Biegel

Må jeg se jeres

22 indlæg i dette emne

Ved at der har været en tråd omkring hvornår men går over til juniorseng... :) Jeg er begyndt at kigge lidt efter en, kan jeg kan fornemme at Isabella nok snart enden for ½ år skal have skiftet tremmesengen ud.

Men synes så det kunne være interessant hvis I ville vise jeres junior frem, og evt fortælle hvor den er købt :whistling :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt denne seng

Med lameller og madres løb det op i 973 kr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt denne seng

Med lameller og madres løb det op i 973 kr ;)

Tak for kigget :) Den ser rigtig fin ud! Har godt set på den, og den er bestemt på vores liste ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt denne seng

Med lameller og madres løb det op i 973 kr ;)

Den samme har Isaac

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den samme har Isaac

Tak :) den lyder til at være ret pupolære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har jo valgt den dyre løsning, nemlig en junoseng, som kan trækkes ud, så det er både en tremmeseng og en juniorseng

2ltgfmu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Martin har denne

monica-juniorseng-hvid.aspx.jpg

fra Babysam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian har en flexa seng. Jeg har desværre ikke kunne finde noget ordenligt billede af den.

Det er en halvhøj seng, med tilhørende rutchebane. Man kan købe sådan en lille hule agtig ting og den elsker han og ligger trygt og sover inden i hulen om natten.

Det er en halvdyr seng, tilgengæld kan man lave den højere og lavere alt efter ens ønsker og købe en masse tilkøbsting. Så vi regner med det er en seng der følger ham længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mick har denne her fra Ikea og er en Leksvik (på tilbud da jeg købte den)

35lt3zr.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har jo valgt den dyre løsning, nemlig en junoseng, som kan trækkes ud, så det er både en tremmeseng og en juniorseng

2ltgfmu.jpg

Uha ja den er smart ;) (og en dyr løsning er det vel enlig ikke, hvis man tænker på at I ikke skal købe tremme og en junoirseng?) :) .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Martin har denne

monica-juniorseng-hvid.aspx.jpg

fra Babysam

Den er også rigtig fin! tak for billedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian har en flexa seng. Jeg har desværre ikke kunne finde noget ordenligt billede af den.

Det er en halvhøj seng, med tilhørende rutchebane. Man kan købe sådan en lille hule agtig ting og den elsker han og ligger trygt og sover inden i hulen om natten.

Det er en halvdyr seng, tilgengæld kan man lave den højere og lavere alt efter ens ønsker og købe en masse tilkøbsting. Så vi regner med det er en seng der følger ham længe.

Tror jeg ved hvad det er for en seng Sebastian har! den er rigtig smart! ;) Rutcher han ikke natten lang? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mick har denne her fra Ikea og er en Leksvik (på tilbud da jeg købte den)

35lt3zr.jpg

Det er ellers også en rigtig fin seng! Synes nu Ikea har nogle ret fine juonirsenge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mick har denne her fra Ikea og er en Leksvik (på tilbud da jeg købte den)

35lt3zr.jpg

Er det ikke denne der kan trækkes ud, så det bliver en almindelig seng, hvor man bare skal købe en større madras? Mener den store af børnene, som jeg passede i Norge, havde sådan en..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også den fra Ikea stående til Victor.. Det er den flotteste blå farve, ja det var nok det jeg faldt for.. Frederic har en fra ønskebørn..Kedelig, men den er hvid og passede ind på hans værelse.. :)

217215_10150166240782250_588637249_6770627_7631280_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke sover i Stokke sengen i den lukkede udgave, men med et Junior Kit bliver det til en juniorseng, som hun kan have i mange år.

75166545_30052011123223_2440_3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en leander seng, den skal bare slås ud når det er tid til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt denne seng

Med lameller og madres løb det op i 973 kr ;)

Hvor er den sød........ små udskårede får

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres billeder :) det har da sat lidt mere gang i trænker om hvad for en Isaeblla skal have ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg ved hvad det er for en seng Sebastian har! den er rigtig smart! ;) Rutcher han ikke natten lang? :P

Han rutcher faktisk ikke så meget, det er mest hans bamser og hans dyne der får en rutche tur om morgenen :) Jeg var lidt spændt på hvordan nætterne ville blive, men der har ingen problemer været. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke denne der kan trækkes ud, så det bliver en almindelig seng, hvor man bare skal købe en større madras? Mener den store af børnene, som jeg passede i Norge, havde sådan en..

det er fuldstændigt rigtigt, og man kan købe en 3 paks madrasser i Ikea til den, så har man når man trækker den ud. Den er super skøn og Mick elsker den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac havde faktisk en stokke seng som lille, men jeg var i tvivl om den kunne udvides med juniordelen, så derfor fik han selv lov til at vælge ny seng i IKEA. Og jeg er ikke til den blå, da den har kat og hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER