Girl Next Door

Jeg er en dårlig datter :(

19 indlæg i dette emne

Ved du hvad, det er noget pjat :) Dem der ikke ønsker at man fortæller det videre, skal fortælle det til en. Da du ikke vidste besked, så har du slet ikke gjort noget forkert :)

Og selvom de ikke ønsker at der kommer mange foran rådhuset, så bliver de nok glade alligevel for at nogen tænker på dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville skynde mig at gribe knoglen, og ringe til alle jeg regnede med kom, og forklare sagen - er sikker på alle er forstående! :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej du er ikke en dårlig datter, for du glæder dig på hans vejne. Han havde jo netop ikke sagt, at han IKKE ønskede opmærksomhed den dag. Du er ikke tankelæser, så hvor skal du vide det fra, at han ikke ønskede opmærksomheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Morpige.....hvorfor sagde din far ikke bare at det var hemmeligt, så havde han ikke kunne bringe dig i den situation!! Det er HANS ansvar - ikke dit, du blev bare SÅ lykkelig på deres vegne :(

Øv til ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/6/2011 at 7:37 PM, Morpige said:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville skynde mig at gribe knoglen, og ringe til alle jeg regnede med kom, og forklare sagen - er sikker på alle er forstående! :kram:

Enig her ;)

Og du er bestemt ikke nogen dårlig datter, men bare glade på deres vegne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er altså ikke en dårlig datter. Du blev jo bare så begejstret på hans vegne, at du gerne ville dele nyheden.

Som de andre skriver, så burde din far jo have fortalt dig at det var hemmeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med alle de andre, så vil ikke gentage hvad de allerede har skrevet så fint. Hvorfor ringer du ikke og fortæller det til din far? Altså, at du ikke vidste det var hemmeligt og derfor har den fortalt den gode nyhed, fordi du er glad på deres vegne.

Under alle omstændigheder får du et stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville skynde mig at gribe knoglen, og ringe til alle jeg regnede med kom, og forklare sagen - er sikker på alle er forstående! :kram:

Enig her ;)

Og du er bestemt ikke nogen dårlig datter, men bare glade på deres vegne :kram2

:ditto her :)

Og nej, du er ingen dårlig datter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er bestemt ikke en dårlig datter, men en god en der er glad for hans valg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med alle de andre. Hvis det var mig, så ville jeg ringe til din far og fortælle ham, at du er ked af det, men du altså har skrevet det på FB. Så ved han at du ikke gjorde det med vilje + at nyheden er sluppet ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er bestemt ikke en dårlig datter.... Har ikke bedre råd at komme med end dem der allerede er givet.... At du glæder dig på deres vejne viser bare, at du elsker din far og hans kommende kone meget højt :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste smukke dig :kiss

Som alle de andre siger er det altså ikke noget du skal tage på dine skuldre!!! BASTA!

Du blev ikke underrettet om det - og du var overbrusende glad af lykke på deres vejne - så selvfølgelig skrev du om det! Det er da en meget naturlig reaktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da på ingen måde dig der skal have dårlig samvittighed. Din far må da selv æde den, da det er ham der er dårlig til at informere. Synes du skal glemme alt om skyld med skyld på.

Hanne:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har fundet ud af hvad du gør, og ikke går rundt med dårlig samvittighed mere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER