Morpige

Kan de sige det?

71 indlæg i dette emne

tak piger :) Ja hvad der end sker har jeg da lært at jeg skal tjekke for fremtiden :)

Men for pokker det er ringe at han ikke engang beklager det der er sket eller tjekker det tøj han har liggende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak piger :) Ja hvad der end sker har jeg da lært at jeg skal tjekke for fremtiden :)

Men for pokker det er ringe at han ikke engang beklager det der er sket eller tjekker det tøj han har liggende

Det er jeg helt enig med ham om, alle laver sgu da fejl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbrugerklagenævnet siger at sagen er oplagt og jeg har retten på min side, men de kan ikke gøre noget fordi det er under 500 kr.

Hun var målløs over butikkens håndtering af sagen

ja og advokathjælp er for dyrt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor ærgeligt at forbrugerklagenævnet ikke kan hjælpe.

Når det er solgt som et sæt, mener jeg klart at det er en mangel ved varen at det ikke er samme størrelse.

Kunne være fedt, hvis du havde en bekendt der var advokat, der lige kunne sende et formelt brev på brevpapir med logo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj hvor er det bare surt :(

Dårlig service fra deres side :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Jeg kender en advokat. Men jeg må vælge at give slip, så det ikke bliver en "livssag"

Men jeg har gjort det at jeg har skrevet et brev til Ticket2Heaven istedet:

Hej

Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg har købt et Ticket2heaven regnsæt ved X, men de har leveret mig bukser i 122 og jakke i 134, og selvom det er deres fejl, så hverken undskylder de eller ønsker at bytte.

Jeg er klar over at det ikke er jeres problem, men jeg ville høre om det er muligt at købe jakken (eller bytte) til str. 122 igennem jer, uden bukserne. Det er et blåt regnsæt med stjerner og fleece.

Lad mig høre nærmere.

Butikken svarer iøvrigt ikke på mine mails mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da et træls dilemma. :kram

Jeg ved godtnok ikke lige hvad du kan gøre. Synes du har håndteret sagen meget flot. Synes dog butikken har handlet forkert. De har ihvertfald sikret dem et dårligt omdømme ved ikke at hjælpe dig ud af situationen, som jeg mener de kunne have løst noget bedre.

Jeg håber det giver positiv respons og at det lykkes for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da et træls dilemma. :kram

Jeg ved godtnok ikke lige hvad du kan gøre. Synes du har håndteret sagen meget flot. Synes dog butikken har handlet forkert. De har ihvertfald sikret dem et dårligt omdømme ved ikke at hjælpe dig ud af situationen, som jeg mener de kunne have løst noget bedre.

Jeg håber det giver positiv respons og at det lykkes for dig :kram2

tak skal du have :)

Jeg har skrevet om historien her på et andet forum og der skriver nogen at det jo kan være pakket forkert allerede fra TTHs side og det kan være at de så vil hjælpe. Nu får vi af se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yiepie :yiepie :yiepie :yiepie :yiepie :yiepie :yiepie :yiepie :yiepie

Gode nyheder - da jeg kom hjem fra træning lå der sørme 2 mails. Den ene fra butikken:

Hej.

Jeg er netop blevet kontaktet af Ticket to Heaven og jeg kan forstå at du har talt med dem og at de sender dig et nyt sæt, så jeg konakter ikke forbrugerstyrelsen. Dermed burde sagen være afsluttet.

og den anden fra TTH:

Hej

Træls oplevelse, men du skal sende os jakken så ombytter vi den til str. 122. Det er jo vores fejl u anset om du havde opdaget det med det samme eller senere.

Du kan sende den til nedenstående adresse att.: Karin Albæk, så sender jeg den anden str. ligeså snart det kan lade sig gøre.

Så nu er jeg meget meget meget glad :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt!!! :yay

Jeps, er bare mega glad nu :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt de vil bytte den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt. Total respekt for at du blev ved :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt.. Godt træk at du kontaktede dem.. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en skøn opdatering :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en skøn opdatering :super

ja ikke, har pakket jakken og sender den fluks i morgen tidlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :glad Så er der da retfærdighed til. Godt du kæmpede for det, og at det lykkedes. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok tænkt mange gange om jeg skulle svare på din Update.

Pernille du ved at jeg syntes du er en stjerne og kæmper for ret til alle, dette er ikke for at træde dig over tæerne. Og jeg er glad for at det er lykkes dig at få det i de rigtig str.

Men jeg syntes bare på ingen måde at det er ok at kontakt Ticket To Heaven direkte, da de ikke har noget med pågældende sag at gøre. Og som jeg ser det er de nødt til at give sig for ikke at dårlig omtale, og derfor et hak i tuden på deres produkt.

Det er dem som kommer til at bøde for fejlen som ikke har med dem at gøre, da det er imellem dig og sælger.

:balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TTH "mister" jo intet - de får jo en tilsvarende jakke, og de kan jo sælge sættet enten som "umage par" eller hver for sig... Det koster dem jo INTET at producere den jakke :) Og jeg er da sikker på de er interesseret i at deres kunder tænker positivt om produktet - nok var det en dårlig service i butikken, men jeg ville da også tænke at det jo fra første fair er TTH der har lavet en fejl.. :)

Jeg synes du har håndteret det flot - du har jo forsøgt en løsning med dem du købte dem af, også synes jeg sgu det er i orden at gå "til chefen" bagefter.. Fedt at du får jakken byttet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt ok at I har andre holdninger end mig :) Men jeg skrev også om dette på et andet forum og det viser sig at mange har været i lignende situation og har kontaktet TTH direkte. Det er TTH der pakker tøjet og derfor dem der har lagt det forkert sammen, så jeg læser det ud af deres mail. I min verden, når man har en rettighed man ikke kan få gennemtrumfet i første led, så må man gå til næste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER