TroldeMor

Hvor meget make-up bruger i?

38 indlæg i dette emne

Blev lige lidt nysgerrig pga en anden tråd.....

Selv bruger jeg en smule fugtighedscreme under øjnene, mascara, streg under øjet og somme tider en smule blush på kindbenene.....

Og det er det samme til hverdag og fest...... :)

Hva med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til hverdag bliver det max til en omgang mascara. Til fest der imod får den fuld skrue med ALT...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger intet i hverdagene.. hvis jeg skal til fest, bruger jeg en mineral pudder, en smule blush på kinder, øjenskygge og mascare og en flot lipstick

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg bare går alene herhjemme, bruger jeg ikke rigtig noget, men hvis jeg skal noget eller er på arbejde mv så bruger jeg en let foundation, samt lidt skygge og eyeliner.

Hvis jeg skal til fest, bruger jeg lidt mere make-up. Så kommer der lige lidt pudder og mascara på også :)

Jeg indrømmer, at jeg er blevet meget dårligere til at gå med make-up. Bare dét at huske at tage det på. Men så kommer jeg til at kigge mig selv i spejlet, og så bliver jeg næsten helt flov. Bare fordi jeg er mor og på den forkerte side af de 29, kan jeg jo godt gøre liiidt ud af mig selv ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg indrømmer, at jeg er blevet meget dårligere til at gå med make-up. Bare dét at huske at tage det på. Men så kommer jeg til at kigge mig selv i spejlet, og så bliver jeg næsten helt flov. Bare fordi jeg er mor og på den forkerte side af de 29, kan jeg jo godt gøre liiidt ud af mig selv ;) :rolleyes

Jeg går ikke med make-up dagligt synes ikke man skal være flov over ikke at bruge det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til daglig bare en mascara, hvis jeg ellers gider/husker det ;)

Når jeg skal i byen så er der lagt op til fest :) har dog mest fokus på øjne og så lidt gloss, men direkte læbestift med farve er no go her - det klær mig simpelthen ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ikke makeup i hverdagen... til fest bruger jeg foundation, pudder, læbestift, lipgloss, øjenskygge, eyeliner, mascara...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag bruger en meget lys brun øjenskygge, som bruges til både lige at fikse mine meget lyse øjenbryn med og så på øjenlågene, og så bare lidt sort mascara.

Til fest bruger jeg foundation, pudder, øjenskygge, mascara, flydende/almindelig eyeliner, concealer, lipliner og læbestift. Ligger dog mest fokus på øjnene. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: concealer, mineralpudder, mascara :)

Til fest: samme som ovenstående + skygge, solskinspudder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: En god ansigtscreme..Mod rynker :rolleyes Lige så med øjencremen, som også bruges til hverdag :) Indimellem bruger jeg min specialcreme (se nedenstående)

Til fest: Med ALT. Først en speciel "creme", som ligger et silkeagtigt "slør" på huden, uden at fedte eller klistre. Concealer, redness reducer, øjenskygge,både over og under øjet, samt ekstra lys concealer under øjet. Sort streg på den våde linie v.øjnene. Mascara+kulfibre. Blush. Og så slutter jeg af med en start to finish. Det lyder som meget, men det er det ikke, hemligheden er hvordan man ligger det. Bruger udelukkende MMU, på nær mascara,kulfibre, og så min specialcreme. Kan ske indimellem at jeg bruger den helt store tur til hverdag. Det kommer an på vejret, og mit humør.

Jeg sveder pt. en hel, også i ansigtet, så det er lidt formålsløst med make up. Ligner en panda efter 5 min :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: Altid mascara og en dækcreme/Foundation.

De fleste dage bruger jeg også eyeliner, men det er ikke er must.

Til fest: Mascara, eyeliner, evt øjenskygge, dækstift, concealer, foundation, evt pudder, læbestift og lipgloss.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag ingenting og til fest hele krigsmalingen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke med make-up dagligt synes ikke man skal være flov over ikke at bruge det..

Du har fuldstændig ret! :) Det er mig der er underlig med sådan noget. Men det bunder nok i usikkerhed, mere end der gør med selve make-up´en. Har desværre boet sammen med én der dagligt fortalte mig, at jeg var meget grim uden make-up ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag:

og så fik dit digt nederst mig lige til at vande høns :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag bruger jeg foundation, en smule mineralpudder,en "neutral" øjenskygge, der fremhæver uden at syne for meget,concealer,eyeliner og mascara.

Til fest bruger jeg også de ovenstående produkter, men skruer lidt op for farver og intensitet ved f.eks. at lave "smokey eyes", samt bruge rouge og klar lipgloss.

Efter jeg er blevet gravid er ALT mit makeup blevet skiftet ud med noget der er parfume og parabenefrit. Kan ikke undvære min makeup, så det var bare en nødvendighed (-Og noget jeg jo sådan set burde have gjort for mange år siden i stedet for at vente med at gøre noget til jeg blev gravid :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: concealer, lys brun øjenskygge og mascara. Evt. lidt mineralpudder hvis jeg her 'problemområder' :rolleyes

Til fest: concealer, primer, foundation, mineralpudder, blush/solskinspudder, optegning af øjenbryn og hele turen på øjnene (base, både lys og mørk brun skygge - evt. min cremeskygge med lidt glimmer, eyeliner og mascara). Og så lidt gloss - bruger aldrig rigtig læbestift, for det føler jeg mig ikke helt voksen nok til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har fuldstændig ret! :) Det er mig der er underlig med sådan noget. Men det bunder nok i usikkerhed, mere end der gør med selve make-up´en. Har desværre boet sammen med én der dagligt fortalte mig, at jeg var meget grim uden make-up ;)

øv med de usikkerhed.. har jo også kun gode tin i min bagage.. jeg plejer bare at sige jamen jeg behøver ikke make-up er lige så lækker uden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Concealer, mascara og eyeliner til hverdag.. Går ALDRIG ud uden!! Jeg ser virkelig trist ud uden ;) <_<

Det samme til fest + foundation og lipgloss :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag, uanset om jeg er alene hjemme eller skal på seminariet bruger jeg eyeliner og mascara og om vinteren bruger jeg også en foundation :) Jeg går ikke uden for en dør uden mascara og eyeliner..

Til fest er det, det samme blot med noget øjenskygge og en lippstick uden farve..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ikke makeup i hverdage, men til fest eller hvis jeg skal noget hvor min mor er med (hun går op i det) Så bruger jeg foundation, pudder, rouge, streg, mascara, læbepen og læbestift. Øjenskygge er sjældent efterhånden. Jeg laver dog stregen rundt om øjnene med en meget farvemættet mørkeblå øjeskygge, det var et trick jeg lærte i USA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: Foundation (dog ikke disse varme dage) pudder, en neutral øjenskygge, eyeliner og mascara:)

Til fest: Det samme som ovenstående men med mere knald på farverne og en lipgloss :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: concealer, mineralfoundation, mascara og rouge (nogle gange en meget nude rosa eller beige øjenskygge

Til fest: concealer, foundation, pudder, eyeliner, mascara, rouge, highlighter, og øjenskygge lagt efter humør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så dårlig til at gå med make up, det ville jeg virkelig gerne blive bedre til. Til dagligt har jeg for det meste mascare på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

intet til hverdag.

til fest - mascara, øjenskygge, streg og lipgloss med lidt farve og that's it.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til hverdag normalt ingen ting, til fest mascara, øjelinnier og øjenskygge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER