Guest

Sådan ser ens have ud

22 indlæg i dette emne

Når der klippes hæk, eller når Gitte hjemme hos os klipper hæk.

27zwvmq.jpg

2unwmmg.jpg

Hækken i baggrunden var en meter breder end den ses der

3326rys.jpg

1jq68p.jpg

Hækken bagved var over 2 meter høj, og er nu næsten klippet ned. Med resultatet af at det nu ligger der.

og så lige hækken ud til vejen, som også er blevet lidt over halveret

16hkryh.jpg

Jeg har skulle tage billederne, og sende til min far, så han kan vurdere, om det er til at køre med på traileren, eller om der skal bestilles en container til at fjerne det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det var da ikke så lidt grene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du har godt nok haft travlt :super :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er temmelig meget have affald. Det er også derfor, vi overvejer, om vi skal have en container til at fjerne det hele, for ellers bliver det til mange ture med traileren.

På billede 3, kan man i baggrunden se forskellen på, hvor jeg er kommet til, det giver lidt et indblik i. hvorfor der er så mange grene til affald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige tilføje, at alt er klippet med håndkraft med det som hedder et Ørneneb, da en almindelig elektrisk hækkeklipper ikke ville kunne tage de tygge grene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige tilføje, at alt er klippet med håndkraft med det som hedder et Ørneneb, da en almindelig elektrisk hækkeklipper ikke ville kunne tage de tygge grene.

åååhhh total ømme arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååhhh total ømme arme

he he he det er nu ikke så slemt idag på 5 dagen. Mangler lige 2 meter, men er simpelthen gået sukkerkold idag. Så måtte stoppe 2 meter før mål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F********CK de har meldt regn imorgen, så må ud og tage det sidste nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da et voldssomt arbejde - respekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God arbejdslyst :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - jeg tænker lidt om det ikke er billigere at købe (eller leje?) en kompostkværn end at leje en container? Så har du også flis til at dække dine bede om ikke andet, så er det NOGET nemmere at køre væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det sidste af hækken klippet, der mangler kun 5-6 grene, som simpelthen var for tykke, og derfor skal de saves ned, og det har jeg ikke armkræfter til idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker os en flis maskine, så fylder det ingenting!

Hilsen hende der lige har (fået hjælp til at) væltet en hæk der var over 2 meter bred, 5-6 meter lang og over 2 meter høj, og den ligger nu i mit bette bed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

problemet med sådan en maskine er bare, at vi ikke har noget sted at sende flisen hen. har kun to bede og de er ikke særlig store resten er græsplæne og grus i indkørslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har da været noget af en omgang :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste nyt er, at vi har bestilt en container til imorgen tideligt. Så vi kan få fjernet alt vores haveaffald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

så er containeren fyldt og afhentet. Det kommer til at koste os 1500 kr at få fjernet det hele. Mine forældre har givet et tilskud på 1000 kr, for så slap minfar for at skulle køre frem og tilbage med traileren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvae.. nu du er færdig, kommer du så lige og ondulerer min hæk også ?? Skal med glæde heppe på imens :whistling :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvae.. nu du er færdig, kommer du så lige og ondulerer min hæk også ?? Skal med glæde heppe på imens :whistling :lolhit

altså så længe jeg bare skal klippe ned, så er jeg klar. Når det derimod gælder om at feje sammen og rydde op, så halter det lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt :respekt du er så sej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af, at jeg ikke har nogle før og efter billeder af hækken. Men jeg har taget af det ene bed:

FØR:

ejwt9z.jpg

EFTER:

jsd5e8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER