micro

Det var så det, Frankrig

10 indlæg i dette emne

I dag er det blevet offentliggjort at min mand pr. 1/10 har fået nyt job, stadig i samme virksomhed, men et niveau højere og i DK. Så nu skal vi altså hjem igen, 1/2 år tidligere end først forventet.

Jeg er rigtig stolt af manden min, det er en fantstisk chance han er blevet tilbudt, så der er ikke så meget tvivl om at det var det rigtige at tage jobbet. Men øv, hvor er jeg ked af allerede at skulle flytte tilbage , jeg elsker at bo hernede, børnene stortrives og her er bare så dejligt. Så det er med en vis portion vemod også, at vi har taget imod tilbudet. Alternativet var at blive til næste sommer, som kontrakten lød på, men det nye job er der nu og de har ovenikøbet ventet længe på at besætte stillingen, fordi de gerne ville have H. Og det er lidt af et drømmejob for ham, så det ville have været dumt ikke at sige ja tak.

Så vi er glade og lidt vemodige... og prøver nu at se på alle de gode ting ved at flytte tilbage :glad

Men underlig tanke, at vi formentlig senest til nytår igen bor i DK! Vi har stadig intet hus, det vi har er udlejet til 30/7 næste år, så vi kigger på nyt - mærkelig fornemmelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag er det blevet offentliggjort at min mand pr. 1/10 har fået nyt job, stadig i samme virksomhed, men et niveau højere og i DK. Så nu skal vi altså hjem igen, 1/2 år tidligere end først forventet.

Jeg er rigtig stolt af manden min, det er en fantstisk chance han er blevet tilbudt, så der er ikke så meget tvivl om at det var det rigtige at tage jobbet. Men øv, hvor er jeg ked af allerede at skulle flytte tilbage , jeg elsker at bo hernede, børnene stortrives og her er bare så dejligt. Så det er med en vis portion vemod også, at vi har taget imod tilbudet. Alternativet var at blive til næste sommer, som kontrakten lød på, men det nye job er der nu og de har ovenikøbet ventet længe på at besætte stillingen, fordi de gerne ville have H. Og det er lidt af et drømmejob for ham, så det ville have været dumt ikke at sige ja tak.

Så vi er glade og lidt vemodige... og prøver nu at se på alle de gode ting ved at flytte tilbage :glad

Men underlig tanke, at vi formentlig senest til nytår igen bor i DK! Vi har stadig intet hus, det vi har er udlejet til 30/7 næste år, så vi kigger på nyt - mærkelig fornemmelse...

Stort Tillykke med hans nye job, men ja det er lidt synd at I allerede skal hjem, når nu det går så godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej stort tillykke med manden. Og så spørger jeg, hvor i DK skal i så bo??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med mandens forfremmelse :glad

kan godt forstå, at I er kede af at skulle hjem til DK et halvt år før forventet... Men omvendt må det også være rart at skulle hjem til familien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da mange gode ting ved at skulle hjem igen - alene at have adgang til babysittere :lolhit :whistling og det bliver super for børn og bedster at have meget nemmere adgang til hinanden, ingen tvivl om det! Alligevel...

Vi har hus i Hillerød og der vil vi tilbage, dog formentlig til et nyt hus. Vi skal til DK om en måneds tid for at aflevere drengene hos mormor og morfar, så der skal vi ud og kigge huse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i vil bo til leje indtil huset er fundet, så er der store 4-vær. ledige i Farum. De er på 129 kvm plus stor terrasse på 8*8 meter.

De koster 7700 i husleje.

Farum er ikke langt fra Hillerød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i vil bo til leje indtil huset er fundet, så er der store 4-vær. ledige i Farum. De er på 129 kvm plus stor terrasse på 8*8 meter.

De koster 7700 i husleje.

Farum er ikke langt fra Hillerød.

Tak, Anette, men vi vil helst undgå mere end en flytning aht. børnene, det er svært nok for dem at flytte igen allerede og de skal også starte i skole, når vi kommer til DK, så vi foretrækker at flytte "rigtigt" i første hug. Ellers tak, tanken var sød.

Vi har så også kig på et hus, men har selvfølgelig kun set det på nettet, så det er vi spændte på at se "live"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Anette, men vi vil helst undgå mere end en flytning aht. børnene, det er svært nok for dem at flytte igen allerede og de skal også starte i skole, når vi kommer til DK, så vi foretrækker at flytte "rigtigt" i første hug. Ellers tak, tanken var sød.

Vi har så også kig på et hus, men har selvfølgelig kun set det på nettet, så det er vi spændte på at se "live"

Helt forståeligt. Det var også ligeså meget hvis "alt gik galt" og i ikke fandt et hus hvor i kunne flytte ind med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din mands job. Det bliver spændende at flytte hjem igen, men jeg kan godt forstå det er vemodigt.

Jeg håber det hurtigt flasker sig for jer med bolig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med mandens job, håber at alt flasker sig for jer, med at finde hus men også tilbage flytningen :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER