Martin

I skal sku da ha blomster

234 indlæg i dette emne

Synes her er rigtig hyggeligt, vi er jo indtil videre et lille sluttet selskab...Men det bliver vi jo nok ikke ved at være med den hastighed der kommer nye medlemmer til :laugh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blomster er dejlige :)

Jeg er rigtigt glad for dette forum. Der er en skøn stemning og jeg synes brugerne er meget åbne og hjælpsomme :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pippelip :stork (siger storke egentlig pip????)

Ja, BK kom jo LIGE på det rigtige tidspunkt - så tak for det :glad

Nu mangler jeg bare at få tid til ikke bare at læse herinde, men også rent faktisk at få skrevet nogle indlæg.... men det KOMMER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne forkæles med blomster

Tillykke med det fine resultat.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så en af dem, der ikke skriver så meget, men er forbi og læse, næste hver dag og nyder at læse om jeres de små :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh- det er da vist efterhånden længe siden man får fået blomster :biglove

Synes det er SÅ hyggeligt herinde, og man får meget mere respons på sine indlæg. Er faktisk næsten kun herinde efterhånden :loveshower

Og så synes jeg det er super fedt, at jer "blå" og "grønne" også er "med" og synlige herinde :super :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pip pip - her i det nordjyske er alle blomster visnet, så nye ville da pynte.

tak for et godt forum, :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fedt at i er tilbage :) følte mig ikke rigtig velkommen da der kom nye ejere..

så nu kan jeg igen følge med og snakke med søde mennesker :) hvor man ikke får besvarelser efter hvor populær man er :D:D:D sååå SUPER!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det er så HYGGELIGT herinde med alle dem man kender fra bryllupsklar.....

Så mange tak for et skønt forum, hvor vi kan fordrive alt vores tid :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da hurtigt vi allerede er så mange herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da hurtigt vi allerede er så mange herinde.

Ja og om ikke så længe, så er vi oppe på 10000 besvarelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pip pip pip :) Jeg er her også, og nyder det!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også super glad for at det gamle BK er tilbage igen. God stemning, friske piger og gode snakke :gp

:7: :7: :7: :7: :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg os gi et lille pip :)

Jeg var ik på BK da Martin og Ki var der, så jeg har lukket helt af når der har emner om deres måde at køre et forum på. JEG har ikke oplevet de ting der er blevet sagt på konkurrerende foras om jer, for jeg synes nemlig i har modbevist dette. I er meget synlige hele vejen rundt på BK, er gode til at komme med en kommentar og er åbne for de forslag vi kommer med. I har gjort et fantastisk stykke arbejde, og synes egentlig i fortjener de blomster.

Så Martin, gi din kære kone de blomster, kig på dem og tænk på de kommer fra de 1000 medlemmere i allerede har på dette forum, så i kan tænke på hvor meget vi sætter pris på jeres store arbejde :loveshower

At vi alle er med fra starten, synes jeg, gør det nemmere at finde rundt i de forskellige underforas og være lidt mere med i de forskellige debatter osv

:lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den store opbakning :)

Jeg synes det er rigtig fedt at kunne være med fra start, syntes det gamle kunne være lidt overvældende og i mangel af bedre ord indspist. Det giver meget bedre mulighed for at være med på flere fronter og give besyv med :bunny

præcis sådan har jeg det også. dejligt at kunne være med fra start af.

(og blomster ville da også være dejligt :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for et godt forum :lovebk

Det er dejligt at være med fra start og ja det er ikke ligeså indspist som andre sider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg kommer da gerne med et lille PIP - hvad gør man ikke for blomster :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg os gi et lille pip :)

Jeg var ik på BK da Martin og Ki var der, så jeg har lukket helt af når der har emner om deres måde at køre et forum på. JEG har ikke oplevet de ting der er blevet sagt på konkurrerende foras om jer, for jeg synes nemlig i har modbevist dette. I er meget synlige hele vejen rundt på BK, er gode til at komme med en kommentar og er åbne for de forslag vi kommer med. I har gjort et fantastisk stykke arbejde, og synes egentlig i fortjener de blomster.

Så Martin, gi din kære kone de blomster, kig på dem og tænk på de kommer fra de 1000 medlemmere i allerede har på dette forum, så i kan tænke på hvor meget vi sætter pris på jeres store arbejde :loveshower

At vi alle er med fra starten, synes jeg, gør det nemmere at finde rundt i de forskellige underforas og være lidt mere med i de forskellige debatter osv

:lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk

Det synes jeg er dagens ide

Flere blomster -. mer Martin og mer Ki

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årj Yeah... Men nu er det jo ikke kun os der skaber den gode stemning ;) Det erjo også pga dig og Ki, så lige en lille applaus til jer for at gide at knokle med det her og lave det til et sted vi gider at komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver UDELUKKENDE for at få blomster!!!!

AAAArj..... :biglove

Synes sgu det er lidt vildt at det er gået så stærkt...

Første dag var der bare helt tomt og stille.... Men folk er stormet frem herinde, og nu har vi allerede et skønt og hyggeligt forum, med gang i den. :7:

Og her er jo proppet med søde og dejlige mennesker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lovebk Ja, det er et dejligt forum!

Og siger da ikke nej til en buket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også det er dejligt at i er tilbage igen. Her er en rigtig god stemning herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt med så mange medlemmer, jeg føler mig virkelig en del af dette fora, modssat et andet jeg er komme på, men det behøver jeg vist ikke mere, for her er simpelthen så dejlig en stemning og fyldt med skønne tøser og (indtil videre tror jeg)kun 1 fyr :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev simpelthen så glad, da jeg opdagede at I igen har babyklar....

:loveshower

BK betyder noget helt specielt for mig.... jeg har delt min bryllups dag og mine fødsler med jer, det er ikke alle og enhver som man deler så mange så "private" ting med ;)

Også har jeg her igennem mødt nogle fantastiske piger, hvoraf nogen i dag går under betegnelsen mine bedste veninder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER