smiley30

Spm til jer som er blevet syet efter fødsel..

11 indlæg i dette emne

Blev syet efter en 2. Grads bristning plus flere små efter min seneste fødsel for treuger siden. Bla lige v klitoris hvor man også har urinrøret og syntes stadig det er ømt der... Hvor længe gik der før I følte alt var normalt igen? Syntes det er ømt stadig når jeg har siddet meget ned og det er iflg lægerne som det skal være... :-//

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik heldigvis kun to sting, men jeg husker at der gik et par uger så varclt ok igen.

Men jeg var stram og havde svært ved at lave stort, det var nok mere rent psykisk.

Hvor lang tid er det siden du blev syet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en 2. grads bristning 1. gang, og det var ømt i knap 3 måneder efter fødslen :( Jeg blev omsyet en enkelt gang, kort tid efter fødslen, da det ikke var gjort ordentlig første gang - jeg fik afvide, at ømhed kan skyldes sting der ikke bliver opløst ordenligt, så det ville jeg lige være helt sikker på hvis jeg var dig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev syet rigtigt meget da jeg bristede hele vejen, så jeg fik vel en sjat over 40 sting.. jeg var først "normal" efter ½ år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en 3.grads bristning og et klip og der gik ca. 2-3 mdr før det føltes normalt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang fik jeg en 2. grads bristning og der gik 6måneder før det ikke var ømt længere.

Her 2. gang - 2 måneder efter synes jeg stadig det er ømt, selvom jeg kun fik 1 sting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev klippet og derefter syet, dersværre sprang det op og er aldrig rigtig blevet helt normalt :( min læge har tilbudt mig en henvisning så det kan blive klippet op igen men det har jeg nu heller ikke mod på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en andengradsbristning, og det føltes normalt igen rimelig hurtigt. I hvert fald indenfor en måned. Har også fået at vide, at det er syet rigtig pænt - af en gynækolog altså... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger lige med her, for det er også en af de faktorer som bekymrer mig i forhold til fødslen. <_< Er ikke bange for at føde, (har stor respekt for processen og forventer det værste, så jeg er forberedt) men ved også at det er det der nu engang skal til for at vores lille pus kommer ud til os. :loveshower Desuden er I jo mange skønne, stærke kvinder, der har klaret det flot i løbet af de sidste mange tusind år. ;)

Det der faktisk bekymrer mig er for så vidt ikke at sprække - det sker jo for mange- men mere eftervirkningerne. At det ikke bliver syet rigtigt sammen eller noget ikke vil hele ordentligt. Har en god veninde, der også blev syet. Et eller andet gik galt og hun var øm og irriteret i næsten et år efter. Hun gik selvfølgelig til læge med det, men det hjalp ikke meget. Og som hun sagde var det frustrerende at det ikke føltes rigtig godt i dagligdagen, og selv efter et år var tanken om sex et mareridt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bristede i mine inderste skamlæber og lidt op i selve skeden. Jeg ved ikke hvilken grad jeg er bristet ej heller hvor mange sting jeg har fået, da jeg var under fuld narkose, da jeg blev syet (af andre årsager). Her godt 3 uger efter har jeg stadig ikke mærket noget til det - så indtil videre en positiv oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bristede helt oppe fra livmoderhalsen og ned i skamlæben :( gjorde sindssygt ondt da de syede helt oppe i livmoderhalsen. Men ellers synes jeg ikke jeg mærkede meget til dette, det var mest de hudafskrabninger jeg ellers havde fået det sved og brændte når jeg havde tisset :( trods brug af vand sprøjteflasken....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER