Glowin

Ventetøj - Linksamling

17 indlæg i dette emne

Hey piger,

Jeg har været byen rundt UDEN held .. har desperat brug for et sted at købe ventetøj - specifikt bukser = jeans.

Har I nogle gode links? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt mine i H&M, og jeg er glad for at jeg kunne prøve dem på, for nøj hvor er der stor forskel på størrelserne synes jeg. Jeg mener jeg gav 349,- for mine cowboybukser og 249,- for hørbukser, men er ikke helt 100 % sikker. Har du ikke en H&M i nærheden??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majken - du skal da ud til Anita design i Tjørring! (Eller bruge netshoppen ;) )

Mors mave/ Anita design

Ellers har A-Z/ Bilka nogle gange nogle fine ting til prisen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majken - du skal da ud til Anita design i Tjørring! (Eller bruge netshoppen ;) )

Mors mave/ Anita design

Ellers har A-Z/ Bilka nogle gange nogle fine ting til prisen!

Det svinger meget fra butik til butik hvad de har for "min Bilka" har tæt på intet.. 2 forskellige slags leggins og 3 t-shirts var hvad der var at byde på da jeg kiggede sidst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det svinger meget fra butik til butik hvad de har for "min Bilka" har tæt på intet.. 2 forskellige slags leggins og 3 t-shirts var hvad der var at byde på da jeg kiggede sidst..

Nej når det ikke er i avisen, så er det ikke meget der er at komme efter - men når tilbuddet er der, så plejer der at være 2 slags cowboy bukser og sådan. Jeg ville holde øje med tilbudsavisen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej når det ikke er i avisen, så er det ikke meget der er at komme efter - men når tilbuddet er der, så plejer der at være 2 slags cowboy bukser og sådan. Jeg ville holde øje med tilbudsavisen!

Okay på den måde, jeg tror jeg deler by med nogle der hamstrer som sindsyge, for her er aldrig noget.. biggrin.gif

Men nu er Esbjerg også en skod by og shoppe i, sådan generelt set ikk tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en del hos H&M. com :) Ellers har jeg købt lidt brugt også på Trendsales, der er ofte nogle der sælger nogle pakker med en masse tøj i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mine i H&M, og jeg er glad for at jeg kunne prøve dem på, for nøj hvor er der stor forskel på størrelserne synes jeg. Jeg mener jeg gav 349,- for mine cowboybukser og 249,- for hørbukser, men er ikke helt 100 % sikker. Har du ikke en H&M i nærheden??

Var i H&M idag og prøve.. problemet er at de er smalle i benene dem de har og det kan jeg slet ikke ha' - det skal være bootcut.

Majken - du skal da ud til Anita design i Tjørring! (Eller bruge netshoppen ;) )

Mors mave/ Anita design

Ellers har A-Z/ Bilka nogle gange nogle fine ting til prisen!

Bilka / A-Z stopper med at føre mamma mærket .. Jeg fik hamstret en del graviditetstrusser (YAY!) og en flot silketrøje.. men det var det.. kunne være jeg skulle prøve den lidt større Bilka i Kolding imorgen.

Men .. vil da lige kigge forbi Anita ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i H&M idag og prøve.. problemet er at de er smalle i benene dem de har og det kan jeg slet ikke ha' - det skal være bootcut.

Bilka / A-Z stopper med at føre mamma mærket .. Jeg fik hamstret en del graviditetstrusser (YAY!) og en flot silketrøje.. men det var det.. kunne være jeg skulle prøve den lidt større Bilka i Kolding imorgen.

Men .. vil da lige kigge forbi Anita ;)

Du skal være velkommen til at kigge forbi hvis det passer dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for dem fra mama licious, min er købr i strut på fælled vej og er bootcut, men er da ret sikker på at man kan finde dem på nettet. Størelserne svare til jeans fra only.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mamalicious og de har altså bare nogle gode jeans! Er normalt ikke jeanspige, men for hulan det er jeg blevet. Har du evt. overvejet at købe dem brugt? Der er et hav af tråde på TS, dba.dk og andre fora hvor det sælges i fin stand og til billige penge... Jeg har selv købt en del brugt og ikke været skuffet... :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vi ikke lige smide denne tråd op igen? Nu begynder tiden nemlig, hvor jeg SNART skal til at købe ventetøj.

Meget gerne med konkrete butikker i trekantsområdet. Jeg ved Penny Lane i Vejle skulle have lidt ventetøj, men ellers aner jeg intet udover H&M og varehusene.

Nogle der ved mere en mig? Evt bare nogle gode hjemmesider, hvor det er nemt at sende retur, hvis de ikke passer i størrelse?

Og hvad med sommertøj? Jeg skal på krydstogt i Caribien( :yay ) om 3 uger - der er stramme comboybukser måske ikke lige et hit...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vi ikke lige smide denne tråd op igen? Nu begynder tiden nemlig, hvor jeg SNART skal til at købe ventetøj.

Meget gerne med konkrete butikker i trekantsområdet. Jeg ved Penny Lane i Vejle skulle have lidt ventetøj, men ellers aner jeg intet udover H&M og varehusene.

Nogle der ved mere en mig? Evt bare nogle gode hjemmesider, hvor det er nemt at sende retur, hvis de ikke passer i størrelse?

Og hvad med sommertøj? Jeg skal på krydstogt i Caribien( :yay ) om 3 uger - der er stramme comboybukser måske ikke lige et hit...

Såååååååååååååå misundelig!!!!!! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan så afsløre af Bilka ikke sælger ventetøj længere! Var lige derude i dag, og de sælger kun undertøj - intet andet.

Tilgengæld kunne den flinke Bilka-dame fortælle at Trine K (mener jeg den hedder) som ligger i en sidegade til Vejle gågade sælger billgt og godt ventetøj - så det skal jeg da helt sikkert tjekke ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Såååååååååååååå misundelig!!!!!! :whistling

He he - jeg bruger også enhver lejlighed der byder sig, til at sige det højt :D :D :D

Og jeg glæder mig som et lille barn - længe siden jeg har haft det sådan! Men gruer lidt for hvad jeg skal have på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg jo ikke bruge ventetøj, men hvor er det sjovt med de der "sjove" t-shirts.... "Jeg er ikke fed - Jeg er gravid!" GENIAL trøje!!

Min veninde havde en trøje hvor der stod "If you squeeze me, I'll pop" :loveshower Så sødt... Hun havde også en trøje hvor der stod.. "Who's my daddy??" :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER