Sookie

babysams babybox

40 indlæg i dette emne

Ej, hvor mærkeligt. Det har jeg slet ikke oplevet.

Gad vide om jeg undlod at oplyse mit tlf. nr.?

Nå, nu skete det også for mig. Falck ringede lige og ville stille nogle spørgsmål, fordi jeg havde været inde på Babysams hjemmeside :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, nu skete det også for mig. Falck ringede lige og ville stille nogle spørgsmål, fordi jeg havde været inde på Babysams hjemmeside :rolleyes

Vær du glad for de fangede dig INDEN du har født.. :rolleyes

Mig fangede de et par uger efter fødslen med en skrigende unge på armen. Jeg endte med at bestille et Falck abonnement (som jeg overhovedet ikke havde brug for) bare for at få den sa#ans sælger ud af røret.. :klap :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær du glad for de fangede dig INDEN du har født.. :rolleyes

Mig fangede de et par uger efter fødslen med en skrigende unge på armen. Jeg endte med at bestille et Falck abonnement (som jeg overhovedet ikke havde brug for) bare for at få den sa#ans sælger ud af røret.. :klap :prik

Ha ha... Ej, hvor fjollet :)

Jeg sagde bare at jeg ikke havde tid. Så spurgte hun om hun måtte ringe en anden dag og så sagde jeg nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... Ej, hvor fjollet :)

Jeg sagde bare at jeg ikke havde tid. Så spurgte hun om hun måtte ringe en anden dag og så sagde jeg nej.

Sindsygt fjollet.. :rolleyes Jeg har aldrig været god til telefonsælgere og så tror jeg godt jeg kan undskylde mig lidt med at hjernen ikke helt fungerer på samme måde, når man står med sin helt nye skrigende guldklump på armen og i en helt ny rolle som mor... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må de godt ringe, hvis man står på Robinson-listen i forvejen?

Niks det må de ikke!

Jeg er ikke blevet ringet op, men jeg står også på Robinsonlisten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal vist ha mig skrevet på den robinson liste.

for er da bare så trææææt af det - overvejer seriøst at skifte nummer.

men hvor træls er det ikk os lige? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu skete det også for mig. Falck ringede lige og ville stille nogle spørgsmål, fordi jeg havde været inde på Babysams hjemmeside :rolleyes

Bare vent - så kommer de næste opkald også snart.

Vores børn osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare vent - så kommer de næste opkald også snart.

Vores børn osv.

<_<

Men jeg tager som regel aldrig telefonen, når der bliver ringet fra hemmeligt nr. Tog den kun i dag fordi jeg ventede et andet opkald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke oplevet det :) men kan heller ikke huske om jeg oplyste nummer..

Men kan da godt forstå at i får nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Under min tid ved Codan har jeg godt nok ringet til en del, fordi de har bestilt den babybox, og forsøgt at sælge dem en eller anden ligegyldig mor-barn-forsikring. :lol

Jeg undskylder meget. ;) Og hold da ferie nogle pressede nybagte mødre man havde i røret nogle gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skete det også for mig - Falck ringede i går... <_< Han fik lov til at sige hvad han gerne ville og så lød han nærmest fornærmet, da jeg ikke ville sige ja tak til et førstehjælpskursus til 1.200 kr. via en telefonopringning? :o Det morede jeg mig lidt over da jeg lagde på :D

Jeg plejer nu efterhånden at være ret god til at håndtere telefonsælgere, men jeg ville faktisk gerne høre hvad det var han ville sælge mig. At jeg så ikke var interesseret da jeg fandt ud af det, var et tilfælde.

De der COOP-pakker - skal man så have sådan et medlemskort for at bestille den? Min mor har nemlig et, så kunne jo lige spørge hende, hvis det er noget værd? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skete det også for mig - Falck ringede i går... <_< Han fik lov til at sige hvad han gerne ville og så lød han nærmest fornærmet, da jeg ikke ville sige ja tak til et førstehjælpskursus til 1.200 kr. via en telefonopringning? :o Det morede jeg mig lidt over da jeg lagde på :D

Jeg plejer nu efterhånden at være ret god til at håndtere telefonsælgere, men jeg ville faktisk gerne høre hvad det var han ville sælge mig. At jeg så ikke var interesseret da jeg fandt ud af det, var et tilfælde.

De der COOP-pakker - skal man så have sådan et medlemskort for at bestille den? Min mor har nemlig et, så kunne jo lige spørge hende, hvis det er noget værd? ;)

Ja, man skal være medlem. Tilgengæld er det en af de bedste gratispakker, kan klart anbefale den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chikanen er faktisk mere eller mindre ophørt.

men det er også fordi at jeg, de sidste 3 gange, har sagt pænt "Hvis du vil sælge noget, vil jeg gerne lige sige pænt nej tak og bede dig om at slette mit nr fra jeres liste, da jeg ikke ønsker flere "gode" tilbud".

Flinke sælgere heldigvis, som var forestående.

Tror faktisk ikke at "unknown" har ringet den sidste uges tid. skønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man skal være medlem. Tilgengæld er det en af de bedste gratispakker, kan klart anbefale den :)

Jamen, så må jeg da lige have fat i min mor ;) Hvor skal man bestille den hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, så må jeg da lige have fat i min mor ;) Hvor skal man bestille den hende?

Fik også min mor til at bestille den til mig, da jeg heller ikke er medlem. Den eneste gratis-pakke jeg benyttede mig af, men syntes også den er rigtig god!

Kan bestilles her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER