Guest

Hold da op hvor jeg sejler idag..

71 indlæg i dette emne

:goodluck det lyder meget lovende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser også fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså... Det lyder godt nok fantastisk :loveshower

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så spændt på om der er noget om mine fornemmelser eller om jeg bliver snydt igen..

Håber virkelig så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Håber at du får en pos. test... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle :)

Endnu en dag er godt igang med spændinger i underlivet.. Jeg er træt og har ingen appetit.. Men det kan der også være en anden årsag til: Jeg har en ELENDIG periode på arbejde og manden skal som tidligere sagt afsted mod Afghanistan på lørdag..

Og ja, har stadig ømme brystvorter når jeg trykker lidt på dem :P

Lige nu tror jeg ikke rigtig på det.. Kender i det? Men når der først er en negativitet så kommer der gerne flere..

Jeg kiggede på testen fra igår morges, igår aftes og der kunne jeg stadig ane aftegningerne - idag var de væk :P Og jeg ved godt man ikke kan regne med dem efter 10 min (ifølge det der står i brugsforvirringen)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test idag..

Stadig ømme brystvorter og spændinger i underlivet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan jo heldigvis stadigvæk nå at ske meget - og det er jo kun en uges tid siden, at du havde ÆL, så det ville være mærkeligt, hvis du allerede nu kunne lave II på en g-test selvom du er gravid... Men alle dine symptomer kan da også meget vel skyldes, at du ikke har det godt på arbejde og er ked af, at din mand skal rejse på lørdag.... :kram vil bare sige at meget kan nå at ske :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også først mene at du kan stole på en negativ test om en uges tid. Ægget er jo kun ved at sætte sig fast på nuværende tidspunkt. Du kan ikke regne med test lige nu :kram2 Afvent og så prøv at teste om en uge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre skriver, tror jeg også først du kan regne med en negativ i næste uge, når du er gået over tid eller har fået mens ;)

Jeg krydser for dig :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en gang er i sgu bare søde :)

TAK :D

Jeg vil forsøge at vente en uges tid mere, men det er svært :P

Og ja, det med arbejde, Afghanistan plus baby er bare MEGET på en gang :( 3 STORE ting som alle fylder meget i mit hoved..

Men jeg tror ikke det er det, som gør jeg har ondt i maven for det er helt nede i underlivet det sidder og spænder.. Men trætheden/søvnproblemer er sikkert et mix af det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige testet igen idag inden mandens afrejse..

Jeg synes jeg kunne se en meget svag nr 2 hvis jeg stod med den rigtig i lyset.. Jeg kiggede væk, og kiggede på den igen flere gange og jeg kunne stadig se den..

Men om det bare er ønsketænkning eller om den virkelig er der må tiden vise... Det er jo stadig meget tidligt, så mon ikke jeg lige skal det en uges tid mere :)

Men jeg har altså stadig ømme og strittende brystvorter.. Mit underliv gør stadig lidt ondt nogen gange.. Får ondt i lænden når jeg går jeg meget - fx ved at være på arbejde nogen dage (ved ikke om det har nogen betydning).. Sure opstød indimellem - nogen gange er det som om det bare sidder i halsen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige testet igen idag inden mandens afrejse..

Jeg synes jeg kunne se en meget svag nr 2 hvis jeg stod med den rigtig i lyset.. Jeg kiggede væk, og kiggede på den igen flere gange og jeg kunne stadig se den..

Men om det bare er ønsketænkning eller om den virkelig er der må tiden vise... Det er jo stadig meget tidligt, så mon ikke jeg lige skal det en uges tid mere :)

Men jeg har altså stadig ømme og strittende brystvorter.. Mit underliv gør stadig lidt ondt nogen gange.. Får ondt i lænden når jeg går jeg meget - fx ved at være på arbejde nogen dage (ved ikke om det har nogen betydning).. Sure opstød indimellem - nogen gange er det som om det bare sidder i halsen..

Hmm.. Der skal vist testes igen om et par dage. :) Men hvor kunne det være dejligt for jer. :goodluck

Jeg må indrømme at jeg har spekuleret MEGET på om jeg mon ved hvem din bedre halvdel er. :rolleyes Eller om min mand ved det. Min stoppede ude på kasernen tilbage i April, han skulle ellers også have været afsted sydpå igen nu her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Krydser mine fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :) Jeg er stadig forhåbningsfuld og håber stregen er tydeligere om en uges tid - det ville være perfekt med sådan en overraskelse efter jeg netop er kommet hjem og har sendt manden til Afghanistan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det først næste lørdag han drager af sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det først næste lørdag han drager af sted?

Nej, har lige sendt ham afsted i eftermiddags...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, har lige sendt ham afsted i eftermiddags...

ja det mente jeg nok :) Så er du ikke helt på toppem :kram2 kommer han så først hjem igen til februar - udover orlov? Tester du ikke igen på tirsdag???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det mente jeg nok :) Så er du ikke helt på toppem :kram2 kommer han så først hjem igen til februar - udover orlov? Tester du ikke igen på tirsdag???

Nej lige præcis nu er jeg ikke på toppen :( Men lige indtil for 5 min siden har jeg faktisk haft det helt ok - men lige nu er jeg helt knækket :( Det er meget surrealistisk at sidde i det igen, jeg har jo længe bare tænkt: der er længe til, men nu kan jeg mærke det har ramt mig.. Han er væk, han er langt væk og han kommer ikke hjem før engang i oktober.. Men ja det er 6 mdr udsendelsen varer, så til februar kommer han helt hjem :)

Jo mon ikke jeg tester tirsdag :) Men tror ikke den er viser noget man kan regne med før fredag.. Ved det ikke :) Tror jeg kommer til at teste flere gange den kommende uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej lige præcis nu er jeg ikke på toppen :( Men lige indtil for 5 min siden har jeg faktisk haft det helt ok - men lige nu er jeg helt knækket :( Det er meget surrealistisk at sidde i det igen, jeg har jo længe bare tænkt: der er længe til, men nu kan jeg mærke det har ramt mig.. Han er væk, han er langt væk og han kommer ikke hjem før engang i oktober.. Men ja det er 6 mdr udsendelsen varer, så til februar kommer han helt hjem :)

Jo mon ikke jeg tester tirsdag :) Men tror ikke den er viser noget man kan regne med før fredag.. Ved det ikke :) Tror jeg kommer til at teste flere gange den kommende uge :)

En af mine veninders mand var udstationeret til Afghanistan sidste år, så kan godt sætte mit lidt ind i, hvordan du har det :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er mine brystvorter ikke ømme mere - hvorfor nu ikke det?

Til gengæld synes jeg har fået lidt mere udflåd end jeg plejer...

Jeg svimlede lidt igen igår...

Hvorfor er min krop ikke bare normal :P Og sender nogle KLARE signaler i stedet for alt det halve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op mine havregryn smagte DÅRLIGT i morges :( Og det er altså ikke fordi de er gamle eller fordi der ikke var sukker på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke testet igen? Det ville jeg altså gøre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER