Ezri

Jeg drømmer hele tiden, at jeg er gravid

10 indlæg i dette emne

IIhhhh!!! Jeg drømmer hele tiden, at jeg er gravid.

I nat drømte jeg foreksempel, at jeg skulle købe ventetøj, og jeg kunne mærke barnet sparke.

Er jeg den eneste, der drømmer om graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det gør jeg også, og vi prøver ikke engang at få et barn mere :rolleyes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke som sådan drømt om graviditet, men har op til flere gange drømt om at teste II

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også de drømme engang imellem..

Synes det er skræmmende hvor "virkelige" de drømme kan være:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg også, inden jeg blev gravid... ved mig gjorde det bare, at jeg blev endnu mere skruk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja de drømme har jeg også haft og været virkelig forvirrede når jeg vågnede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har op til flere gange drømt jeg var gravid, at jeg fødte, eller at jeg var blevet mor... Det kan godt være forfærdelig frustrerende til tider når man så vågner op og finder ud af at det bare var en drøm <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg også mange af.. specielt hvor jeg kan mærke baby sparke inde i maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer mest at jeg allerede har et eller to børn. Det er nok fordi det er barnet jeg glæder mig mest til - ikke graviditeten :)

Men jeg har også drømt at jeg havde stoooor mave på. Det er rigtigt træls at vågne op og opdage at det har man ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg os meget i perioder, og de er som regel meget livagtige, hvor jeg nærmest kan beskrive hvordan barnet så ud (hvis jeg drømte at jeg fødte) hvilket køn, hvad det skulle hedde osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER