Guest

Hvem kender du ?

51 indlæg i dette emne

inspireret af en tråd i et andet forum, så synes jeg vi skal lege en lille leg, for at se, hvor godt vi egentlig kender hinanden.

Her er legen:

Alle der skriver et indlæg får svar.

Man skriver om alle der har besvaret tråden. Man går ind og redigerer sin egen besvarelse, når man har tid og man kan se nye har besvaret tråden.

Nye besvarer tråd ved at skrive om de der allerede har skrevet i tråden.

Spilleregler:

1. Legen varer 48 timer.

2. Alle indlæg redigeres efter de 48 timer

3. Et og KUN 1 indlæg pr medlem. Dette redigeres løbende.

4. Alle skriver om alle.

Jeg laver lige et eksempel:

Vi siger lige at Miss-mathilde har skrevet herinde, hvortil jeg så skal skrive, hvad jeg kender til omkring hende:

Miss-Mathilde: har fulgt dig på søsterBK, og mødt dig, du er en åben og udadvendt kvinde, som er super kreativ, og har din egen tråd herinde under ønsker at blive gravid, hvor man kan følge jeres vej mod et barn

(håber det er okay, at jeg bruger dig som eksempel)

_________________________________________________________

Her kommer så min beskrivelse på i som har svaret herinde:

Dorthe: Pas kender dig ikke endnu, men der er en Dorthe, som har fået sin hund opereret, er det dig?

Miss_Mathilde: Søde Stinnamus, som jeg allerede har fortalt lidt om i mit eksempel. Er i gennem et længere behandlingsforløb, som bare snart skal bære frugt, da hun virkelig fortjener det. Blev gift i 2009, er super kreativ og kan bare en masse med computeren, hun lavede de flotteste monogrammer til en fælles zillaveninde. Hun har Mikkelmis udover manden, og bor på Fyn, hvor de købte det lækreste hus sidste år :-)

Abelka: mor med stort M og til en 4 stk. Kender dig ikke helt endnu, men synes du har det skønneste avatarbillede :-), bliver altid i godt humør af at se det...

Aoife: Dig er jeg vist ikke rigtig stødt på før- hej

MaleneT: er ret vild med dit avatarbillede, og genkender dit navn, men ikke lige så meget om dig

Milla: det er dig med de smukke piger, og skønne signaturbillede, du er også på BX

TroldeMor: Set dig før, men husker dig ikke som sådan.

Mettemor: Mor til 2 -en dreng og pige. Du siger mig et eller andet, hmmm men husker ikke lige hvad

CPS: Kan kende dit avatar fra et andet forum.

Laustsen: Du er en af de mere aktive, men husker ikke så meget om dig endnu..

Jeanette: Kender dig ikke endnu, men håber på at komme til det

Morpige: dig kender jeg fra et andet forum, og husker dig som rigtig sød, og kommer med nogle gode kommentar

Kejzer: Du har været meget aktiv inde på søsterBK, og jeg har tit læst i dine både beretning og planlægning. Du er en smuk pige fra Randers og blev gift i 2008, har skønne Silke og hund, som du har udstillet, for har nemlig haft kig efter dig i Herning, fordi jeg mente at havde læst, at du også gør lidt i udstilling.

Heidi0601: Heidi skønne Heidi, dig kender jeg fra søsterBK, hvor vi begge var meget aktive i forbindelser med vores bryllupper i 2009, og det viste sig, at vi også begge kom på hundegalleri, og har gået på lærer sem. i silkeborg, og endda samme årgang. Mener du har matematik som liniefag. Du bor i Herning/Ikast, er læreruddannet, og er på barsel :-)

Meggers: endnu en søsterbk kender, som er superbruger derinde. Du læser til psykolog. Har marsvin og slangen Jens, som er i stor risiko for at blive spist af de små marsvin - stakkels stakkels lille Jens, der er så forsvarsløs. Du har haft store problemer med at finde netop din brudekjole, men den skulle gerne være der nu. Du bor sammen med Brian :-)

MissingLink: Du er mor til en dejlig pige, og er ret aktiv med gode spørgsmål i min tråd om adoption - tak for det.

MrsW: Dig kender jeg desværre ikke - eller troede jeg, for havde ikke lige set, at det var dig Ann, for dig kender jeg jo godt, vi har jo mødtes hos Kinai i Kolding. Men du er fornylig blevet mor, blev gift i pinsen 09, og er lidt højere end din mand, derfor ikke for højhælede sko til brylluppet (vi havde nemlig samme problem)

Linda: Genkender dit avatar billede og husker dig som en god debatør

Lukaj: dig kender jeg ikke endnu

Lotte: Kender dig ikke endnu, men kommer nok til det, og tak for kommentaren om min brudebuket :)

Sandie: det er dig, som har en smily opkaldt efter dig, fordi du elsker kager og vist har spist lige rigeligt af en engang :-)

Snowie: kender dig fra et andet forum. Men ved du har en yderst skøn datter, som har meget lange øjenvipper. Du skriver nogle underholdende tråde.

Sebastians-mor: mor til sebastian og husker ikke så meget mere, men ved du er med i veninde-tråden

Håber ikke der er nogle som er glemt, ellers så råb højt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vanni: Kender dig desværre ikke, men har vist læst noget med at du ikke kan få børn og i er igang med at blive godkendt til adoption.

Miss_Matilde: Pas

Abelka: Pas, men du har vist tvillinger

Aoife: Du er udlært maler og efter barsel arbejder du igen som dagplejer :)

MaleneT: Pas, desværre

Milla: Har 3 piger og venter en mere

Troldemor: Pas, desværre

Mettemor: Kender dig ikke, desværre, men kan huske dig fra bx, har en meget meget stor hund.

CPS: Pas, desværre

Jeanette: Pas, desværre

Morpige: Har en dejlig dreng på 4 år, medlem af slankeklubben, har desværre haft mange sa/ma´er

Kejzer: Pas, desværre

Heidi0601: Pas, desværre

Meggers: Pas, desværre.

MrsW: Pas, desværre

Linda: Desværre

Lukaj: Vi er i samme mg inde på bx og du arbejder i Legoland, når der er åbnet deroppe. Du har tvillinger, drenge, der er fortidligt født.

Synes der er mange med pas ved ;)

MissingLink: Desværre

Giver fortabt, kan ikke overskue tråden mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni: Søde Gitte, som jeg har mødt til et Zilla-møde - hvor hun havde chokoladekage med ^_^ Har en smuk samojede der hedder Vanni.. og er igang med at blive godkendt til at adoptere. Læser til Sosu assistent (hvis jeg husker rigtigt)

Dorthe: Øhm Øhm Øhm pas... :blush Din hund er vidst lige opereret?

Abelka:. X-bib'er hvis jeg husker ret? Mor til 4 drenge. Har det skønneste avatar - og kommer fra væææstsjælland ;)

Aoife: Eva og har 2 børn med fede navne… kan ikke huske om det mon er tilbage fra bryllupsklar eller om det bare er fra min start på bk - vi kom i snak… men det er maaaange år siden..

MaleneT: 2tal super sej KreaMama til den smukkeste Johannes. Bor i det nordjyske. Blev gift sidste år.

Milla: Har 3 smukke piger - og en ekstra mus i mavsen. Har ingen planer om at føde til bk-møde i januar ;) Bor i Slagelse.

TroldeMor: Ikke lige en klokke der ringer.. andet end du er gravid med jeres første barn - en dreng?

MetteMor: Fantastisk kvinde - med tog lækre børn Jonas og Emilie.. Ønsker allermest sin egen netshop ;) Har en MEGA monster vuffer <3

CPS - Bor i Holstebro?

Laustsen - genkender dit brugernavn…

Jeanette - bor på fyn.. har 3 guldklumper

Morpige - har STORE Alexander - der smører chokolademader til dig ;) Kæmper mod utallige spontane aborter.

kejzer - Den smukke smukke brud - jeg husker tydeligt fra det andet Bk - og hvis Elvis-bryllup (bryllup nr. 2) jeg sad oppe om natten for og se live fra Usa. Har den skønneste vuffer.

Heidi0601 - Den søde Heidi - som jeg lærte og kende via det andet bk i tiden op til vi skulle giftes. Har den smukke Lærke Mona. Er SÅ dygtig til det med kager.

Meggers - En meget smuk blond kvinde… fra det nordjyske?! Og vidst meget skruk??

MrsW - Søde Ann, som har lille smukke ida - mødt til bk møde i Kolding. Dygtig med et kamera.

Linda - har Frederikke der er lidt over 1 år? Og din eks er en pige hvis jeg husker rigtigt? Kan genkende dit avatar billede..

lukaj - mindes dig fra det gamle site? har et par tvillinge drenge i skole alderen? og en bette en på 2-3 år.. Mener du bor i Sdr.jylland

:biglove Sikke dog nogle vidunderlige ting der bliver skrevet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni: Har en sød vuffer af samme navn. Netop fase 1 godkendt i forb. med adoption :yay

Dorthe: Kender ikke - endnu ^_^

Miss_matilde: igang med langt opslidende BIB forløb :kram2 Bor på Fyn

Aoife: Har børn med nogle ualmindelig smukke og specielle navne.

MaleneT: Kender ikke - endnu ^_^

Milla: Bor i Slagelse. Har 3 piger. Gravid. Har en lillebror på ca. samme alder som pigerne (?!)

TroldeMor: Skal ha' aprilbebs fordi hun er gift og har hus.

Mettemor: Slemmer slemmer udstødt fra BX :P Har STOR hund, lækker chokolade dreng og skøn vanille pige.

CPS: Blå læber & øjenskygge ^_^

Jeanette: Beundringsværdig overskuds familiemenneske :biglove Mor til Silas, Hjalte og Tilde samt plejebarn. Bager brød og laver skønne udflugter med familien. Er lærer. Gammel BK'er som jeg har fulgt i mange år efterhånden, desværre aldrig IRL.

Morpige: Mor til Alexander. Har aborteret flere gange end man kan tælle til. Kæmper bravt videre :kram2

kejzer: har en sød lille trut på snart et år. Og nogle fantastiske gravid billeder!!!!!

Heidi0601: genkender dig fra EK

Meggers: dejligt profilbillede som jeg bliver glad af at se på :)

MrsW: husker dig fra BK og ja, opdateringer vdr Helle :)

Linda: singlemor til Frederikke lavet vha IUI-D, kæresten forduftede tidligt i graviditeten (eller før?)

lukaj: mor til 3, hvoraf 2 kom ekstremt tidligt og nu er 2 skønne store unger (så det selv i fjerneren ^_^ )

MissingLink: Dit navn er fra før du blev gravid og hænger sammen med at barnet dit var The missing link - så sødt :loveshower Og så har du en robust datter som ikke kan passe sine jakker ^_^

Lotte: Mor til Josefine fra 09

Sandie: Skrivelysten, wanna-be-taber, mor til en lækker lille dame der lige har fået sin første lagkage, løber, er ualmindelig optimistisk når hun tror hun kan vinde taberdysten :P

Snowie: gammel BIB'er

Sebastians-mor: Kender ikke - endnu ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni: Tror ikke jeg kender dig, men ved du har dit bruger nave efter din hund.

Dorthe:kender heller ikke dig, ved du har en dreng og en pige

Miss_matilde: kan ikke huske hvor jeg kender dig fra, men er venner med dig på FB

Abelka: er også en jeg ikke ved så meget om, men du er fra vestsjælland

Marlene T: har en dreng på knap 1½ år

Milla: har 3 piger

TroldeMor: Er gravid

Mettemor: Husker dig desværre ikke.

CPS: Pas

Lausten: Pas

Jeanette: Pas

Morpige: Bor i Århus S

Kajzer: Har en datter der kan drikke en af kop selv

Heidi0601: Haf fødselsdag samme dag som min datter

Meggers: Pas

Miss W: Pas

Linda: Kender dig fra et andet forum

Lukaj: Pas

MissingLink: Pas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver også :) selv om jeg ikke kender nogle af jer :kram2

Vanni: Kender dig ikke endnu :) men synes det er en sjov leg du har fundet på :D

Dorthe: Hmm dig kender jeg heller ikke - men det var noget med en hund :)

Miss-Mathilde: En krea-kusine fra bx, som er igang med behandlings helvede - håber snart det bære frugt :biglove

Albelka: Drengemor, som jeg også har "set" på bx :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det blir svært, ved nok ikke hvem så mange er her..

Vanni; Har ingen ide om, hvem du er.. Men kan rigtig godt lidt dit aventar <3

Dorthe; Kender jeg desværre ikke... Endnu

Miss-Mathilde; Synes at have læst noget om du er i behandling.. Men er ikke sikker

Abelka; Ved du bor på vestsjælland, men ikke altid har boet her..

Aoife; Ved jeg desværre heller ikke hvem er endnu :) Men håber jeg kommer til det

MaleneT; Desværre er du endnu en jeg ikke kender til.. Men det kommer jeg til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha... Er jo ikke en af de "gamle"... så kender ikke alle så godt endnu... Men here goes :)

Vanni - Jeg mener at kunne huske dig inde fra Bryllypsklar, og kan det passe, også inde fra hundegalleri? Jeg ved hvert fald du er opkaldt efter din hund :)

Dorthe - Dig kender jeg ikke så godt endnu... Desværre... :blush

Miss_Matilde - Hmmm... Kan huske jeg har set dit navn mange gange... Men bum bum... Kan faktisk ikke lige huske noget specifikt om dig :blush

Abelka - Så vidt jeg husker er du også opkaldt efter en hund... Du er flyttet fra Nørrebro og til Vestsjælland... Dit vand gik på en tankstation engang :)

Aoife - Jeg kan huske dig pga. dit navn fordi det er lidt mærkeligt ;)

MaleneT - Jeg kender ikke dig endnu :blush

Milla - Dig kender jeg bedst for de skønne billeder af dine smukke piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke sikker på om jeg har forstået det korrekt? Skal man selv redigere sin egen box/besvarelse alt efter hvor mange der der skriver efter en selv? Eller gør du det i én stor fælles?

Vanni - Er ny for mig, men har det fineste brudebillede som sit avatar og vil gerne være gravid :)

Dorthe - sød pige og god debatør, husker dig fra bx :)

Miss_Matilde - Så sød veninde som jeg så gerne ser gravid meget snart! Har desværre ikke mødt hende endnu - ENDNU!!! ;) Har en netbutik og hendes KAT hedder Mikkel, Og så har hun en fed humor :)

Abelka - Husker dig fra bx da du ventede dine to mindste, din tekst på din signatur lød noget i retningen af "alle med tissemænd" :D

Aoife - Jeg husker dig for dine børns unikke navne... :)

MaleneT - Her er jeg også lidt på bar bund!

Milla: Har 3 prinsesser med de smukkeste unikke navne og en i mavsen! Husker dig tydeligt fra bx hvor du havde samme navn.

Troldemor: Undercover-bx'er som venter sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager hvis jeg forveksler nogle med andre brugere.

Vanni - Kan kende dit profilbillede. Du er forholdsvis ny bruger på BK, men har oprettet en del tråde på det seneste og måske derfor, man har bemærket dig.

Dorthe - Pas

Miss_Matilde - Indehaver af Jordens Børn og en af annoncørerne herinde

Abelka - Genkender navnet og mener at du er en af "de gamle" fra BX

Aoife - Pas

MaleneT - Pas

Milla: Kan huske flere af dine avatar billeder. Du har 3 børn med blå øjne. :)

Troldemor: Pas

Laustsen: Har endnu ikke deltaget i tråden. :D Du har 2 børn, Liva og Louie og skal ikke have flere - påstår du. Bor i et rækkehus i hovedstadsområdet, er lægesekretær eller noget i den stil, cykler på arbejde, elsker fornuftigt og fodformet fodtøj, kan huske mange af dine billedtråde. Du har hund og er vild med de unge knøse fra Twillight.

Jeanette: Du har 3 børn; Hjalte, Silas og Thilde. Du er uddannet folkeskolelærer og er på barsel. Du bor vistnok i Varde eller på Fyn...

Du er født i 1979.

Morpige: Du er BIB eller har været, har en søn, der hedder Alexander. Du havde på et tidspunkt et billede af en af de der kendte keramikfigurer på din avatar, har slettet din profil på BX et par gange, men vendt tilbage. Du bor i Århus.

Meggers: Pas

Mettemor - Har 2 børn og er en stor shopper. Har vist nok en muskelhund...?

Kejzer: Muligvis også bruger på BX, men er ikke sikker? Synes navnet lyder bekendt.

Heidi0601: Pas

Lukaj: Pas

Linda: Du har en datter; Frederikke fra september 2009 og bor alene sammen med hende. Hun ligner dig rigtig meget, har man kunnet konstatere, efter at have set dine barndomsbilleder. Du hedder Lindusmus på BX. Kan huske dit tidligere avatar billede, hvor du lå i en sofa.

MrsW: Pas

MissingLink: Synes navnet virker bekendt...måske du også er BX'er?

Lotte: Kan ikke lige kende dit billede.

Sandie: Har vist set dit billede før, men kan ikke huske om det kun er her eller på et andet forum?

Snowie: Kan genkende dit avatar billede fra andet forum. Mener det var dig, der startede en ret populær tråd derinde, men har glemt, hvad den handlede om.

Sebastians-mor: Kan genkende dit billede. Mener at du også har deltaget i tråden om de 100 ting på andet forum.

Beklager hvis jeg skulle have overset nogle. Kan se, at det er tilfældet med mit brugernavn i et par besvarelser. Det må betyde at jeg ikke er irriterende og træls nok, så det må der laves om på. Thø hø hø... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni - Kan kende dit profilbillede. Du er forholdsvis ny bruger på BK, men har oprettet en del tråde på det seneste og måske derfor, man har bemærket dig.

Dorthe - Pas

Miss_Matilde - Indehaver af Jordens Børn og en af annoncørerne herinde

Abelka - Genkender navnet og mener at du er en af "de gamle" fra BX

Aoife - Pas

MaleneT - Pas

Milla: Kan huske flere af dine avatar billeder. Du har 3 børn alle med brune øjne, som du selv.

Troldemor: Pas

Mettemor - Har 2 børn og er en stor shopper. Har vist nok en muskelhund...?

Ovenstående er nu ikke helt korrekt... min shop hedder morsbaby.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni - Kan kende dit profilbillede. Du er forholdsvis ny bruger på BK, men har oprettet en del tråde på det seneste og måske derfor, man har bemærket dig.

Dorthe - Pas

Miss_Matilde - Indehaver af Jordens Børn og en af annoncørerne herinde

Abelka - Genkender navnet og mener at du er en af "de gamle" fra BX

Aoife - Pas

MaleneT - Pas

Milla: Kan huske flere af dine avatar billeder. Du har 3 børn alle med brune øjne, som du selv.

Troldemor: Pas

Mettemor - Har 2 børn og er en stor shopper. Har vist nok en muskelhund...?

Hahahahahhaa!! Muskelhund??? Aiii Møffe er en Leonberger og blev i tidernes morgen (for 600 år siden?) skabt ved man krydsede en Skt.Bernhards hund og en New Foundlænder OG en Pyrenæer :) De to første for at han skulle blive stor og Pyrenæren for at han skulle få den løvemanke som Pyrenæren var kendt for, fordi ham som krydsede hundene ville have en hund der lignte en løve, som så blev byen Leonbergs våbenskjoldstegning i Tyskland. :)

Og der er vist ikke meget kamphund over hverken en skt bernhard eller new foundlænder? :D Men det kræver vist et foto mere for at se hvor blid en skødehund han (tror han) er :)

Og så skal de lige siges at min mand er en stor bred fyr på 130 kg :D

5upgnc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahahhaa!! Muskelhund??? Aiii Møffe er en Leonberger og blev i tidernes morgen (for 600 år siden?) skabt ved man krydsede en Skt.Bernhards hund og en New Foundlænder OG en Pyrenæer :) De to første for at han skulle blive stor og Pyrenæren for at han skulle få den løvemanke som Pyrenæren var kendt for, fordi ham som krydsede hundene ville have en hund der lignte en løve, som så blev byen Leonbergs våbenskjoldstegning i Tyskland. :)

Og der er vist ikke meget kamphund over hverken en skt bernhard eller new foundlænder? :D Men det kræver vist et foto mere for at se hvor blid en skødehund han (tror han) er :)

Og så skal de lige siges at min mand er en stor bred fyr på 130 kg :D

2aoxmo.jpg og her 2e0spc3.jpg

Den ser bare så lækker blød ud jeres hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu OP den er skøn den hund - den ligner lidt vores i farverne og "looket" vores har bare ikke så lang pels

Vi har snakket om en leonberger næste gang

Pia - som fatter hat af denne leg :godmorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni - Er igang med godkendelse til adoption (læste jeg lige i går :))

Dorthe - Pas

Miss_Matilde - er ved at være en af de rigtig gamle bib'er :(. Er fra Fyn. Midt i tyverne såvidt jeg husker.

Abelka - Har 4 drenge, Gustav, Albert, Viggo og Konrad - som er bib-børn. Dem har hun sammen med Dan. Bor på Sjælland, slyngebruger da børnene var små. Er sygeplejerske, men går hjemme nu og passer børnene, da Viggo har en stofskiftelidelse.

Aoife - Pas

MaleneT - Pas

Milla: Har 3 piger og en baby mere på vej - sammen med kæresten Jacob. Har boet på Fyn/odense på et tidspunkt. Hedder Camilla og hendes mor hedder Tina. Har været igang med sygeplejestudie.

Troldemor: Pas

Mettemor - mor til Jonas og Josefine. Er uddannet pædagog, men har mistet lysten til faget. Har sine meningers mod.

Morpige: Mor til Alexander, husker tydeligt din mirakelgraviditet og den store overraskelse til md-scanning. Har haft mange gentagne aborter og skriver om det på din egen blog. Har været i behandling, men er det ikke mere.

Kejzer: Hedder det samme på bx - ellers kan jeg ikke huske noget.

Heidi0601: Har en datter Lærke Mona.

Meggers: Pas

MrsW: Pas

Linda: Enlig mor til Frederikke, som er fra august 2009. (og en masse mere....)

Lukaj: Har 3 sønner. Tvillingerne Lukas og Kaj, som er født i uge 24+. De har en lillebror - Elias

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, kender sikkert mange. Men når folk skifter navn, så er jeg blank :)

Vanni - Er igang med godkendelse til adoption

Dorthe - Jeg ved jeg kender dig. Hmm du er med i slankeklubben :)

Miss_Matilde - Kender dig som værende i behandling i ligeså lang tid som mig.

Abelka - Husker dit navn tydeligt, også som en der svarer mange.

Aoife - Pas - endnu :)

MaleneT - Pas - endnu :)

Milla - Pas - endnu :) (Har kendt en anden der hed Milla, men I er vist ikke den samme)

Troldemor- Kender dig ikke så godt endnu, men du skrev en sød besked til mig

Mettemor - Kender dig særdeles godt. Du står ved dine meninger og så er du bare en fantastisk pige :)

Laustesen - Dig kender jeg godt, men ikke direkte. Du skriver mange indlæg. Er vist nok meget interesseret i god kvalitet i tøj osv.

Jeannette - Pas - endnu :)

Kejzer Har tænkt over dit navn herinde flere gange, men kender dig ikke endnu

Heidi0601 Kender jeg fra tidligere BK. Er altid sød overfor andre.

Meggers Pas, endnu

MrsW Pas, endnu

Linda Lindusmus, en sød pige som jeg har fulgt meget på det gamle BK

Lukaj Pas, endnu

MissingLink Synes jeg kender dig ret godt. Du er altid klar til at hjælpe og er altid sød. Du har værdierne det rigtige sted, og jeg ville ønske du boede tættere på Århus, eller at jeg kan glæde dig tilbage på et tidspunkt.

Lotte pas endnu

Sandie Er rigtigt sød og imødekommende, har en lille sød datter og har fået opkaldt en kage efter sig.

Snowie Dig har jeg kendt i rigtig lang tid på det gamle BK. Du er altid sød. Det forekommer mig at vi har fulgtes i nogen af de perioder hvor jeg forsøgte effektivt at blive gravid.

Sebastians-morDit navn kender jeg også fra det gamle BK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahahhaa!! Muskelhund??? Aiii Møffe er en Leonberger og blev i tidernes morgen (for 600 år siden?) skabt ved man krydsede en Skt.Bernhards hund og en New Foundlænder OG en Pyrenæer :) De to første for at han skulle blive stor og Pyrenæren for at han skulle få den løvemanke som Pyrenæren var kendt for, fordi ham som krydsede hundene ville have en hund der lignte en løve, som så blev byen Leonbergs våbenskjoldstegning i Tyskland. :)

Og der er vist ikke meget kamphund over hverken en skt bernhard eller new foundlænder? :D Men det kræver vist et foto mere for at se hvor blid en skødehund han (tror han) er :)

Og så skal de lige siges at min mand er en stor bred fyr på 130 kg :D

5upgnc.jpg

Der hvor man ikke er sikker, kan det jo ikke undgås at man forveksler nogle med andre brugere. ;)

Det var et gæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuh kender vist ikke rigtig nogen, men here goes. Jeg undskylder på forhånd alle dem jeg passer på

Vanni - fra bk,mbk, har en hvid vaps og har gået på udstilling.

Dorthe - pas sorry

Miss_Matilde - vist nok fritidsfotograf?

Abelka - ha et sjovt møzzer billede og har svaret i min tråd om hovedpuder :)

Aoife - synes det er fedt at Aoife er navn for Eva - tænker sådan lidt ringenes herre agtig alfepige :)

MaleneT - aaahr pas tror jeg

Milla - også pas her

Troldemor- pas

Mettemor - Kan godt li der er flere med kæmpe hunde :)

Laustesen - fra mbk:)

Jeannette - Pas -

Morpige - pas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni - fra bryllupsklar - vi er gift med ikke så længe imellem. Og så kender jeg dig som en varm (hunde-) glad pige. Og ved i arbejder i adoption!

Dorthe - kender dig ikke så godt men lagde især mærke til status opdateringen med skrutrækkeren i hækken

Miss_Matilde - dejlig pige som jeg desværre ikke (endnu) har mødt irl. Altid klar til at muntre andre op - kæmper for et drømmebarn. Har en lækker webbutik.

Abelka - kender dig ikke men mener du har 4 drenge og så ligner du SÅ meget en bekendt på dit avatar.

Aoife - det var dig der havdr valgt dit navn pga. at det betød Eva på hmm.... Irsk?

MaleneT - tror jeg ved hvem du er fra et andet BK forum...

Milla - pas

Troldemor- pas

Mettemor - har skrevet mange dejlige beskeder herinde.

Laustsen - kender dig kun ud fra dit lækre avatar af Jacob

Jeannette - mener at kender dig lidt fra BK - du havde lavendel som tema til dit bryllup og har to kønne børn

Morpige - har skrevet mange dejlige beskeder herinde. Du har også kæmpet for graviditet.

Kejzer - den kønneste blondine jeg ikke har mødt. Har lille kønne Silke fra 2. januar mener jeg. Gift året før mig - bor i Randers. Og huserer også på MadamBK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg vil også være med! Kender dog vist ikke nogen vildt godt endnu, men vil da prøve. :)

Vanni: Gitte, som er gift med Henrik og læser til Sosu. Har hunden Vanni. Kender dig egentlig fra bryllupsklar, hvor du stadig kigger lidt til os. :) Og ja, så ved jeg jo, at I er igang med adoptionsprocessen. :goodluck

Dorte: Pas?

Miss-Mathilde: Tidligere superbruger på bryllupsklar mener jeg. :) Og så har jeg jo desværre erfaret herinde, at du må kæmpe lidt mmht. at øge familien. Håber at det snart lykkes! :bd

Abelka: Supersej mor til fire drenge, og der var noget med at nogle af dem kom til verden før far nåede ud på hospitalet. Og ja, som andre har nænvt, så genkender man dig med det samme på avatarbilledet! :D

Aoife: Pas?

MaleneT: Jeg genkender det fine billede, men ellers kan jeg ikke lige komme i tanke oom noget om dig...

Milla: Pas?

TroldeMor: Venter en lille dreng :loveshower

Mettemor: Kan i hvert fald huske, at du har en datter, der hedder Emilie. Og det var vist noget med, at hun skulle have heddet Sif?

CPS: Pas

Laustsen: Pas (Men jeg tænker tit på hvem lækkermåsen på dit avatarbillede er?)

Jeanette: Pas

Morpige: Mor til Alexander og har meget åbent fortalt om forgæves graviditeter. Er lidt i tvivl om du stadig prøver, men i givet fald: :goodluck

Kejzer: Jeg er 99% sikker på at det er dig, som jeg tit har luret på bryllupsklar, og også har samlet inspiration fra. Har nogle billeder af din frisure, som jeg synes var superfin, og så mener jeg også at du var den første, der fandt på at have en blå safir i vielsesringen som symbol på troskab? :)

Heidi0601: Pas - udover at jeg kan huske, jeg har læst din (eller Lærke Monas) FB herinde :)

Linda: Er lidt usikker i hukommelsen, men mener at du har skrevet den første FB, jeg har læst herinde :)

Lukaj: Pas

Puha, synes der var mange, jeg måtte skrive pas ved. Glæder mig til at det ændrer sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morpige: Mor til Alexander og har meget åbent fortalt om forgæves graviditeter. Er lidt i tvivl om du stadig prøver, men i givet fald: :goodluck

Tak :) Men det må blive næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver da også lige....

Vanni: Kender dig fra bryllupsklar, hvor vi mødtes til BK-møde I Kolding. Du er ved at få adoption godkendt – håber det lykkes! :goodluck

Dorthe: Pas

Miss_matilde: Kender dig fra bryllupsklar, hvor vi mødtes til BK-møde I Kolding. Du elsker at stå bag kameraet. Dejlig person som kæmper den største kamp for at blive gravid! Nu må lykken sgu snart være med jer! :kram2

Abelka: Mener du fik tvillinger i samme MG på BX som min veninde Helle (Maj09?).

Aoife: Pas

MaleneT: Pas

Milla: Pas

TroldeMor: Pas

Mettemor: Har ”set” dig på BX, men ud over det må jeg sige pas…

CPS: Pas

Jeanette: Pas

Morpige: Kan kende dig på din avatar og synes at have læst at du har haft en del aborter…:(

Kejser: Kender dig fra bryllupsklar og madamBK. Du blev gift året før mig. Har en dejlig datter. Er uddannet Ergoterapeut og bor i Randers.

Heidi0601: Kender dig fra bryllupsklar og madamBK og du blev gift samme år som mig. Du har en skøn datter fra juni! Du er rigtig god til at lave kager!

Meggers: Pas

Linda: Pas

Lukaj: Pas

MissingLink: Pas

Lotte: Pas

Sandie: Pas

Snowie: Pas

Sebastians-mor: Pas

Der var da en del pas'er imellem...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeannette[/b] - Pas - endnu :)

Sjovt, som man selv synes man kender nogen, men de ikke kender en tilbage :) Men sådan er nettet jo. Jeg er rigtig gammel Bk'er, og har fulgt dig i årevis - men, vi har nu ikke snakket sammen irl/pm'er.

Jeannette - mener at kender dig lidt fra BK - du havde lavendel som tema til dit bryllup og har to kønne børn

Jeg er gaaaaaammel bruger på BK med skiftende aktivitet - har dog aldrig haft pause. Jeg har dog TRE kønne børn og har ikke haft byllupstråd, selvom jeg dog er blevet gift i min tid på Bk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, som man selv synes man kender nogen, men de ikke kender en tilbage :) Men sådan er nettet jo. Jeg er rigtig gammel Bk'er, og har fulgt dig i årevis - men, vi har nu ikke snakket sammen irl/pm'er.

Jeg er gaaaaaammel bruger på BK med skiftende aktivitet - har dog aldrig haft pause. Jeg har dog TRE kønne børn og har ikke haft byllupstråd, selvom jeg dog er blevet gift i min tid på Bk :)

Gad vide hvor det så er du er bekendt fra..? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor det så er du er bekendt fra..? :lolhit

Jeg er ret sikker på jeg kender dig fra E-kvinde også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER