Guest

Hold da op hvor jeg sejler idag..

71 indlæg i dette emne

Har først lige fået tests hjem idag :P Så imorgen tidlig - der bliver testet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh det bliver spændende, hvad testen siger imorgen :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er sikker på den er positiv i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på den er positiv i morgen.

hvorfor er du så sikker på det? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HÅBER sådan for jer den er positiv i morgen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Fordi da jeg var gravid kunne jeg lige pludselig heller ikke lide de sædvandlige ting mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Fordi da jeg var gravid kunne jeg lige pludselig heller ikke lide de sædvandlige ting mere.

Spændende :)

Hvis du kigger i testhold uge 31 så har jeg taget en test i eftermiddags - det sidste billede jeg har lagt er nemmest at se på - men jeg synes altså det ligner der er en streg (den har ligget i lidt tid ja - men det betød bare at det jeg kunne se, blev lidt tydeligere så jeg kunne tage et billede og andre forhåbentlig kan se det også)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får da lige en update mere :P

Jeg synes der er så mange tegn, så håber virkelig den test snart arter sig og giver klar besked..

Jeg har det SÅ varmt.. Jeg arbejder i en fødevarebutik som ofte er temmelig kølig, men igår måtte jeg smide den langærmede trøje jeg havde på inden under arbejds-t-shirten (og mandag også for den sags skyld) jeg har kunnet stå og sætte frostvarer og kølevarer op i t-shirt uden at fryse..

Jeg synes jeg render meget på wc de første timer af dagen fra jeg er vågnet... Idag fik jeg vist talt til 4-5 gange på de første 4 timer.. Og det er altså ikke fordi jeg drikker meget

Sure opstød/eller smagen af sur opstød når jeg spiser noget syrligt eller salt.. fx tuc kiks eller vingumme

Til frokost spiste jeg et stk brød med leverpostej - sikke en eftersmag det havde :( Nr 2 stk havde ingen eftersmag

Jeg synes jeg kan sove konstant - føler mig træt (jeg sover selvfølgelig ikke helt tungt efter min mand er rejst til Afghanistan - men synes ikke denne træthed har været så slem tidligere)

Ondt i lænden hvis jeg sidder/går/ligger for længe af gangen (ved ikke om det kan vise allerede nu)...

Og det skal lige siges at jeg har det helt ok med min mand er rejst til Afghanistan - det fylder ikke ret meget i min hverdag, men det ligger selvfølgelig i baghovedet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må da sige at det godt kunne lugte lidt af en graviditet! :goodluck Hvor må det være frustrerende for dig, at du ikke får et helt tydeligt testsvar. Jeg håber det kommer i løbet af et par dag! Uvisheden er jo til at blive tosset af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må da sige at det godt kunne lugte lidt af en graviditet! :goodluck Hvor må det være frustrerende for dig, at du ikke får et helt tydeligt testsvar. Jeg håber det kommer i løbet af et par dag! Uvisheden er jo til at blive tosset af!

Det er bare til at blive TOTAL TOSSET af :P Det er helt vildt.. Men ja håber dælme også de der tests vil arte sig snart..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, hvor er det altså spændende med dig. Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende at følge med :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester imorgen igen og så bliver testsene lagt væk i hvert fald weekenden over.. Har lidt på fornemmelsen det hele er indbildning og er bare MONSTER træt af den skide streg der ikke bare tydligere når jeg synes det :) Ved godt jeg er stadig måske er lidt tidligt ude, men for pokker - man bliver vel optimist når man lige pludselig har ÆL :) Synes stadig der er tegn - de forsvinder ikke..

Har igen idag arbejdet i t-shirt hele dagen og med både køl og frost, tisser 4-5 gange de første 5-6 timer jeg er vågen, sur-opstøds-fornemmelse i halsen efter jeg har spist, synes jeg tidligere idag sad med en grum metal-smag i munden.. Men hvem ved - måske er det hele indbildning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare spændende at følge dig :bd

Og tror ikke på at det er ren indbildning, når du har SÅ mange tegn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet igen idag med et andet mærke og synes den viser det samme, men samtidig var der blod på papiret :( Så er min mens nu gået igang efter 6 mdr uden.. Jeg fatter HAT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok underligt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok underligt :blink

Ja det synes jeg også.. har da godt nok hørt om nogen som har lidt mens.. men hvorfor skulle det komme nu når jeg ikke har set det i 6 mdr :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv håber virkelig ikke for dig det er mens. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER