Tinakp

Langt om længe, men nu et farvel...

19 indlæg i dette emne

Jeg troede ikke det skulle ske for os, nu hvor vi i forvejen har været så meget igennem. Men i går nat begyndte jeg at bløde og få smerter i underlivet. Det fortsatte og smerterne blev kun værre - til sidst blev min mand nødt til at ringe til vagtlægen, fordi jeg følte det som om, det var ved at eksplodere indeni mig. Vi vidste at der var noget helt galt. Og vi fik at vide at vi sku køre til akutafdelingen i Herning.

Der gik ikke lang tid før vi fik at vide at jeg var ved at abortere... jeg fik også at vide at smerterne var forståelige, for det tager normalt en uge, for at få alt ud - men det var sket på en dag for mig. Så jeg slipper heldigvis for behandling her efterfølgende. (Det er med at se det positive i tingene...)

Efter ca 1½ time var vi ude af sygehuset igen.

Lige nu sidder jeg med en forfærdelig tomhed indeni mig, samtidigt med at jeg bare er glad for ikke at have ondt mere. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget, der gjorde så ondt - og det gjorde ondt på min mand ku jeg se, fordi han følte sig fuldstændig hjælpeløs.

Jeg håber virkelig at resten af jer herinde for lov til at gennemføre jeres graviditet uden komplikationer og at dette ikke gør at I bliver mere nervøse. Jeg kunne bare mærke at jeg havde brug for at dele det med nogen.

Nyd jeres graviditet og pas godt på jer selv og spiren inde i maven.

Kærlig hilsen Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør mig ondt :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre :( :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg utrolig ked af at høre! :kram2 Håber du hurtigt kommer ovenpå igen! Det er aldrig rart at miste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

:kram :kram :kram

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til jer alle...

Det er rart med lidt medfølelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram er vist det du har brug for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det trist :(

Håber snart du står med II igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina

Det er jeg virkelig ked af på jeres vegne!!!!!!! Det er aldrig sjovt at miste og det eneste positive der er at sige, er at det er bedre det sker så tidligt end at det sker sidst i graviditetetn eller efter barnet er født. Jeg tror på at der er en grund til at et foster går til grunde... Det er selvfølgelig nemt sagt for mig, men jeg håber du kan bruge det alligevel.

Jeg håber I snart har heldet med jer igen og at atter får en lille spire i maven :biglove

Kæmpe :kram2 til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt :kram2 :kram

Du skal endelig skrive dine tanker ned herinde, på den måde hjælper du også dig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :kram føler med dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Supernovamor:

Jeg tror også at jeg er kommet frem til at det trods alt er godt at det sker så tidligt i forløbet. Det ville have været helt forfærdelig at have mærket liv og så miste. Og jeg har det også sådan at der har været noget galt det dette foster og det er en naturlig ting at kroppen udskiller det så. Kroppen er helt utrolig indrettet på den måde...men hold op hvor kan jeg synes at det er uretfærdig, fordi det endelig var lykkedes efter 2 år med frustrationer og fertilitetsbehandlinger...

Mendet positive i det er, at vi kan blive gravide på egen hånd - så vi skal ikke i gang med fertilitetsbehandlinger igen - regner jeg ikke med. Jeg havde været igennem 3 mislykkede inseminations forsøg og da vi ventede på at sku i gang med reagensglasbehandling, blev jeg gravid. Jeg håber bare ik at der skal gå så lang tid igen, som der er gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemi:

Tak for det, det håber jeg også...

Stine:

Tak skal du have -og du har ret, det hjælper nemlig og det er rart at få folks støtte herinde fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for, at det lykkedes nemt og hurtigt for jer næste gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kassia:

Tak for det...det håber jeg virkelig også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER