det ud efter flere år... Jeg har bare fundet ud af, at dét kan jeg så IKKE.

Men troede sgu at jeg var halvt unormal når nu jeg ikke kunne holde det ud, så rart at høre, at du også har det sådan.... :-)

Haha. Hvor er det dog dejligt at finde ud af man ikke er alene. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og held og lykke når I går i gang. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til... Ja dating.dk er stedet at møde en fantastisk mand :loveshower ... Held og lykke med jeres projekt baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuhhh Jeg ved præcis hvad du mener. Cirka 3-4 dage før brylluppet fik jeg også bare NOK. Gik næsten ikke engang ind og tjekkede når folk havde skrevet til mig. Respekt for de piger der fortsat er derinde og kan holde det ud efter flere år... Jeg har bare fundet ud af, at dét kan jeg så IKKE.

Men troede sgu at jeg var halvt unormal når nu jeg ikke kunne holde det ud, så rart at høre, at du også har det sådan.... :-)

RETTELSE: næsten 3-4 UGER FØR BRYLLUPPET...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og held og lykke når I går i gang. :-)

Tusinde tak, Andromeda...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til... Ja dating.dk er stedet at møde en fantastisk mand :loveshower ... Held og lykke med jeres projekt baby

Tusinde tak, Sinning.... Du har måske selv mødt manden på dating.dk???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaaa det er længe siden jeg egentlig var online sidst. Men det betyder nu ikke, at jeg ikke har tænkt på dette site flere gange.

Idag, mandag, har jeg fri. Jeg har sat mig på sofaen med hjemmelavet guacamole, naanbrød, chips, trøffelkugler og sodanvand. Manden min er på arbejde og hundene sover.

JEG BURDE VÆRE GLAD. NYDE DET. Det gør jeg bare ikke. Jeg er modløs, tung om hjertet og trist. Desværre har jeg før lidt af en depression men det er ikke den der trænger sig på.

Flere gange har min mand sagt at jeg skal blive bedre til at slappe lidt mere af og det er jeg IKKE god til.

Jeg har i hemmelighed taget nogle stress tests på nettet og de er helt oppe i det røde felt. "slap af" "alarm - kontakt din læge"...

Nu er jeg ikke typen der går på netdoktor.dk, for så fejler jeg præcis det der står på siden og egentlig tror jeg heller ikke på sådanne tests...

Men nu har jeg vågnet med hjertebanken, kvalme etc det sidste lange stykke tid samt jeg har ultra nemt ved tårer. Bare det at skrive dette oplæg kan få tårerne frem...

Er jeg stresset? Mine tanker flyver omkring mig: Jeg har været deprimeret for nogle år siden, nu er jeg måske stresset, hvordan vil jeg så kunne håndtere at få et, to eller tre børn?

Vil jeg overhovedet blive en god nok mor, eller får de kommende børn bare en stresset og deprimeret mor??

Jeg har brug for jeres råd og støtte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER