Nitzen1987

Tror at jeg har haft en biokemisk graviditet

56 indlæg i dette emne

Sender dig en masse god og positiv energi og håber på, at der stadig er et lille mirakel i maven!! :bd :bd :bd Kan godt forstå, at det bliver nervepirrende at tale med lægen i morgen, men som du selv skriver, så bliver det også godt, at få en afklaring.

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et par billeder af morgenens test - billeder som jeg først har taget her til aften... Hvis I ser meget godt efter kan I ane teststregen helt ude i højre side af testfeltet...

DSC00521.jpg

DSC00522.jpg

og sådan så testen ud i morges lige efter, at jeg havde taget den

DSC00459.jpg

synes ikke at man kan se teststregen på billedet men både manden og jeg kunne svagt ane den, men synes at den var placeret underligt i test-resultatfeltet... Og så var den jo ultra svag :o

Ved ikke om I kan se teststregen? Men den er der og er lidt tydeligere... men synes at teststregen sidder helt "forkert" på testen.... den sidder langt ude i siden... som sagt er jeg bekymret over at teststregen er så svag sammenlignet med søndagens test, selvom det godt nok er to forskellige testmærker, men det tænker jeg bare ikke burde gøre den vilde forskel :unsure

DSC00113.jpg

Kort tid efter at jeg havde testet i morges fik jeg lidt frisk lyserødt blod på papiret da jeg tørte mig og det var der også de to efterfølgende gange jeg var på toilet frem til kl. 11, hvorefter der intet har været! Og på trods af lidt frisk blod på papiret kom der aldrig noget i mit bind, dog var der lidt brunlig udflåd - som jeg hidtil har haft i dagen(e) op til mens - men der har heller ikke været noget af det siden i middags.... :unsure

Er meget meget spændt på hvad min læge siger i morgen.... Er og har jeg overhovedet været gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om du fik min besked tidligere, men jeg havde mange problemer med den type test du har brugt der. Ligner den i hvert fald. Måske det ligesom min var en dårlig test? Jeg håber i hvert fald. Ønsker Jer al held og lykke hos lægen i morgen. Du vil være i mine tanker :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu har jeg så fået brunt udflåd igen <_< frygter virkelig, at mens kommer i morgen :( Men nu må vi se hvad der sker og se hvad lægen siger i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ååh søde dog.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha krydser fingre for dig idag. hvor er det bare ikke sjovt for jer med alt den uvished. knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det i dag du skal til lægen?

Håber det bliver et positivt besøg, og satser ligesom de andre på at det er en dårlig test og at alt er som det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh øv øv det er bare ikke sjovt har selv prøvet det en kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en opdatering fra mit lægebesøg, der ikke gjorde mig meget klogere, end jeg var i forvejen <_<

Jeg medbragte en urinprøve som jeg havde taget her i morges og den blev testet for at finde ud af, om jeg er gravid... Lægens graviditetstest viste, som mine egne - en meget svag teststreg, så jeg er gravid! Men hun kunne ikke fortælle mig om graviditeten er ved at gå i sig selv igen, nu jeg har brunlig udflåd i mit bind og lidt frisk blod, når jeg tørrer mig efter toiletbesøg... <_< Så lægens plan er, at jeg skal vente 1-2 uger og så se tiden an og så tager vi en test mere, når jeg når så langt...

Så status lige nu er, at jeg ikke tør at gøre mig de store forhåbninger, men det eneste vi kan gøre er at se tiden an og så håbe på at spiren bliver der... Men indtil videre ER jeg GRAVID! Men synes godt nok at uvisheden er hård... Manden har foreslået, at jeg tester igen i morgen, men jeg vil se efter om jeg kan vente med at teste igen indtil på søndag....

Men som lægen sagde så er jeg jo ikke ret langt henne - ifølge hendes beregning er jeg kun 4+0. Lige nu er det den smule blod jeg har der bekymrer mig, selvom jeg ved, at der er nogle kvinder, der bløder lidt på det tidspunkt hvor de normalt ville have fået menstruation, selvom de er gravide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh søde, håber virkelig at det hele er som det skal være, og at det bare er din krop der driller lidt.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige siddet og sammenlignet testresultaterne jeg har fået i denne uge sammen med testresultaterne jeg havde, da jeg var gravid inden min MA

Denne test blev taget da jeg var 3+6 i min sidste graviditet, hvor jeg ventede tvillinger

36.jpg

og så lige et billede fra i går hvor jeg i følge lægens beregning var 3+6

DSC00459.jpg

Jeg bevarer håbet lidt endnu og tænker, at det ikke er unormalt, at teststregen ikke er mere tydelig, når det faktisk kun er 2+1 siden at jeg testede positivt for ÆL....

Der har ikke været nogen som helst former eller farver for blod på papiret eller i trusseindlægget, siden i formiddags....

Så håbet lever - og jeg er lidt optimistisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Håber det er fordi du ikke er længere henne at den ikke er mere tydelig. Jeg kan godt forstå hvis du vil forsøge at vente lidt med at teste igen

:kram :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk på, at man danner mere hcg når man er gravid med tvillinger. Jeg håber at det er årsagen til forskellen på de to graviditetstests og at du stadig er gravid!

Jeg hepper i hvert fald på dig! :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk på, at man danner mere hcg når man er gravid med tvillinger. Jeg håber at det er årsagen til forskellen på de to graviditetstests og at du stadig er gravid!

Jeg hepper i hvert fald på dig! :goodluck

:bd :bd :bd

Jeg er gravid - det sagde lægen, men spørgsmålet er om den hænger i eller dør ud....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at den lille spire bliver siddende hvor den skal!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser for at den bliver sidden derinde til den er blevet en stor og dejlig baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne altså ikke lade være med at tage en test her til morgen.... og der var der i hvert fald ikke noget at tage fejl af :)

Dagnes test

DSC00524.jpg

DSC00526.jpg

og så lige et billede fra 4+1 sidste gang jeg var gravid

41.jpg

og til sidst et billede af de tre teste jeg har taget indtil nu

DSC00529.jpg

så efter hvad jeg kan se, så udvikler teststregen sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeee :-) :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det dejligt testen udvikler sig :yay

Håber rejen bliver hvor den skal :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :glad :yay :wee :wee :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes man kan se en tydelig udvikling. Håber at den forsætter og at du stopper med det pletbløderi... Krydser virkelig fingre for synes bare det er jeres tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER