42 indlæg i dette emne

:lol :lol Men synes nu det lyder til at du tager det ret pænt. Jeg ville nok have placeret mig midt på et glat gulv, iført beskyttelsesdragt og en ukrudtsbrænder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha er glad for at jeg ikke er i dine sko Christina :haha jeg var flygtet for længe siden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op i har da rigtig fået husdyr må man sige... Ej det lyder sku ikke særlig hyggeligt... Får helt myrekryp ned af ryggen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol Men synes nu det lyder til at du tager det ret pænt. Jeg ville nok have placeret mig midt på et glat gulv, iført beskyttelsesdragt og en ukrudtsbrænder!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså din stakkel. :kiss

Du er altid velkommen i gæsteværelset... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det lyder hyggeligt, sov dejligt med dine nye venner :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol Men synes nu det lyder til at du tager det ret pænt. Jeg ville nok have placeret mig midt på et glat gulv, iført beskyttelsesdragt og en ukrudtsbrænder!

:ditto

:haha kan lige se det for mig :haha Kan også nogle gange have lyst til det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha er glad for at jeg ikke er i dine sko Christina :haha jeg var flygtet for længe siden :lol

Jeg ved bare ikke rigtig hvor jeg skal flygte hen :lol Og klokken er også mange :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op i har da rigtig fået husdyr må man sige... Ej det lyder sku ikke særlig hyggeligt... Får helt myrekryp ned af ryggen...

Jeg er faktisk blevet bedre til kryb, efter vi er flyttet herud, og det siger rigtig meget :blink Men kunne de da bare blive udenfor :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså din stakkel. :kissDu er altid velkommen i gæsteværelset... ;)

Tak søde :D

Hmm det lyder hyggeligt, sov dejligt med dine nye venner :balloons

Jeg kommer til at sove fantastisk :rolleyes Jeg har lige tændt lyset i soveværelset og håber det lokker krybet frem, hvis der er noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja glemte da lige, da jeg havde fået jaget katten ud af soveværelset var jeg lige ved at gå ind i en edderkop, der hang ned fra loftet :puke Der var jeg tæt på, at tage mine ting og gå :wacko

Lyder egentlig fuldstændig vanvittigt, når jeg ser det skrevet, men det er bare vores hverdag :D Men det følger jo så bare med, når man bor lige op af et vildt hegn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja glemte da lige, da jeg havde fået jaget katten ud af soveværelset var jeg lige ved at gå ind i en edderkop, der hang ned fra loftet :puke Der var jeg tæt på, at tage mine ting og gå :wacko

Lyder egentlig fuldstændig vanvittigt, når jeg ser det skrevet, men det er bare vores hverdag :D Men det følger jo så bare med, når man bor lige op af et vildt hegn :rolleyes

Din mand kan være glad for at han ikke bor sammen for mig - for jeg havde skreget indtil edderkopper, frø og biller var væk :blush er hundeangst for dem... især edderkopper og frøer :puke Jeg går helt i selvsving, når jeg møder en edderkop i vores lejlighed :rolleyes (min mand mener at jeg er en anelse hysterisk :unsure )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din mand kan være glad for at han ikke bor sammen for mig - for jeg havde skreget indtil edderkopper, frø og biller var væk :blush er hundeangst for dem... især edderkopper og frøer :puke Jeg går helt i selvsving, når jeg møder en edderkop i vores lejlighed :rolleyes (min mand mener at jeg er en anelse hysterisk :unsure )

Min mand er bange for edderkopper :D Og specielt korseddekopper skal han ikke i nærheden af :lol Så her hjælper det ikke at skrige :D Jo frøen kan han sagtens tage op og flytte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Det lyder som et rent cirkus hjemme hos jer.. :) Kan godt forstå hvis du til tider føler dig jaget fra hus og hjem, men det er da altid noget du selv kan se det komiske i det.. :respekt (Jeg havde nok ikke været helt så "cool", som du er.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej undskyld :lolhit den med naboens kat var altså for sjovt! frøer og biller er jeg ligeglad med og edderkopper til en vis størrelse, men de skal sku ik kravle på mig eller bosætte sig på mine ben :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok du er modig :respekt Jeg havde ikke overlevet en nat, det er da helt sikkert :lolhit

Var i haven i forgårs for at flytte et stykke hæk..og kom ind med en mini-mini-mini flåt kravlende op ad armen, et knappenålshoved var dobbelt så stor som flåten, og jeg troede egentligt først det var en mini edderkop.. Har garanteret set vældig morsom ud, da jeg efter jeg havde smidt flåten ned i askebægeret OG mast det OG sat ild til den, dansede fandango i stuen, i et forsøg på at få den der klamme fornemmelse ud af kroppen igen.. Jeg kan simpelthen ikke klare insekter og slet ikke flåter. Er så skide bange for dem :(

Jeg tog hævn igår, og klippede hækken voldsomt, og slog græsset så lavt som maskinen tillod det.. Fame om jeg skal ha flåter i min have! Så nu er min have anti-flåt-venlig!

Btw, så lider jeg af insektofobi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det med katten der glor op på dig :lolhit :lolhit jeg var hoppet skrigende op i lampen :lolhit :lolhit

men sikke mange "husdyr" i holder jer :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, noget af det kan jeg nikke genkendende til. Og jeg var SÅ parat til at flytte hjemmefra lørdag aften, da vi pludselig havde en kat herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Det lyder som et rent cirkus hjemme hos jer.. :) Kan godt forstå hvis du til tider føler dig jaget fra hus og hjem, men det er da altid noget du selv kan se det komiske i det.. :respekt (Jeg havde nok ikke været helt så "cool", som du er.. :rolleyes

Jeg bliver nødt til, at se det sjove i det ellers mister jeg det sidste af min normalitet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej undskyld :lolhit den med naboens kat var altså for sjovt! frøer og biller er jeg ligeglad med og edderkopper til en vis størrelse, men de skal sku ik kravle på mig eller bosætte sig på mine ben :bask

Jeg kunne også sagtens grine, af den med katten, da jeg så hvad det var :D Jeg var først ude i, om det var en rotte :puke

Billerne har jeg nu heller ikke noget imod. De skal bare ikke skravle ind i vores paneler, når jeg skal sove, og lyder som mus :D

Edderkopperne, til en vis størrelse, er jeg blevet meget mere cool med efter vi er flyttet herud - og fordi jeg er gift med én, der også er bange for dem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok du er modig :respekt Jeg havde ikke overlevet en nat, det er da helt sikkert :lolhit

Var i haven i forgårs for at flytte et stykke hæk..og kom ind med en mini-mini-mini flåt kravlende op ad armen, et knappenålshoved var dobbelt så stor som flåten, og jeg troede egentligt først det var en mini edderkop.. Har garanteret set vældig morsom ud, da jeg efter jeg havde smidt flåten ned i askebægeret OG mast det OG sat ild til den, dansede fandango i stuen, i et forsøg på at få den der klamme fornemmelse ud af kroppen igen.. Jeg kan simpelthen ikke klare insekter og slet ikke flåter. Er så skide bange for dem :(

Jeg tog hævn igår, og klippede hækken voldsomt, og slog græsset så lavt som maskinen tillod det.. Fame om jeg skal ha flåter i min have! Så nu er min have anti-flåt-venlig!

Btw, så lider jeg af insektofobi..

Flåter kan jeg heller ikke døje :wacko De skal bare holde sig langt væk, men dem har vi desværre også mange af (p.g.a det vilde hegn). Det er så mest kattene de hopper på.. Har måtte fjerne to på Tilde, og det syntes jeg ikke er så voldsomt, taget i betragtning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det med katten der glor op på dig :lolhit :lolhit jeg var hoppet skrigende op i lampen :lolhit :lolhit

men sikke mange "husdyr" i holder jer :puke

Det var nu også meget sjovt, for den kat kan virkelig bare glo fjoget på én :lol Han kan da heller ikke forstå, at han ikke bare kan komme herind og få mad :D Men han er nu hyggelig ;) Han kommer ofte og sidder foran vinduet ind til Tildes værelse, til stor fryd for hende :)

Ja vi havde ikke lige drømt om, at skulle have så mange husdyr :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, noget af det kan jeg nikke genkendende til. Og jeg var SÅ parat til at flytte hjemmefra lørdag aften, da vi pludselig havde en kat herinde.

Jeg sad faktisk og læste din statusopdatering og skulle til at svare, da der så var slagsmål herinde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oh my god hvor er i ramt. men tænker, at om ikke det er godt for noget? og så tænker jeg

edderkopper = ingen fluer, da de spiser dem.

frøer= ingen dræbersnegle, da de spiser dem.

biller = pas den har jeg ikke et bud på

naboens kat= hmmm naboen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER