Nitzen1987

Hvornår kan man teste?

9 indlæg i dette emne

Mine cyklusser har i de sidste tre cyklusser haft en varighed af 24 dage.... Jeg har sat min testdag til dag 26 i min cyklus - medmindre at den bliver "nulstillet" inden pga. mens.... Min ÆL lå på dag 13.... Jeg skal teste mandag, men overvejer om jeg skal teste søndag, hvor manden og jeg har 1 års bryllupsdag... Men er det for tidligt til at kunne påvise noget - g-testerne siger jo at man kan teste den dag mens udebliver, men gælder det også, hvis ens cyklus er kortere end de gennemsnitlige 28-29 dages cyklusser???? Det er jo kun 12 dage efter min ÆL... Hvad meer I?

Hvad mener I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige tidligst 14 dage efter ÆL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige tidligst 14 dage efter ÆL

Enig.. :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede 10 dage efter ÆL og den var positiv ;)

Så jeg vil mene du godt kan teste, men være forberedt på den kan være negativ :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede også tidligere, men tror nu jeg vil vente til 14 dage efter ;) Bare for at være "mere sikker" på testen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vent et par dage,endet kunne være sjovt hvis du fik en positiv test på jeres bryllupsdag

:goodluck :goodluck Når du skal teste :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdagen er uafhængig af cykluslængden, da den jo afgøres af antallet af dage fra sidste mens første dag og indtil ÆL. Testdagen er altid 14 dage efter ÆL uanset hvor mange dage der gik inden ÆL indtraf.

Når det så er sagt, så er der jo mange (ca. 65%, tror jeg) der kan teste positiv et par dage før 4+0 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens teste og håbe på en positiv test - jeg gik dog langt over, så mist ikke håbet hvis den er negativ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kloge siger jo når man er 4+0 men rigtig mange kan godt fremtrylle en svag positiv test lidt før (hvis man altså er gravid)

Jeg ville nok teste (men hvornår ville jeg ikke det *G*)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER