majse86

Tage test eller ej?

83 indlæg i dette emne

Jeg ventede min mens i dag. Den er ikke kommet. Plejer at stå op til den, men ja... indtil videre lader den sig vente på sig - intet har bare været normalt i denne cyklus :(

Nå... Jeg kan dog tydeligt mærke den er på vej. SÅ den kommer jo nok i morgen på 28. dagen i stedet, med mindre jeg har ødelagt min cyklus helt med spekulationer. Og må nok erkende at roen først kommer når jeg enten bløder eller tester negativ.

Så hvornår er skuffelsen mindst? Er det når man tester negativt, eller man venter og venter og så begynder at bløde?

Umiddelbart ville jeg bare gerne have ro NU. Men selvom jeg kan mærke mens, så ja... vil det stadig gøre ondt at få den ene streg :( What to do??

Hvad gør I? Hvornår er skuffelsen mindst for Jer?

Og naivt indeni håber jeg jo stadig at det betyder at der alligevel er en drøm i opfyldelse på vej hos mig... Ihhh.... Sender sikkert kun indlægget og så starter den, men så har jeg da vished ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sidste gang (med nadja) testede jeg meget for at få de negative test så jeg ikke kom til at trække min cyklus med spekulationer.. hvad der bedst for dig kan du jo desværre nok kun vide.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidste gang (med nadja) testede jeg meget for at få de negative test så jeg ikke kom til at trække min cyklus med spekulationer.. hvad der bedst for dig kan du jo desværre nok kun vide.. :kram

Mange tak for dit svar :kram2

Jeg er nemlig også super bange for at trække dem endnu længere. Jeg må virkelig tænkte mig om, de næste par timer. Synes jo det er lidt spild af penge, når jeg kan mærke den er på vej. Men vil jo bare gerne have det overstået, så jeg kan starte en ny cyklus op. Og vi har netop taget en forlænget weekend og skal afsted om et par timer, fordi kæresten skal arbejde uafbrudt de næste 14 dage, så ville jo gerne have ro til bare at nyde turen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skuffelsen hos mig har været mindst ved negativ test. Jeg er så ked af at have min mens uanset (har mange smerter og ubehag), så en skuffelse oveni gør det bare meget sværere.. Der er jeg jo også typisk mere påvirket af hormoner osv, så jeg har lettere ved at blive ked af det.

Men det hænger også sammen med at når jeg tester negativt, så tænker jeg naivt at den jo kan nå at blive positiv, så jeg bliver altid skuffet på ny når mens kommer. Så hvis jeg havde ventet til mens havde jeg kun fået en skuffelse i stedet for to, men den havde så til gengæld været større.

OK, who am I fooling - jeg ville ikke kunne vente med at teste... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skuffelsen hos mig har været mindst ved negativ test. Jeg er så ked af at have min mens uanset (har mange smerter og ubehag), så en skuffelse oveni gør det bare meget sværere.. Der er jeg jo også typisk mere påvirket af hormoner osv, så jeg har lettere ved at blive ked af det.

Men det hænger også sammen med at når jeg tester negativt, så tænker jeg naivt at den jo kan nå at blive positiv, så jeg bliver altid skuffet på ny når mens kommer. Så hvis jeg havde ventet til mens havde jeg kun fået en skuffelse i stedet for to, men den havde så til gengæld været større.

OK, who am I fooling - jeg ville ikke kunne vente med at teste... :rolleyes

Tak for dit svar :kram2

Jeg kan godt se at det er pest eller kolera. Ihh... Det der med at forsøge at blive gravid kan da sammenlignes med tortur! :oops Ej, men det er da godt nok hårdt for psyken uanset hvad man gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at du skal teste, hvis det er det du føler for, du er jo forberedt på at mens dukker op, så det vil ikke komme bag på dig hvis testen er negativ... Og så ville jeg nyde weekenden sammen med kæresten :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre...ved godt der er spild af penge men tror også det lissom giver ro i sindet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde piger.

Jeg trak den til fredag, men da jeg stadig ikke blødte og vi skulle til noget familie halløj, måtte vi ud og hente en test. Så til min store forundring, testede jeg positivt lidt over middag i går.

Tager en test med morgenurin i morgen igen. Og håber at det hele stadig går som det skal. Jeg er meget overvældet og lykkelig. Men er så angst over at skulle teste negativt i morgen. Indtil videre er alt fint. Synes jo stadig jeg har mens lignende smerter (ikke av av, men sådan en ja... det-er-på-vej følelse) Ud over det, tror jeg jeg har fået noget kulde, for har tisset konstant de sidste to dage.

Desværre havde kæresten svært ved at tie stille- så selvom det blev sagt til en enkelt, gik det hurtigt da familien var samlet. Det er jeg lidt trist over. For hvad nu hvis... Men ja... Glæden overskygger alt lige nu. Og det er så fedt at vide at vi KAN blive gravide. Nu skal denne lille bitte spunk så bare blive hos os. Kunne være så vidunderligt! Både kæresten og jeg vrælede flere gange i går. Så syv ni tretten er lykken med os. Render dog og tjekker om jeg er begyndt at bløde hele tiden. Heldigvis er alt fint lige nu. Tester igen i morgen :) Vi har haft en fed og vidunderlig weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor fantastisk :loveshower tillykke med :gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor fantastisk :loveshower tillykke med :gravid :loveshower

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

TUSIND tak søde Anita.

Forsøger at tage det med ro og så må vi se om jeg stadig tester positivt i morgen. Men TUSIND TUSIND tak :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg på at du gør... har du ikke et billede af den test som du tog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Håber spiren bliver hvor den skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! :loveshower

Er overbevist om du tester positivt i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den positive test :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt!! :loveshower Stort tillykke og :goodluck med graviditeten :gravid

Glæder mig til at se billede af morgendagens test ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilykke så var det ikke en skuffelse at teste alligevel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig nyhed at høre om. Stort stort tillykke og spire, bliv nu dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde piger.

Tak for Jeres store glæde på vores vegne og de mange lykønskninger.

Jeg må desværre meddele at jeg i dag testede meget svagt positiv :( Jeg har ikke rejst mig fra sengen og bare tudet og tudet.

Testen var dum.

Jeg skulle bruge morgenurin, men da jeg skal tisse hele tiden, er det altså svært :( Jeg testede så kl. 5 i morges, da det havde lykkedes mig at holde mig i knap 4 timer. Og der gik over halvandet minut, før testen overhovedet sugede urinen helt op til testfeltet. Men kontrol stregen kom efter hmm... ja, lidt over de halvandet minut og dernæst teststregen, hurtigt efter. Som jo så var meget meget svag. Kæresten er overbevist om at det er en dårlig test kombineret med at min urin er ret tynd, da jeg skal tisse og derfor drikker vand hele tiden. Men jeg har bestemt ikke de store forventninger og er dybt ulykkelig. Men var vel også for godt til at være sandt. 5 måneder til at forsøge pga. den tåbelige sygdom og så positiv test i aller første omgang. Men ja... jeg bløder endnu ikke, selvom det stadig føles som om jeg skal hele tiden. Og tisser stadig en del. I dag, har jeg hævede bryster og de er ret ømme. Men ja... mit håb forsvandt med den dumme dumme test. Jeg ved ikke helt hvad jeg nu skal stille op. Forsøger måske at teste igen i løbet af de næste par dage og så må jeg til lægen uanset hvad den viser, om ikke andet for måske at kunne få hjælp til at få systemet i gang igen. Men ja.. Jeg er SÅ ulykkelig. Håber I vil krydse for mig. Har VIRKELIG brug for det, selvom det nok er lidt naivt, vil jeg helst ikke opgivealt håbet endnu.

Tak for Jeres støtte og omsorg. Forsøger at tænke positivt. Nu ved vi i det mindste at det kan lade sig gøre. Men ja... kaster ikke håndklædet i ringen, før jeg har en negativ test i hånden. Vi kommer først hjem i morgen, så har desværre ingen billeder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste du. Hvis der er 2 streger, er den altså positiv. Os selvom den ene er en svag streg :) så jeg tør altså godt at være optimistisk på dine vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger lige som Alice, at ved en g-test er en streg en streg, så jeg tror ikke, at der er nogen grund til bekymring... Men prøv at tage test mere om et par dage... HCG-tallet (som g-testene måler i urinen) fordobles hver anden dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste du. Hvis der er 2 streger, er den altså positiv. Os selvom den ene er en svag streg :) så jeg tør altså godt at være optimistisk på dine vegne :)

Jeg siger lige som Alice, at ved en g-test er en streg en streg, så jeg tror ikke, at der er nogen grund til bekymring... Men prøv at tage test mere om et par dage... HCG-tallet (som g-testene måler i urinen) fordobles hver anden dag....

:kram :kram :kram :kram2 :kram2 :kram2

Så satte I lige skub i vandfontænen endnu engang.

Dog var det bare glædestårer over alt støtten og for at give mig lidt mod på det hele igen :kram2 :kram2 :kram2

MANGE MANGE TAK!!!

Jeg er så glad for at I er der lige nu! Kan ikke takke Jer nok!!!

Jeg HÅBER inderligt. Elsker allerede min lille guldklump. Vil ikke af med det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe den er positiv, så er du altså gravid, søde! Så længe du ikke har set blod, så tyder alt jo på, at alting er som det skal være og både den øgede tissetrang og de hævede og ømme bryster er da klassiske tidlige graviditetstegn! Mine bryster blev også vældig ømme et par dage efter jeg havde testet positivt - og min første test (da jeg var ca. 4+0) var altså heller ikke overbevisende - du kan evt. se et billede af den på første side i min tråd, så du kan sammenligne.

Jeg er stadig optimistisk på dine vegne! Du må I hvert fald ikke græde før der er noget at græde over! ;)

Mange :kram2 og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe den er positiv, så er du altså gravid, søde! Så længe du ikke har set blod, så tyder alt jo på, at alting er som det skal være og både den øgede tissetrang og de hævede og ømme bryster er da klassiske tidlige graviditetstegn! Mine bryster blev også vældig ømme et par dage efter jeg havde testet positivt - og min første test (da jeg var ca. 4+0) var altså heller ikke overbevisende - du kan evt. se et billede af den på første side i min tråd, så du kan sammenligne.

Jeg er stadig optimistisk på dine vegne! Du må I hvert fald ikke græde før der er noget at græde over! ;)

Mange :kram2 og :kiss

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

TUSIND TAK fordi du vil dele din erfaring. Det giver SÅ meget håb!!! Havde du også smerter i underlivet? Det hiver og strækker synes jeg og er bange for at det er fordi jeg er ved at tabe :(

Jeg ved ikke hvor meget jeg er nu. Kan ikke helt finde ud af om man skal regne fra sidste mens 1. dag? I så fald, blødte jeg d. 9. Juni. Tror jeg har haft ÆL omkring den 21.

Tak for de søde beroligende ord :kram2 :kram2 :kram2

Og STORT tillykke med Jeres guldklump :D :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være at du har ligamentssmerter som minder om mens smerter? Ligamentssmerterne skyldes at dit underliv er ved at udvide sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER