tville1978

Når i har haft ferie

14 indlæg i dette emne

glæder i jer så til at komme på arbejde?

Jeg er igang med den sidste uge af min ferie, og jeg er nu ved at forberede mig på, at jeg skal på arbejde på mandag og jeg glæder mig :D

Jeg har haft en skøn ferie, men nu savner jeg alle mine søde kollegaer og selvet arbejdet.

Min store dreng er også nået dertil, hvor han savner sin børnehave. Så det bliver gost at skulle igang igen.

Hvad med jer?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt klart :loveshower

Det er nok derfor jeg har vært ved at skule på barsel denne gang :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

heller ikke her, elsker at tøffe rundt og råhygge med ungerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej ikke lige det vilde. Vi startede på skolen i mandags, og hold da op vi får et intens skoleforløb med rigtig mange opgaver....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej bestemt ikke :(

Er slet ikke glad for mit job længere og det gjorde godt nok ondt i naven i mandags da jeg sagde farvel til trunten og farmand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej bestemt ikke :(

Er slet ikke glad for mit job længere og det gjorde godt nok ondt i naven i mandags da jeg sagde farvel til trunten og farmand :(

:( Sådan skal det bare slet ikke være :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mindes aldrig at have glædet mig til, at skulle på job igen :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at slippe for mine egne unger... sådan 3 uger med alle 5 hjemme er noget hårdt og manden og jeg savner alenetid (både helt alene og kun os to sammen), så selvom det har været dejligt bliver det nu også godt at komme tilbage til de lidt mere stille og rolige hverdage igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er da glad for mit arbejde.. men glæder mig aldrig til at komme tilbage.. kunne holde fri for evigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har før haft det sådan, at efter 2-3 uger, så glædede jeg mig til det blev hverdag igen. Men denne gang er det anderledes... Jeg skal starte på mandag efter 2 ugers ferie og jeg gider IKKE! <_< Jeg er vist lidt gået i barsels-mode allerede :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Sådan skal det bare slet ikke være :kram2

Tak :)

Nej, men sådan er det blevet det sidste års tid. Startede med omrokeringer, nedskæringer, en god kollega blev sendt et andet sted hen, jeg røg i kulkælderen (desværre aldrig sygemeldt) og føler mig bare så alene med de resterende 3 kollegaer og chefen for der er alt for meget hønsegård og dårlig stemning :( Der er favorisering, bag-om-ryggen-snak etc.

Ønsker at finde noget andet, men det er svært.

Undskyld til TS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Nej, men sådan er det blevet det sidste års tid. Startede med omrokeringer, nedskæringer, en god kollega blev sendt et andet sted hen, jeg røg i kulkælderen (desværre aldrig sygemeldt) og føler mig bare så alene med de resterende 3 kollegaer og chefen for der er alt for meget hønsegård og dårlig stemning :( Der er favorisering, bag-om-ryggen-snak etc.

Ønsker at finde noget andet, men det er svært.

Undskyld til TS

Det er da helt i orden. Jeg håber det bliver bedre på jobbet, eller at du får fundet noget andet :kram2

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg GLÆDER mig!!

Men.. det bliver jo nok først engang til marts eller lign ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER