Guest baby2011

Hvad med håret ??

32 indlæg i dette emne

Inspireret af Troldemor og hendes Make-up tråd vil jeg høre hvad i gør med jeres hår til hverdag :)

Jeg har langt mørkt hår og det ryger som ofte bare op i en hestehale med nogle hårnåle til, at holde pandehåret.. Ret kedeligt egentlig :rolleyes :rolleyes

Hvis jeg skal noget kan jeg godt finde på at finde glattejernet frem og glatte det, og have det løst, men det er kun de dage jeg har tid og overskud til det...

Til fest får det sommetider med krøllejernet, men jeg synes det tager SÅ lang tid at krølle det, men det ser nu meget godt ud..

Hvad gør du ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gør aldrig noget, før havde jeg stort tykt krøllet hår, men har fået tyndt og pjusket hår...

Så i juli måned klipper jeg mit lange hår(har haft langt hår siden jeg var 10) helt kort. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "næsten" lige blevet klippet korthåret og så kort, at det kræver at jeg glatter det ;) Dog er jeg på camping lige nu og er fuldstændig ligeglad med, hvordan jeg ser ud :D Så befriende :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hår ned til midt på nakken, præcis lige så langt at det kan sætte op i en rimelig hestehale. Normalt laver jeg en snoning i den ene del af håret og slutter bag øret med et par hårnåle. Eller også sætter jeg det op i en hestehale.

Har jeg det endeligt løst glatter jeg håret og laver min lille snoning! :P

Jeg er bare træt af mit hår. Det har været farvet 13 gange på 12 måneder, da jeg er model for min frisør. Det er ikke sønderligt skadet - rigtig mange frisører bliver faktisk overrasket, når jeg fortæller dem hvor mange gange, det har været farvet. Men det er stadigvæk slidt, og så er det bare kort og har en mærkelig farve. Var mørkhåret før og vil nu tilbage til min naturlige hårfarve, som er blond. Så jeg fik hætten på og fik så mange lyse totter som overhovedet muligt sidst. Og det er altså 17 uger siden nu. <_< Så går bare og venter på at det må farve igen.

Glæder mig sådan til det bliver længere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspireret af Troldemor og hendes Make-up tråd vil jeg høre hvad i gør med jeres hår til hverdag :)

Jeg har langt mørkt hår og det ryger som ofte bare op i en hestehale med nogle hårnåle til, at holde pandehåret.. Ret kedeligt egentlig :rolleyes :rolleyes

Hvis jeg skal noget kan jeg godt finde på at finde glattejernet frem og glatte det, og have det løst, men det er kun de dage jeg har tid og overskud til det...

Til fest får det sommetider med krøllejernet, men jeg synes det tager SÅ lang tid at krølle det, men det ser nu meget godt ud..

Hvad gør du ?? :)

Lyder meget som jeg gør. Og så får jeg det klippet i en relativ kort page en gang hert ca. 2 eller 3. år, når det er blevet så langt, at jeg synes det bliver for tungt ;)

Men nogle gange synes jeg også det bliver lidt kedeligt. Skal forresten til frisør i overmorgen. Så må vi se om hun kan gøre noget ved mit kedelige garn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, mit hår er et kapitel for sig...

Det ryger i en hestehale hver dag og alt efter humøret, i forskellige højder. Bruger ingen styling produkter.

Oftest er det en lavtsiddende hestehale, da jeg cykler hver dag og skal have plads til cykelhjelmen.

Til fest ryger det op i en knold-ting, hvor noget af det hænger løst ned. Jeg fæstner nogle af lokkerne med hårnåle og små spænder.

Går bølgerne højt, låner jeg min mands hårvoks.

Ikke særlig opfindsomt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal frisør den 29 juli og overvejer at få klippet et godt stykke af, så det kommer op til skulderne, men ved ikke om jeg "tør" :) Har altid haft langt hår, så nænner det heller ikke rigtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hestehale, knold, løst hår, løst hår der er krammet op med skum så det krøller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal frisør den 29 juli og overvejer at få klippet et godt stykke af, så det kommer op til skulderne, men ved ikke om jeg "tør" :) Har altid haft langt hår, så nænner det heller ikke rigtigt...

Det vokser ud igen! ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal frisør den 29 juli og overvejer at få klippet et godt stykke af, så det kommer op til skulderne, men ved ikke om jeg "tør" :) Har altid haft langt hår, så nænner det heller ikke rigtigt...

Det vokser ud igen! ;) :D

Sådan har jeg det også. Den der bliver mest ked af det er min mand :D Jeg trøster ham med at det vokser ud igen. Når det så er blevet så langt som han gerne vil have det, klipper jeg det igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hverdag: Hestehale, knold, helt op med 'næb', løst efter sporadisk glatning til at tage områderne der kruser. Bruger af og til et produkt der skal begrænse krusningen, som jeg er virkelig træt af! <_<

Fest: For det meste løst - enten krammet op med lidt mousse så mit naturlige krøl bliver fremhævet, glattet til perfektion eller krøl hjulpet på vej af krøllejern.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget meget forskelligt.. Jeg elsker at style mit hår.. :whistling

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har som regel løst hår, krammet op så det krøller, med pandehåret tilbage og sat fast med et par hårnåle, eller en høj hestehale med samme pandehår.....

Og det er både til hverdag og fest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg på arbejde, så kommer det op i en hestehale ellers skifter det mellem løst og opsat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har rimelig langt hår, så jeg sætter det op i hestehale i hverdagene..

når jeg har det løst, så har jeg en lille mand som der hiver fat i håret..

Men hvis vi skal i byen eller til fest, så kommer håret ned, enten bare som det er ( har slangekrøller) ellers så bliver det glattet hvis jeg gider :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også. Den der bliver mest ked af det er min mand :D Jeg trøster ham med at det vokser ud igen. Når det så er blevet så langt som han gerne vil have det, klipper jeg det igen :P

Ja det er absolut også min mand der vil lide mest over, at jeg klipper håret :D :D Men så snart jeg er blevet klippet, synes han det er meget pænt alligevel :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hestehale eller knold. Om vinteren har jeg det nogle gange til at hænge men det er for varmt om sommeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kort page, det er forskelligt om jeg har langt eller kort pandehår :) Når det er kort putter jeg silkedråber i det våde hår, og fønner det i frisuren med sideskilning i det bagerste hår, og fønner pandehåret rundt :)

Når det er langt pandehår bruger jeg anti-frizz og glatter det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kort page, det er forskelligt om jeg har langt eller kort pandehår :) Når det er kort putter jeg silkedråber i det våde hår, og fønner det i frisuren med sideskilning i det bagerste hår, og fønner pandehåret rundt :)

Når det er langt pandehår bruger jeg anti-frizz og glatter det hele :)

Hvad er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det?

Dem her!

Bruger dem for at give glans og få det til at se sundere ud :D + det er nemmere at style, og holder en hel dag på arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem her!

Bruger dem for at give glans og få det til at se sundere ud :D + det er nemmere at style, og holder en hel dag på arbejde :)

Uh det var smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kommer heeelt an på humøret og tiden, det svingen mellem hestehale og så noget opsat med halvhestehale x 2 hvor den ene er flettet, det kan være rottehaler, høj hestehale. Til fest er det med en bunke hårnåle og lidt lak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til hverdag inten løst eller i en hestehale så lidt kedeligt, til fest prøver jeg at sætte det lidt anderledes, og hvis muligheden er der for jeg min lille søster til at sætte mit hår, hun er nemlig frisør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag total klassisk hestehale.. nogen dage redt tilbage med en hårbøjle.. andre dage med sideskildning.

Har sådan et dumt krøllet hår.. ELSKER når det er glat.. men er der bare det mindste fugt i vejret - så er alt arbejdet med at glatte det spildt.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for tiden en stor fed knold.. derfor jeg får det klippet af på onsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER