Solvej99

Undersøgelse: Fremskynd fødslen med

8 indlæg i dette emne

(brystmassage)

Jeg faldt lige over en interessant artikel her

Det viser sig åbenbart at man kan sætte fødslen i gang ved at stimulere brystvorterne. Det skal da helt sikkert prøves til den tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare pas på med at nuldre dem hudløse i frustration over fødslen ikke kommer med det samme. Ikke fedt med smertende vorter når baby skal sutte :(

Nulring af brystvorter til fremskyndelse af fødsler er alment kendt i lande hvor der ikke er samme hjælp at få som i de vestlige lande. F.eks. i Somalia nuldres der brystvorter når terminen er ved at være der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men man kan jo også slå flere fluer med et smæk og lade manden gøre "det hårde arbejde" :whistling

Som der står i artiklen så indeholder sæd jo samme stof som kroppen producerer for at sætte fødslen igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg faktisk godt læst et sted, så vi prøvede det da lige af, da jeg var 39+6. Dagen efter gik slimproppen. :super Jeg hælder til at det var tilfældigt, men det er da værd at prøve.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe mon man skal nuldre brystvorter før der sker noget :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oxytocin niveauet skal være højt før fødslen går i gang, det kaldes også kærligheds hormonet, så kys, kram, nus, sex, afslapning, nærhed, varmt bad, mørk chokolade, hygge.............. ja alt hvad der er rart og gør en godt tilpas kan hjælpe, så gå i bare i gang med wellness og brug det som undskyldning for at få en gang massage af manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oxytocin niveauet skal være højt før fødslen går i gang, det kaldes også kærligheds hormonet, så kys, kram, nus, sex, afslapning, nærhed, varmt bad, mørk chokolade, hygge.............. ja alt hvad der er rart og gør en godt tilpas kan hjælpe, så gå i bare i gang med wellness og brug det som undskyldning for at få en gang massage af manden

Alle de gode ting, skal jeg da huske. :D Ser allerede frem til chokolade, massage, varm bad osv. Så skidt med om det virker. Det er da en god undskyldning. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de gode ting, skal jeg da huske. :D Ser allerede frem til chokolade, massage, varm bad osv. Så skidt med om det virker. Det er da en god undskyldning. ;)

PRÆCIS det jeg tænker :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER