Stbaby

Tager i hinandens mobil?

34 indlæg i dette emne

Ja, jeg tager altid mandens telefon hvis ikke han selv kan (nårh ja, pånær når det er hans mor...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg tager altid mandens telefon hvis ikke han selv kan (nårh ja, pånær når det er hans mor...)

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis man beder den anden om det... fx hvis jeg står skræller kartofler og manden siger "din mor ringer" så svarer jeg "kan du ikke lige tage den?"

Den hopper jeg lige med på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi tager kun vores egen.

Hvis mandens ligger på bordet og ringer mens han er på wc tager jeg den ikke - men kan dog finde på at råbe til ham at den ringer.

Hapser lige dette :) Og Nej jeg tager ikke hans, og han tager ikke min. Vil heller ikke have han læser mine beskeder (ikke fordi jeg skjuler noget) men der er visse ting jeg vil have lov at have i fred. Jeg læser heller ikke hans. Hvis vi vil vide noget om hinandens opkald eller sms'er, så spørger vi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis man beder den anden om det... fx hvis jeg står skræller kartofler og manden siger "din mor ringer" så svarer jeg "kan du ikke lige tage den?"

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør vi, men det er ikke alle jeg gider tage :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager ikke hinandens telefoner, medmindre vi en sjælden gang beder den anden om det. Jeg ville blive pænt irriteret, hvis Brian tog min telefon. Ikke fordi der er nogle "hemmelige" mennesker, der ringer til mig, men fordi hvis han tager den så "tvinger" han jo mig til at snakke med hvem der nu end ringer eller i hvert fald tage stilling til hvad de vil, og jeg hader at snakke i telefon, så jeg har det bedst med liiiiige at lure om jeg nu også orker at snakke i telefon, inden jeg tager den :P Jeg kunne heller aldrig drømme om at tage hans, af samme grund. :)

Vi har heller ikke for vane at læse hinandens sms'er. Vi har en aftale om at vi godt må (bortset fra lige nu op til vores bryllup, hvor man kunne risikere at ødelægge overraskelser ;)) men vi gør det sjældent. Han er nok lidt ligeglad med hvad jeg pludrer med veninder om, ligesom jeg er ligeglad med hvad hans kammerater skriver :rolleyes

Vi kender hinandens dankortkoder o. lign. Eller dvs, han kender mine, men jeg har glemt hans. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da, hvis det er nogen jeg kender der ringer- hvis ik, så lader jeg telefonsvareren tage den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men oftes løber jeg bare hen til ham med den.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER