Guest

Hold da op hvor jeg sejler idag..

71 indlæg i dette emne

Hej herinde :)

Puha jeg har en mærkelig dag.. Vi skulle i Føtex og handle og da vi kom ind, så blev jeg halv-svimmel og har sejlet rundt siden, det prikker i panden (hvis man kan sige det), altså ligesom lige inden man besvimer.. Det er mærkeligt..

Jeg stod med positiv æl-test onsdag eftermiddag og torsdag morgen, så det har vi selvfølgelig udnyttet torsdag og fredag :)

Torsdag aften begyndte mine brystvorter at gøre ondt når man rører dem, og det gør de stadig - synes også den ene ser mere rød ud end den anden, og så synes jeg de er mere stive end de plejer..

Ja, det var lige en melding herfra - synes der sker noget ligepludselig som jeg ikke er vant til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor spændende :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen ide om det har nogen sammenhæng overhovedet, men ja det er da spændende :)

Håber på en MASSE krydsede fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro jeg krydser :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv om onsdag torsdag for ÆL allerede lørdag søndag begyndte min kvalme :o

Så jeg krydser for dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck Håber der er gevindst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres krydsede fingre - håber det virker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:bd :goodluck :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Spændende om det betyder :gravid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det lyder spændene :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også rigtig meget!!!! :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde allesammen :D

Meeen, kan mærke idag at jeg ikke tror helt så meget på det - jeg tør ikke rigtig..

Hvornår skal jeg teste i tror i? Jeg har ingen ide selv - jo måske om 2 uger?

Jeg har sejlet lidt idag også og der har været lidt gang i mit underliv... Men igen, ved ikke om det er det eller om det måske er frustrationer over arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm... din mens er ikke regelmæssig vel? For ellers ville jeg teste hvis mens ikke kom som planlagt (jeg gik to dage over tid og testede så)

Men hvis du har haft ÆL torsdag, vil jeg forsigtigt mene at du kan teste fra den 4, da det så er 14 dage efter ÆL. Det vil svare til omkring de 4 uger henne tror jeg. Men jeg har ikke så meget forstand på det :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også teste 2 uger fra ÆL :D

Havde selv samme plan men testede efter 10 dage :whistling

Det er ret spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej min mens er BESTEMT ikke regelmæssig - den har jo ikke været her i 5½ måned :( Men læste lige den anden dag at mens godt kan være brunt - så måske har jeg haft det alligevel, men har jo ikke holdt regnskab de sidste par måneder med det.. Men inden den f****** helt up så svingede den mellem 27 og 36 dage - for det meste omkring 30-33 dage..

Havde jo positiv æl-test onsdag og torsdag.. så hvis det er 14 dage efter ca må det jo være omkring 3. 4. aug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du kan teste fra den 4. Har du fået svar på dine prøver endnu?

Ih... er godt nok spændt på om I lige nåede det inden mandens tur. Ihh... synes det er såå spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke.. Min læge holder jo selvfølgelig ferielukket frem til 5. august :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke.. Min læge holder jo selvfølgelig ferielukket frem til 5. august :(

Ja, det er jo typisk <_<

Men altså... Jeg synes altså det lyder som om der sker et eller andet med dig lige nu. Så nu må vi se om du overhovedet får brug for de resultater :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update:

- Søndag sejlede jeg stadig lidt (endda når jeg sad stille)

- Har stadig ømme brystvorter når man rører dem og trykker lidt (der skal ikke meget til), natten til søndag gjorde det ondt bare dynen snittede..

- Lige nu (og lidt igår) har jeg det lidt som om min mens er på vej (ondt i underlivet)

- Jeg kom til at snydeteste idag (ved godt det er temmelig tidligt) og synes altså jeg kunne se aftegningerne til streg to når man stod med testen mod lyset (det var meget utydeligt så har ikke taget et billede).. Jeg tænker at jeg vil prøve igen på lørdag - hvem ved: måske kan jeg sende min mand til Afghanistan med beskeden om at han skal hjem og være far..

Ja.. Det var vist det - så kryds lige lidt for mig endnu.. BE OM ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor spændende!!!

Jeg krydser rigtig meget! :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER