Nitzen1987

Hvor køber I jeres tøj?

19 indlæg i dette emne

I sidste uge købte jeg for første gang tøj hos Ellos :) Og jeg blev positivt overrasket, da jeg modtog mit tøj i mandags, så det er bestemt ikke sidste gang, at jeg gør det :) Ellers er der et par butikker i Randers storcenter, hvor jeg af og til køber tøj... Og jeg kan også sagtens finde på at købe tøj i Føtex, hvis jeg finder noget til en godt pris, der tiltaler mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er også meget forskelligt her. Faktisk er det ikke så tit igen, at jeg køber tøj. Jeg køber nok en del på nettet. Asos har jeg købt en del ved, og også på trendsales har jeg fundet nogle gode ting. Bukser køber jeg dog som regel i fysiske butikker, da jeg synes det er meget svært med pasform osv. Har f.eks købt i H&M på nettet, og de passer bare slet ikke til min figur (eller mangel på samme<9 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også meget forskelligt her. Faktisk er det ikke så tit igen, at jeg køber tøj. Jeg køber nok en del på nettet. Asos har jeg købt en del ved, og også på trendsales har jeg fundet nogle gode ting. Bukser køber jeg dog som regel i fysiske butikker, da jeg synes det er meget svært med pasform osv. Har f.eks købt i H&M på nettet, og de passer bare slet ikke til min figur (eller mangel på samme<9 ;)

Jeg bestiller heller aldrig bukser over nettet... dem vil jeg prøve inden jeg køber, da der er STOR forskel på, hvordan de sidder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det meste tøj, i mit skab er fra Vero Moda, men med mange Bilka køb blandet ind. Jeg går ikke op i hvilket mærke der sidder bag i, så længe det sidder godt og er pænt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gravidtetetstøj har jeg købt i h&m, m en inden købte jeg for det meste i Zizzi eller solo, og men også i h&m og bilka.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mest H&M, Vila og Vero Moda - godt blandet op med noget Companys, asos og diverse andre butikker.

Jeg elsker at shoppe tøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Primært Vero Moda og H&M. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som regel en lokal butik, Vero Moda, Føtex, Bilka- også har Ellos og HM også tit noget spændende :rolleyes

Da vi skulle have været til TT-koncert faldt vi over NewYorker - sådan en lille butik, med monster meget billige tøj- vil vi gerne have til Jylland :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som regel en lokal butik, Vero Moda, Føtex, Bilka- også har Ellos og HM også tit noget spændende :rolleyes

Da vi skulle have været til TT-koncert faldt vi over NewYorker - sådan en lille butik, med monster meget billige tøj- vil vi gerne have til Jylland :glad

Nu ved jeg ikke lige hvor i Jylland du er fra.. Men NewYorker findes i både Vejle, Kolding og Århus og sikkert også andre steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mest H&M, Vila og Vero Moda - godt blandet op med noget Companys, asos og diverse andre butikker.

Jeg elsker at shoppe tøj ;)

Det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har primært H&M, Vila, Vero Moda, Benetton, Zara og så Lee jeans, da de er de eneste der laver længde 35 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellos, Kvickly og Bilka samt genbrugsbutikker; primært ubrugt tøj, der kommer direkte fra tøjbutikkerne og derfor kan købes for en slik. Elsker genbrugsbutikker - har gjort så mange gode kup, som fx. Billi Bi sko til 25 kr eller Munthe Plus Simonsen bukser også til 25 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er meget forskelligt, hvor jeg køber tøj. Jeg shopper både over nettet med også i bilka og Nanna, føtex, H&M og hvad de ellers hedder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meste af mit tøj er fra H&M, men kommer jeg i Bilka og tøjet er pænt og sidder godt ryger det også ned i kurven :) Men jeg har også en del fra Vero Moda..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber som regel tøj i H&M eller på Asos.com. Jeans køber jeg som regel i Zizzi's afdeling i Solo. Og ellers syer jeg også en del tøj selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker Vero Moda, det er lige min stil så der kan jeg altid bruge penge. ;-)

Ellers er H & M også god.

Jeg kan også købe tøj i Føtex eller Kvickly hvis jeg synes de har noget pænt, det holder generelt bare ikke så godt og bliver hurtigt forvasket synes jeg.

Jeg tør ikke rigtig købe tøj på nettet for det er så besværligt at skulle sende det tilbage hvis det ikke passer! Har prøvet Ellos en enkelt gang, men den ene bluse var 3 numre for lille og den anden sad som et telt på mig selvom de begge var str. 40/42! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M, Zara, Gina Tricot, Vero Moda, Pieces, New Look, Primark og engang imellem også lidt Føtex og Kvickly. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber meget af mit tøj i Magasin og H&M, men jeg køber også en del tøj i småbutikkerne i Elmegade og i Istedgade. Jeg elsker små butikker og gerne steder hvor de syer det selv, eller kun har tøj der er produceret i få antal :loveshower Hvis jeg havde råd, så gik jeg i Dixie Grey`s skønne kjoler hver eneste dag :7himmel Det er klart min yndlingsbutik... Ud over de nævnte steder, køber jeg også tøj på nettet og surfer gerne længe rundt, for at finde noget specielt. Lige som, at jeg kan gå i 20 butikker på en dag, uden at købe noget, bare for at blive inspireret :whistling

De bedste fund er dog næsten altid på loppemarkeder.... Senest var jeg til Fashion Flea på Nørrebro. To skønne nederdele, en kjole med print af vandkander, et par meget fine læderhandsker og to cardigans fra Edith og Ella, til den nette sum af 350,- :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meste af mit tøj er fra Vila, Vero Moda og Only. :) Og så er der lidt tøj udenfor kategori (mærker jeg aldrig har hørt om før, arvet tøj og tøj fra rejser).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER