Girl Next Door

Er vi for meget "veninder" herinde?

138 indlæg i dette emne

Jeg har spekuleret over noget i noget tid efterhånden, tænkt over om BK er ved at blive FOR veninde agtig? Vil lige skrære ud i pap at dette er MIN holdning, måske er det ikke tilfældet, og noget JEG kun ser. Og det er IKKE møntet på nogen bestemte personer, så det er ikke skrevet for at støde nogen! Så er det på plads! :)

Jeg synes efterhånden at alt det folk bitcher over der er på andre fora, er ved at ske her. Der er i mine øjne ved at være et hiraki, og der bliver "klappet" mere og mere ryg (synes jeg)

Jeg tænker lidt om BK er ved at være så gode "veninder" at man bliver lidt mere magelig? At folk føler de bare kan "belære" andre fordi "vi er jo så gode venner alle sammen"?

Jeg kan mærke på mig selv at jeg trækker mig længere og længere væk fra BK. Netop fordi jeg føler der er så stort et hiraki, eller grupper, om i vil. Mine tråde og besvarelser bliver sjældent kommenteret (dette er IKKE skrevet for at folk nu skal stime til mine tråde og besvarelser og kommentere dem!) og føler mig faktisk mere og mere overset. Måske jeg burde skrive og sende nogle flere kram rundt, men synes måske bare ik jeg har behovet for at være med i ALLE tråde. Jeg tænker lidt.. Kan man ik være en del af "sammenholdet" hvis ikke man er aktiv med 50+ besvarelser om dagen?? Jeg har ikke behov for at få 10.000 besvarelser, for ærlig talt, så kigger jeg aldrig på hvor mange besvarelser jeg har skrevet, for jeg skriver der hvor jeg føler jeg kan bidrage med noget, har en kommentar, kan overkomme et kram osv. Tit er jeg på fra telefonen, og orker sku ik de lange besvarelser, så der bliver kun kommenteret på det der lige springer mig i øjnene.

Måske er det her bare en gang galde jeg lige skal ud med, måske er jeg den eneste der har det sådan her, måske er der flere der har det sådan? Nu har jeg i hvert fald fået det ud, og så må folk selv bestemme om jeg bare er en "gal" kvinde der lukker luft ud, eller hvad. :)

Tak fordi i læste med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men jeg tror ikke man kan undgå det uanset hvor man kommer i verdenen. Til en fest hvor ingen kender hinanden, vil dem der snakker mest, jo også snakke mest - og de vil måske mødes senere, hvor dem der ikke siger noget overhovedet, ikke bliver inviteret. Og som jeg erfarer der så er det sådan på alle foraer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt den altid vil være der. Det der undrer mig lidt er at der efterhånden har været flere tråde hvor der bliver hentydet til at BK er bedre end andre fora på det punkt, men jeg synes bare at BK er ved at ende med at blive lige sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skriver nu heller ikke en bunke besvarelser om dagen, men jeg føler da, at folk herinde læser hvad jeg skriver og der bliver da også svaret tilbage. Jeg prøver at svare i de tråde hvor jeg kan, ellers giver jeg et kram, så folk kan se at jeg har læst og tænker på TS. Jeg føler ikke selv at der er et stort hiraki herinde, som jeg ellers har oplevet andre steder. Dog har jeg stødt på kommentarer hvor jeg tænker - hvad gik galt her ?

Ang rygklapperier - jeg klapper ryg hvis jeg er enig, ellers sender jeg et kram eller den her :balloons bare for at vie ja vi er uenige men vi skal alle være her.

Men hvor er der ikke rygklappere, det sker jo også i vores daglig, på arbejdet, blandt venner og familien.

jeg går nu heller ikke op i hvor mange besvarelser jeg har, jeg skriver som jeg har tid og lyst til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt den altid vil være der. Det der undrer mig lidt er at der efterhånden har været flere tråde hvor der bliver hentydet til at BK er bedre end andre fora på det punkt, men jeg synes bare at BK er ved at ende med at blive lige sådan..

Ja BK er så stort nu at det er klart der kommer noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se at nogle stykker har trukket sig herinde fra. Jeg ved ikke hvorfor. Men aner at der sker et eller andet i krogene. Og det ærgrer mig. (Ps. jeg behøver ikke at få historierne, vil helst være objektiv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se at nogle stykker har trukket sig herinde fra. Jeg ved ikke hvorfor. Men aner at der sker et eller andet i krogene. Og det ærgrer mig. (Ps. jeg behøver ikke at få historierne, vil helst være objektiv)

sådan har jeg det også, så øv, men ved at en har trukket sig pga tidsmangel, men ville vende tilbage når tiden bliver til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lidt følge dine tanker, og har også tænkt over det engang imellem. Jeg tror det er svært at undgå at der er rygklap. Jeg har enkelte gange undladt at svare i en tråd fordi jeg føler at jeg ville gå mod flertallet i tråden og fordi de der har gjort det har fået en eller anden kommentar jeg har undret mig over. Det er heldigvis sjældent men de dukker op engang imellem.

Jeg synes det er ærgerligt hvis du og andre trækker sig væk herinde fra for det er rart der kommer forskellige holdninger og meninger frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror desværre også, at mange er bange for at svare, som Loneb siger hvis svaret er mod flertallet. det synes jeg er trist, for det er da spændende at høre alle vinkler, altså hvordan andre ser på de forskellige ting, at få lidt modspil på den gode måde.

Jeg føler ikke jeg er med i kliker eller en del af et hiraki, jeg svarer både "mangeskriverne", de nye og dem der læser med og meget meget sjældent skriver, og dem med den helt modsatte holdning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige - jeg kender og kan se det TS snakker om RIGTIG meget.

Det er blandt andet derfor jeg er stoppet lidt med at opdatere min tråd, derfor jeg ikke rigtig skriver i andres tråde mere..

Jeg synes at det er fedt, at nogle herinde er så tætte og knyttede, at de kalder sig for veninder - men så kommer rygklapperiet også automatisk, de besvarer og læser somregel kun hinandens tråde og hvis der er en anden bruger der ikke deler samme mening eller sender kram, så bliver der åbent "bitchet" over det.

Jeg kan godt li' BK og jeg kan godt li' at vi er så forskellige herinde, men jeg kan tilgengæld også se nogle af de "hieraki" træk TS snakker om og også derfor jeg lidt har "givet op" i at få besvarelser herinde.

Men igen jeg kan godt li' det herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige - jeg kender og kan se det TS snakker om RIGTIG meget.

Det er blandt andet derfor jeg er stoppet lidt med at opdatere min tråd, derfor jeg ikke rigtig skriver i andres tråde mere..

Jeg synes at det er fedt, at nogle herinde er så tætte og knyttede, at de kalder sig for veninder - men så kommer rygklapperiet også automatisk, de besvarer og læser somregel kun hinandens tråde og hvis der er en anden bruger der ikke deler samme mening eller sender kram, så bliver der åbent "bitchet" over det.

Jeg kan godt li' BK og jeg kan godt li' at vi er så forskellige herinde, men jeg kan tilgengæld også se nogle af de "hieraki" træk TS snakker om og også derfor jeg lidt har "givet op" i at få besvarelser herinde.

Men igen jeg kan godt li' det herinde :)

lige i dit tilfælde, får jeg ikke svaret i din tråd, men det er bestemt ikke fordi at jeg ikke læser i den. (måske andre her det lige sådan og så med andre tråde)

jeg tror til gengæld at mange læser med herinde, men bare ikke skriver.Og ja jeg er en af dem, der følger et par tråde tæt. Men det holder mig ikke fra at læse andre tråde eller svare hvis tiden er til det. Men hvornår jeg sidst selv har oprettet en tråd, kan jeg ikke huske, så det er nok noget tid siden. Men jeg har kun oplevet "bithcing" i en tråd herinde, men måske jeg så bare ikke læser nok med til at opleve det andre steder :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøy synes du er modig at starte sådan en tråd :respekt . Der er et par stykker herinde der ved hvordan det gik mig sidst jeg startede en lignende tråd i et andet forum :rolleyes

Dernæst - Hvor er jeg glad for at se hvor positivt det bliver taget i mod!! Det synes jeg virkelig er dejligt at se.

Jeg har også småbemærket at der er det såkaldte heraki træk herinde.. Ikke så meget, men det kan ses lidt. Jeg tror det er alle steder, nogle steder værre end andre - Og jeg tror ikke der er så meget man kan gøre ved det desværre. Ikke desto mindre er det super ærgeligt hvis det bliver for sammentømret en "gruppe" imellem, og at denne gruppe sammen får "latterliggjort" en tråd eller står sammen om at punke en eller flere personer i hovedet, fordi de finder emnet i en tråd helt forkert, eller at den er myndiget på dem. Siger ikke at det er herinde - for så meget ved jeg ikke om BK endnu, er her ikke så meget (endnu :whistling ) - men det er set andre steder, og jeg håber virkelig ikke det også kommer her til.

Hilsen Joxi :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige i dit tilfælde, får jeg ikke svaret i din tråd, men det er bestemt ikke fordi at jeg ikke læser i den. (måske andre her det lige sådan og så med andre tråde)

jeg tror til gengæld at mange læser med herinde, men bare ikke skriver.Og ja jeg er en af dem, der følger et par tråde tæt. Men det holder mig ikke fra at læse andre tråde eller svare hvis tiden er til det. Men hvornår jeg sidst selv har oprettet en tråd, kan jeg ikke huske, så det er nok noget tid siden. Men jeg har kun oplevet "bithcing" i en tråd herinde, men måske jeg så bare ikke læser nok med til at opleve det andre steder :blush

Sådan tror jeg mange har det. Jeg læser også rigtig mange af trådene herinde, men det er ikke altid jeg svarer. Nogen følger jeg tættere end andre, men sådan tror jeg altid det vil være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøy synes du er modig at starte sådan en tråd :respekt . Der er et par stykker herinde der ved hvordan det gik mig sidst jeg startede en lignende tråd i et andet forum :rolleyes

Dernæst - Hvor er jeg glad for at se hvor positivt det bliver taget i mod!! Det synes jeg virkelig er dejligt at se.

Jeg har også småbemærket at der er det såkaldte heraki træk herinde.. Ikke så meget, men det kan ses lidt. Jeg tror det er alle steder, nogle steder værre end andre - Og jeg tror ikke der er så meget man kan gøre ved det desværre. Ikke desto mindre er det super ærgeligt hvis det bliver for sammentømret en "gruppe" imellem, og at denne gruppe sammen får "latterliggjort" en tråd eller står sammen om at punke en eller flere personer i hovedet, fordi de finder emnet i en tråd helt forkert, eller at den er myndiget på dem. Siger ikke at det er herinde - for så meget ved jeg ikke om BK endnu, er her ikke så meget (endnu :whistling ) - men det er set andre steder, og jeg håber virkelig ikke det også kommer her til.

Hilsen Joxi :balloons

jeg kan tydeligt huske dengang du startede en lign. tråd et andet sted. Tror aldrig jeg glemmer måden den blev modtaget på.

Jeg synes det er super godt med en sådan tråd, det får os alle til at huske på, at vi altså er en del herinde, omend at vi selvfølgeligt ikke kan være "veninder" med alle, så kan vi respektere hinanden og svare en tråd, selvom det ikke er en af dem fra "hirakiet" eller de "populære/kendte" ( det lyder lidt ondt når jeg skriver sådan, men håber at det ikke forstås sådan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo en af de mere aktive herinde, og jeg synes det er en super god tråd/emne at starte, og kæmpe :respekt for trådstarter at tage emnet op. Men jeg synes jo netop godt om BK, fordi der er plads til at tage emner som dette op, også selvom det ikke er et nemt emne.

Jeg oplever ikke et hieraki herinde, om det så er fordi, at jeg er en del af det, eller om det handler om, at jeg ikke ser det, eller er opmærksom på det ved jeg ikke.

Men jeg er en af dem, som læser de overskrifter, som jeg finder spændende, og er meget i smalltalk afdelingen, fordi det er der jeg kan relatere til mest. Jeg følger også med i en del behandlingstråde, hvor overskudet ikke altid er der til at svare, fordi jeg ikke altid helt ved, hvad jeg skal skrive.

Men jeg synes, at det er rigtig godt, at der bliver gjort opmærksom på det, så alle oplever BK, som et rart sted at være. Og her skal være plads til forskelligheden, for det er det, som gør os kloger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg så også lige fra mobilen, men synes da lige du skulle have et svar med på vejen :)

Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke får læst og svaret alle de tråde jeg ville. Nogle gange læser jeg dem, og tænker at jeg vil svare senere, når jeg er på computeren. Mange gange glemmer jeg det desværre bare (er lidt gammel i det) ;)

Der er også nogle gange, hvor jeg læser, og har lyst til at svare, men ikke gør det. Primært fordi jeg ikke mener jeg behøver skrive noget, der er direkte i kontrast med hvad trådstarter skriver. Andre gange har jeg oplevet, at ts direkte skriver, at der ikke ønskes kommentarer i en bestemt retning- og det var måske den retning jeg ville have skrevet hvis jeg skulle svare. Der har været enkelte episoder, hvor jeg har nægtet at svare- men det er heldigvis engangssituationer.

Jeg kunne godt være bedre til at skrive "imod" strømmen. Som regel undlader jeg at svare. Jeg skriver til gengæld ikke, hvis jeg ikke mener hvad jeg skriver. Jeg oplever ikke så meget hierarkiet herinde- og slet ikke i forhold til inde på andre fora. Om det så skyldes, at jeg normalvis er ret aktiv herinde ved jeg ikke helt- jeg er jo lidt afhængig ;)

Anyway, så synes jeg det er fint du laver sådan en tråd, der lige får os til at stoppe op og tænke. Men jeg ville være meget ked af, hvis du trækker dig herinde fra. Selvom jeg ikke altid får svaret i din tråd, så læser og følger jeg dig, og sender dig ofte en tanke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ov og så tænker jeg lidt, at rygklapperi det handler om en defination af hvad der menes med ordet rygklapperi.

For mig er det, at man altid indtager samme holdning, som andre på forummet, kun for at være venner. At man altid er enig også selvom, at man egentlig ikke oprindelig mener det. Og at man ændre sin mening kun for at være enig med en bestemt person.

Jeg opretter jo ofte tråde herinde, for netop at få flere syn på sagen, og jeg synes jo netop, at der er plads til, at vi skal være enige. Man kan sagtens se forskelligt på tingene uden, at det betyder krig eller uvenskaber. Jeg har haft nogle hæftige politiske debatter med en tidligere bruger herinde, fordi vi ser forskelligt på tingene, men det var i mine øjne bare med til at gøre dette forum interessant, og vi kunne jo sagten snakke sammen alligevel, og være gode venner trods de uenigheder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super emne at tage op. Jeg er på BK stort set hver dag. Jeg elsker BK og at høre så mange forskellige meninger om forskellige ting som muligt. Jeg læser mange tråde jeg ikke svarer på,,,,,,,,skriver kun hvis jeg har noget at skrive eller giver et :kram hvis jeg synes. Det er jo ikke fordi jeg ikke vil skrive, men hvis man ikke har noget at tilføje, ja så får jeg altså ikke svaret noget.

Rygklapperi,,,,,,,,det synes jeg til gengæld der er lidt af. Altså at der bliver svaret på noget og samtidig skrevet at hvis man har gjort sådan og sådan, ja så må man da skulle have hovedet undersøgt. Når stemningen er sådan i et indlæg, ja så er det ikke altik man eller jeg orker at tage den op, selvom det måske var her man burde. Men jeg er her for at få adspredelse og slappe af noget tid. Vil gerne debatere, ja elsker faktisk at debatere, men da ikke med udgangspunkt i at jeg er tosset fordi jeg har en anden holdning end andre.

Jeg er ikke særlig god til at oprette oplæg selv,,,,,,,,,,mest fordi jeg er nervøs for, at nogle af mine arbejdsrelationer kan se hvad jeg skriver herinde, og det er jeg bestemt ikke interesseret i. Ikke fordi jeg skriver noget der ikke må komme frem i lyset, men synes det er svært at skrive man gerne vil være gravid og så er der nogle af mine elevers forældre der har læst det og ved det. Men jeg kunne selvfølge bare give mig selv et mere anonymt navn,,,,,,,,,,,men nu har jeg jo lige kæmpet mig op til at komme i det fortrolige forum:-)

Hieraki har jeg ikke oplevet,,,,,,,,,,,,,,er med sikkerhed ikke en del af et, da jeg slet ikke skriver med nogen herinde og jeg ikke tror nogen rigtig ved hvem jeg er. Men der er da nogen der skriver meget og nogen mindre og det skal der vel også være plads til.

Nå men som jeg startede med at sige synes jeg BK er et skønt sted og glæder mig til sommerferien er slut, så der kommer lidt mere aktivitet herinde:-)

Hanne:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens se hvad det er du mener.

Men jeg ser det egentlig ikke som det store problem. Der er jo lidt nogle modsætninger i det. For hvis man på den ene side savner svar i sine tråde, men på den anden side ikke er den store fan af rygklapperi, så er det jo lidt svært at få det som man vil have det. Tit er der jo ikke så meget andet at svare end: "held og lykke" el. "håber du får det bedre" osv.

Og hvis man selv svarer i andres tråde, så er der nok også større sandsynlighed for at folk svarer i ens egne tråde. Det er jo på den måde at man lærer hinanden at kende. Efterhånden er der jo kommet flere og flere herinde, så naturligvis kan man ikke følge alle.

Personligt så følger jeg dem fra min terminsgruppe + andre med termin tæt på mig. Det har jo været mest relevant for mig. Oveni så følger jeg også med i tråde hos dem, der har prøvet at blive gravide længe for at heppe på dem og håbe sammen med dem. De mennesker føler jeg jo så også at jeg kender og her vil jeg jo gerne følge dem videre i graviditetsforummet.

Så som nogle andre også har skrevet, så tror jeg at tingene fungerer meget som de gør i det virkelige liv. Der vil altid være nogen man snakker mere med end andre.

Men jeg håber da bestemt også at du bliver herinde. Din tråd er også én af de tråde jeg følger. Det er bare ikke altid jeg har lyst til at kommentere for meget, fordi jeg jo er en af de heldige der er gravide. Håber du forstår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg må bare ikke være aktiv nok til at opdage sådan noget... det er gået fuldstændig hen over mit hoved :blush Jeg læser da en del herinde og er måske ikke altid lige god til at få kommenteret eller givet en krammer osv. - jeg får ofte primært kun opdateret mine egne tråde og browser så lige igennem om der er kommet nyt i de tråde, jeg plejer at følge.

Men hierakiet kan jeg ikke rigtig se nogen steder - jeg har vidst heller ikke engang lavet nok besvarelser til at komme ind i det "hemmelige" underforum, så jeg må da være en bundskraber af kaliber ;) Jeg kender ikke så mange herinde godt nok til at være "veninder" med dem - jeg giver min mening til kende, hvis jeg har noget at sige, men hvis 20 andre før mig har kommenteret med samme mening som jeg vil ytre, så ser jeg ikke rigtig nogen grund til endnu et af de indlæg...

Er ked af at folk føler sig udenfor, det er aldrig fedt, hvis man føler, at der er klikedannelser (har lige været igennem lignende diskussion på et andet forum) og det er sgu heller ikke fedt, hvis man lægger sit liv ud til "afstemning" at der så ikke er en eneste, der svare på det - men jeg tænker lidt, hvis der bare er en, som kommenterer, er det så ikke også ok? Jeg er glad for hver og en, som skriver i mine tråde og jeg håber da også, at folk ikke synes at mine kommentarer bare er overflødige - det er bestemt ikke meningen med dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke det kan undgåes at nogen føler sig overset ligegyldig hvilket fora man kommer på (har forresten aldrig opdaget en lign, tråd på bryllupsklar?)jeg har da også selv oprettet en tråd med forventning om at få mere end et svar, og det er bare ikke sket - men hey sådan er det - mange læser det kan jeg se, men hvis de nu ikke har noget konstruktivt at skrive til fx hva man gør med en trunte der er bange for vand ;) så blir jeg ikke ked af det. jeg kunne selv sagtens skrive mere herinde, men læser faktisk ikke i så mange underforas og det er ikke alt jeg læser jeg kommenterer på. oftest fordi jeg ikke lige har de gyldne ord at sige. Det kan ikke undgåes at meget aktive skrivere kommere tættere på hinanden og disse personer vil derfor også blive lagt mere mærke til fordi "de er alle vegne" ;) og det er bestemt ikke ment negativt. Jeg tror, at hvis man gør sig selv mere bemærket i flere tråde, så får man også mere respons igen. man kan dog ikke vide det før det er prøvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg må bare ikke være aktiv nok til at opdage sådan noget... det er gået fuldstændig hen over mit hoved :blush Jeg læser da en del herinde og er måske ikke altid lige god til at få kommenteret eller givet en krammer osv. - jeg får ofte primært kun opdateret mine egne tråde og browser så lige igennem om der er kommet nyt i de tråde, jeg plejer at følge.

Men hierakiet kan jeg ikke rigtig se nogen steder - jeg har vidst heller ikke engang lavet nok besvarelser til at komme ind i det "hemmelige" underforum, så jeg må da være en bundskraber af kaliber ;) Jeg kender ikke så mange herinde godt nok til at være "veninder" med dem - jeg giver min mening til kende, hvis jeg har noget at sige, men hvis 20 andre før mig har kommenteret med samme mening som jeg vil ytre, så ser jeg ikke rigtig nogen grund til endnu et af de indlæg...

Er ked af at folk føler sig udenfor, det er aldrig fedt, hvis man føler, at der er klikedannelser (har lige været igennem lignende diskussion på et andet forum) og det er sgu heller ikke fedt, hvis man lægger sit liv ud til "afstemning" at der så ikke er en eneste, der svare på det - men jeg tænker lidt, hvis der bare er en, som kommenterer, er det så ikke også ok? Jeg er glad for hver og en, som skriver i mine tråde og jeg håber da også, at folk ikke synes at mine kommentarer bare er overflødige - det er bestemt ikke meningen med dem...

jo du kan godt komme ind i hemmeligt forum, det er vidst ved 100 besvarelser og du har over 300 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi i gider at svare :kram

Nu er det altså ik fordi jeg sidder og er en bitter k*lling eller overvejer at melde mig ud. Så langt er jeg (heldigvis) ik kommet! :)

Jeg vil os gerne lige pointere at jeg altså heller ik er hellig. Jeg får heller ik svaret alle som jeg gerne ville osv. Jeg læser os MANGE tråde, men får ik altid svaret. Og det er jo heller ik fordi jeg siger det er et kæmpe problem. Jeg siger bare at BK er ik så hellig som det bliver gjort til udtryk nogen gange ;)

Og Joxi jeg husker bestemt godt din tråd på et andet forum. Føj hvor jeg synes tonen var grim deri :( Er glad for du har valgt at give BK en chance, for du er en af dem jeg husker :)

Så tak fordi jeg må ha lov at være en halv sur mokke i dag uden det medfører en halal slagtning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er et godt emne og synes det er en rar tone det bliver 'diskuteret' i. Hurra for det! :yay

Jeg indrømmer da gerne, at jeg har nogen tråde og personer jeg følger mere end andre, men det betyder aldeles ikke, at jeg ikke følger med stort set hele vejen rundt. Jeg synes dog godt jeg kan mærke, at medlemsantallet vokser støt og jeg efterhånden er nødt til bevidst at vælge ikke at følge med i nogen tråde, for ellers så kan jeg simpelthen ikke følge med - synes jo i forvejen godt jeg kan være lidt skræmt over hvor mange timer jeg kan bruge herinde om dagen :whistling

Som andre også siger, så synes jeg dog det er en helt naturlig udvikling, at der altid vil være nogen der er mere aktive end andre og derfor vil føle de 'kender hinanden bedre' og ender i en form for 'veninde-forhold'. Det kan jeg slet ikke se noget forkert i :unsure Ofte, så får man jo igen, når man giver...

Til sidst, så kan jeg sige, at jeg undlader at svare i nogen tråde, fordi jeg selv har været så heldig og velsignet at blive gravid og jeg ikke ønsker at smide det i hovedet på dem der netop opretter tråde om, hvor hårdt det er at kæmpe uden held. Jeg kan huske nogen sagde det om mine tråde, da jeg selv kæmpede og at jeg tænkte det ikke rørte mig, men efter jeg selv er blevet gravid, kan jeg godt genkende følelsen og undlader af og til at svare af hensyn til TS.

Jeg synes ikke jeg har tænkt over, at tonen herinde har ændret sig... Måske det bare er mig der er blind. Jeg elsker i hvert fald stadig BK og taler utrolig tit om piger og/eller tråde herinde ;)

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også et af dem der er på BK hver dag, men som ikke som sådan følger med i andre tråde.. Følger nærmere med hvad der sker og hvad der rør sig herinde.. Jeg kigger også rigtig meget i andre tråde, som regel uden at svarer.

Men det er tydeligt at se at dem der kender hinanden følger hinanden osv, og det er der som sådan heller ikke noget underligt i..

Jeg har *gudskelov* ikke oplevet bitheri over hinanden herinde.. Det er trist at nogen holder sig i skindet for at sige deres mening i "frygt" for at blive nedgjort af andre af en anden mening.. Der burde jo være plads til os alle sammen herinde og alle meninger. Jeg forsøger i hvert fald at give plads til alle, og er ikke bange for at sige hvad jég synes..

Jeg synes BK er et super rart sted at være pga. man kan trække så meget erfaring og gode råd fra andre mennesker.. Man kan i hvert fald altid finde minimum én herinde der har oplevet noget i stil med en selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER